PROFIL MOTORKY

Kawasaki ER 5 (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Hans46
Vloženo 12.7.2013
Aktualizováno 11.6.2014
Zobrazeno 664x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8


Vloženo: 05.04.2014, Uskutečněno: 05.04.2014, Zhlédnuto: 2x


Jak bych to vše jen popsal... asi takto: moto jsem kupoval už s vědomím, že přední brzda nebude žádný zázrak a ještě k tomu potřebuji novou. Moto má "prý" najeto cca 56 tis, ale podle fóra není možné , aby byl kotouč za zenitem. Osobně nevím, tolik se v tom nevyznám. Pravda je ta, že se má talíř sjet na 4,5 mm a pak rychle pryč. Já měl 4 mm a ještě k tomu byl vyfrézován na vnitřních stykových plochách. Na netu jsem hledal a nacházel jen nové s tloušťkou okolo 4 mm. "to už tam můžu nechat tenhle" říkal jsem si, až chytrá hlava kterou vlastním našla jetý na netu. Vypadal dobře, "masa" měl ještě taky hromadu tak jsem neváhal. Bohužel mi kluci Pardubický poslali krásnou koplou šlupku. Okem se to nepozná, ale při jízdě si plovoucí třmen hraje na sbíječku. "Nedá se nic děla", řekl jsem si a vyrazil pro druhovýrobního hubeňoura. V obchodě jsem zjistil, že tabulky na netu kecaj... takže mám nádherného druháka se seriovými parametry. Desky a kotouč mám od firmy KIOTO. Byl jsem trochu nedůveřivý, ale co, atest to má tak co se může stát. Dělat práci dvakrát má ohromné výhody, třeba jako že při opakování jsem vše vyměnil a zalepil závity za 16min Po projetí jsem zjistily že brzdí parádně takže SHOW MUST GO ON závěrem jen taková záležitost... Třeba někdo z vás pořádá nějaké závody atd, potřebujete si udělat nějaké originální poháry třeba jako ve stylu MotoGP (pozinkovaný kotouč na podstavci). Tudíš je klidně daruji, mě jsou k ničemu, jeden sjetý a druhý koplý mini reklama na závěr, věci jsem koupil u firmy wemoto, mám s nimi dobré zkušenosti, tak třeba pomůžou i někomu z vás

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Což takhle dát si kotouč 3.díl

    Konečně jsem se dostal k tomu, něco sem napsat. Všechna práce je dokončena a teď už jsem jen ve fázi testování a doufání, že si snad nikde nerozbiji hubu. Hrozit by to nemělo, všechny díly jsou origo GPZ (až na držáky tl

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 15.07.2014
    Uskutečněno: 15.07.2014
  • Což takhle dát si kotouč 2.díl

    Před nějakou dobou jsem kupoval vychytávky aby moje ER trochu líp brzdila. Aby jste si nemysleli, že jsem jen planě kecal, přidávám nějaký fotky jak jsem daleko. Držáky na tlumiče a kryt řetězu jsem navařil, tak snad mi

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 17.06.2014
    Uskutečněno: 17.06.2014
  • Což takhle dát si kotouč...

    Docela dlouho se mě držel jeden nápad, že bych si mohl maličko pohrát s mašinou. Po několika denním cestování po Rakousku jsem se konečně rozhoupal. Při zpáteční cestě z Grossglockneru jsem si všiml, že zadní buben skut

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 11.06.2014
    Uskutečněno: 11.06.2014
    Tachometr: 54000km


TOPlist