Lakování zaštítil externě zcela šikovný člověk. Bílý mat se povedl.
Co bylo ale třeba udělat bylo narovnat držáky na nádrži. Sikovkama přes hadr - naštěstí to není pohledová část a tak drobné oděrky nejsou to, co by mně budilo ze sna.
Co mne ještě trochu déře je vzdálenost padáku od výfuku. Je tam dobrej cenťák a je tedy na snadě obávat se puchu vznikajícího pálením puku na kufrech.
Jako další začínám řešit světla, což se asi ukáže býti celkem kufr zvedajícím úkolem. Otvory jsou na pětadevadesát mm a sehnat světla s homologací o tomto rozměru je stejně v pohodě, jako vrtat se prstem v nose. S prstem od nohy. Takže čekám na odpovědi zahraničních stavitelů. Od toho se odvíjí projekt na lešení a držáky blinkrů. Hrozba STK buzerace celou stavbu díky homologačním známkám na všech nesmyslech citelně prodražuje. Takže uvidíme jak dál.
Trochu sem se bál delaminace pří vrtání Na vrtání kompozitu jsem použil radši vrták do dřeva, který ořezává nejdříve hranu. Žádné známky odchlípnutí vrstev, je to v pohodě.
Jako bonus jsem hodil do továrního nastavení foťák a zase kreslí barvy správně. Pro šprýmaře: Kecy o KTM si nechte, nebudu na Vás plýtvat vybroušeným humorem :)
Vlastník | Hankye | |
---|---|---|
Vloženo | 16.2.2014 | |
Aktualizováno | 19.11.2017 | |
Zobrazeno | 6 912x |
DObře ty!
je to kunda
Nádherně se to vyvyjí
paradní práce
koukni na světla wesem.pl já mám od nich paraboly a jsou s homologací a svítí parádně.-)