Konečně jsem se dostal k tomu, něco sem napsat. Všechna práce je dokončena a teď už jsem jen ve fázi testování a doufání, že si snad nikde nerozbiji hubu. Hrozit by to nemělo, všechny díly jsou origo GPZ (až na držáky tlumičů a držák pumpy). Držák brzdové pumpy jsem si udělal z 2mm silného antikora, kdo to měl někdy v ruce tak ví, že je to vcelku tvrdý materiál a tudíž by měl něco vydržet. Jak už to tak bývá, opět se něco podělalo. Potřeboval jsem jej trochu přihnout a u zámečníka mi to ohnuli přesně na druhou stranu. Takže opět stejný kolotoč, do práce, vyrobit nový kus a znova ohnout. Pasuje tam dobře (už vím proč má GPZ jiné přepákování), ale naskládat někam pumpu byl docela problém, vše je úzké a zkrátka uzpůsobené na buben. Po podložení plošnými podložkami se ale vše dalo do pohody. První dojmy byly dost... no špatné, nové desky a starý kotouč moc nešly dohromady, ale po zajetí už vše vypadá snad dobře. nádobku na brzdovku jsem dal provizorně, přes zimu se vše ještě dopiluje aby to bylo jako z výroby.
Vlastník | Hans46 | |
---|---|---|
Vloženo | 12.7.2013 | |
Aktualizováno | 11.6.2014 | |
Zobrazeno | 664x |