Jak bych to vše jen popsal... asi takto: moto jsem kupoval už s vědomím, že přední brzda nebude žádný zázrak a ještě k tomu potřebuji novou. Moto má "prý" najeto cca 56 tis, ale podle fóra není možné , aby byl kotouč za zenitem. Osobně nevím, tolik se v tom nevyznám. Pravda je ta, že se má talíř sjet na 4,5 mm a pak rychle pryč. Já měl 4 mm a ještě k tomu byl vyfrézován na vnitřních stykových plochách. Na netu jsem hledal a nacházel jen nové s tloušťkou okolo 4 mm. "to už tam můžu nechat tenhle" říkal jsem si, až chytrá hlava kterou vlastním našla jetý na netu. Vypadal dobře, "masa" měl ještě taky hromadu tak jsem neváhal. Bohužel mi kluci Pardubický poslali krásnou koplou šlupku. Okem se to nepozná, ale při jízdě si plovoucí třmen hraje na sbíječku. "Nedá se nic děla", řekl jsem si a vyrazil pro druhovýrobního hubeňoura. V obchodě jsem zjistil, že tabulky na netu kecaj... takže mám nádherného druháka se seriovými parametry. Desky a kotouč mám od firmy KIOTO. Byl jsem trochu nedůveřivý, ale co, atest to má tak co se může stát. Dělat práci dvakrát má ohromné výhody, třeba jako že při opakování jsem vše vyměnil a zalepil závity za 16min Po projetí jsem zjistily že brzdí parádně takže SHOW MUST GO ON
závěrem jen taková záležitost... Třeba někdo z vás pořádá nějaké závody atd, potřebujete si udělat nějaké originální poháry třeba jako ve stylu MotoGP (pozinkovaný kotouč na podstavci). Tudíš je klidně daruji, mě jsou k ničemu, jeden sjetý a druhý koplý
mini reklama na závěr, věci jsem koupil u firmy wemoto, mám s nimi dobré zkušenosti, tak třeba pomůžou i někomu z vás
Vlastník | Hans46 | |
---|---|---|
Vloženo | 12.7.2013 | |
Aktualizováno | 11.6.2014 | |
Zobrazeno | 664x |