Docela dlouho se mě držel jeden nápad, že bych si mohl maličko pohrát s mašinou. Po několika denním cestování po Rakousku jsem se konečně rozhoupal. Při zpáteční cestě z Grossglockneru jsem si všiml, že zadní buben skutku nebude žádná výhra. Na to už mě samozřejmě upozorňovala všechna fóra a recenze před kupem a do dnešního dne mi to ani nijak nevadilo, ale... klasický příklad, člověk si jezdí na svém a nic mu ani nepřijde, kamarádka mi půjčila své CBF 650 a kotouč na zadnici brzdil prostě parádně. O motoru nemluvě, sednout si z dvou válců na čtyři je paráda, mě bude výkon zatím stačit, ale brzdu si neodpustím. Sehnal jsem si tedy z GPZ 500 komplet zadek a teď to budu zkoušet nějak pasovat. Původně jsem chtěl zachovat origo ER kyvku, ale je asi o 2mm užší a proto využiji GPZ. Super věc je ta, že rozteč k čepu sedí dokonale:D kolo, kyvku, kompletní brzdu, rozpěry atd jsem sehnal za 3500, tak už jen vše přizpůsobit a frajeřina je na světě. ER 5 se zadní kotoučovou brzdou jsem tu ještě neviděl.
Vlastník | Hans46 | |
---|---|---|
Vloženo | 12.7.2013 | |
Aktualizováno | 11.6.2014 | |
Zobrazeno | 664x |