
Honda CRF1000L Africa Twin: test extra special
24.05.2016
21.08.2024
15.08.2018
02.02.2018
12.05.2015
01.08.2014
30.04.2014
13.04.2004
08.10.2024
29.10.2018
17.08.2017
10.10.2012
11.03.2010
17.01.2006
16.02.2004
28.01.2004
1990 | 1991 | 1992 | 1993 | 1994 | 1995 | 1996 | 1997 | 1998 | 1999 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||||
Objem | 742 cm3 | |||||||||
Výkon | 44 kW (59.8 koní) | |||||||||
Výkon při otáčkách | 7500 ot/min | |||||||||
Točivý moment | 62 Nm | |||||||||
Otáčky při max toč.mom. | 6000 ot/min | |||||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||||
Chlazení | Kapalina | |||||||||
Uspořádání válců | Vidlicový | |||||||||
Počet válců | 2 | |||||||||
Rozvod | OHC | |||||||||
Ventilů na válec | 3 | |||||||||
Vrtání | 81 mm | |||||||||
Zdvih | 72 mm | |||||||||
Kompresní poměr | 9 : 1 | |||||||||
Příprava paliva | Karburátor | - | Karburátor | |||||||
Startér | Elektrický | - | Elektrický | |||||||
Počet rychlostí | 5 | |||||||||
Sekundární převod | Řetěz | |||||||||
Typ rámu | Dvojitý kolébkový | - | Dvojitý kolébkový | |||||||
Materiál rámu | ocel | - | ocel | |||||||
Zdvih předního odpr. | 220 mm | |||||||||
Zdvih zadního odpr. | 210 mm | 215 mm | ||||||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||||||||
Rozměr předního kotouče | 276 mm | - | 276 mm | |||||||
Přední třmen | dvoupístkový | - | dvoupístkový | |||||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||||||
Přední kolo | 21 " | - | 21 " | |||||||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | |||||||
Rozměr přední pneu | 90/90-21 | |||||||||
Rozměr zadní pneu | 130/90-17 | 140/80-R17 | ||||||||
Rozvor | 1565 mm | - | 1565 mm | |||||||
Úhel hlavy řízení | - | 27 ° | ||||||||
Závlek předního kola | - | 110 mm | ||||||||
Světlá výška | 225 mm | 215 mm | ||||||||
Výška sedla | 880 mm | 860 mm | 870 mm | |||||||
Suchá hmotnost | 210 kg | 205 kg | ||||||||
Pohotovostní hmotnost | 233 kg | 229 kg | ||||||||
Užitečná hmotnost | 196 kg | |||||||||
Objem nádrže | 24 l | 23 l | ||||||||
Rezerva | - | 5 l | ||||||||
Množství oleje | 2.6 l | - | 2.6 l | |||||||
Spotřeba | - | 5.8 l/100 km | ||||||||
Zrychlení | - | 5 0-100 km/h | ||||||||
Maximální rychlost | 170 km/h | 174 km/h | ||||||||
První cena | - | 329000 Kč | ||||||||
Poznámka | Pouze s CDI bez TPS. Pro Rakousko a Švýcarsko pouze škrcená na 35 kW (jiné vačky a restriktory v hrdlech sání, jiné trysky). Pro Německo může být škrcená na 37 a 25 kW (pouze restriktory v hrdlech sání). |
TCI s TPS (kromě 35 kW), stříbrné ráfky. Pro Rakousko a Švýcarsko pouze škrcená na 35 kW (jiné vačky a restriktory v hrdlech sání, vždy CDI zapalování bez TPS, jiné trysky). Pro Německo může být škrcená na 37 a 25 kW (pouze restriktory v hrdlech sání). |
||||||||
Výměna motorového oleje | 12000 Km | - | 12000 Km | |||||||
Výměna olejového filtru | 12000 Km | - | 12000 Km | |||||||
Výměna převodového oleje | 12000 Km | - | 12000 Km | |||||||
Výměna zapalovací svíčky | 12000 Km | - | 12000 Km | |||||||
Výměna brzdové kapaliny | 18000 Km | - | 18000 Km | |||||||
Výměna vložky vzduchového filtru | 18000 Km | - | 18000 Km | |||||||
Seřízení ventilové vůle | 12000 Km | - | 12000 Km |
Od kenny99(2000)
Od JJJirka(2000)
Od Mouzis(1999)
Od Doctoropulos(1998)
Od vladimirsrnka(1998)
Od vladimirsrnka(1998)
Od vladimirsrnka(1998)
Od vladimirsrnka(1998)
Od Pudas(1997)
Od MatyFM(1997)
Od pavel1-svitavy(1996)
Od holyluk(1995)
Od holyluk(1995)
Od MAKAK1(1994)
Od MAKAK1(1994)
Od LEFOSEK(1994)
Od lukofak(1994)
Od WIMPY(1993)
Od dogina(1993)
Od dogina(1993)
Od dogina(1993)
Od dogina(1993)
Od dogina(1993)
Od dogina(1993)
Od Bull_86(1992)
Lekker Afrika | Na motorce přes Afriku -...
Africa Twin z roku 1999 se zdvihy 300 mm...
Xmas Ride 2021 Honda XRV750 Africa Twin RD04
S Honda partou kolem komína
Bosna 2019, 2. díl
MOTO Migráček 2016
Přehled značkových dnů a testovacích akc...
automotoexpedice bosna a hercegovina 201...
Albánie 2015
Mongolsko 2008
enduro vylet kolem ceskych hranic
frit 2014 - cestování po Alpských šotoli...
Honda True Adventure 2.
Faro 2013 + Maroko
Nádhera
Heads-up displej v helmě
Honda XRV 750 Africa Twin on snowy road
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Enduro & funbike | Kolísavé otáčky na volnobehu | 2 | 16.4.2025 21:17 | ||
Enduro & funbike | Kolísavé otáčky na volnobehu | 0 | 16.4.2025 14:47 | ||
Enduro & funbike | Kolísavé otáčky na volnobehu | 0 | 16.4.2025 14:46 | ||
Přestavby | zvednuti Africa Twin RD07 | 29 | 6.2.2025 12:09 | ||
Silniční cestovní | Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750 v roce 2024 | 19 | 25.11.2024 16:48 | ||
Přestavby | Honda customs | 0 | 8.3.2024 22:47 | ||
Silniční cestovní | Nejnižší cesťák Poraďte | 20 | 12.1.2024 11:08 | ||
Enduro & funbike | RD04 vs. RD07 | 8 | 28.11.2023 13:44 | ||
Opravy a údržba | Africa XRV hřídel převodovky | 36 | 30.9.2023 10:40 | ||
Japonské | ztrácí se mi elektrika | 6 | 27.4.2023 21:45 | ||
Enduro & funbike | Kolečko primárního převodu xrv 750 | 60 | 2.4.2023 22:22 | ||
Enduro & funbike | Padací rám XRV 750 | 44 | 4.3.2023 19:51 | ||
Japonské | Nová kola | 24 | 2.3.2023 20:22 | ||
Poradna | XRV 750 - grip plynu | 0 | 12.1.2023 09:54 | ||
Enduro & funbike | Pridavny ventilator na XRV 750 RD 07 | 1 | 8.11.2022 06:58 | ||
Enduro & funbike | Sedlo Honda Afrika twin 98rv | 0 | 26.8.2022 19:23 | ||
Enduro & funbike | spojka | 16 | 3.6.2022 23:27 | ||
Enduro & funbike | Honda africa twin | 2 | 31.5.2022 22:53 | ||
Opravy a údržba | Motor jemne vynechava pri otáčkach 4,5-5 tis | 4 | 4.5.2022 10:00 | ||
Opravy a údržba | Hladina oleje v tlumičích | 12 | 24.4.2022 13:02 |
Pro všechny co si rádi odbočí mimo silnici, mimo dopravní značky a hlavně dvoust
Všichni co jsou normální , rádi si zajezdí a pokecaj. A taky vypijou ....Lužn? ? a
Skupina pro nadšence Honda Africa Twin bez ohledu na model. Jediná podmínka člen
Velký dospělý spolehlivý enduro, který si na nic nehraje - stroj, ze kterýho čiší poctivost každým c...
Cestovní teréňák na objevitelské výlety ve vyhlídkovém tempu. Klasika s dakarskou image. Je někdo, k...
Když jsem po dokončení školy začal pracovat, začal jsem si plnit sny. Cestování mě vždy bavilo už na...
Líbila se mi tak dlouho až jsem si ji pořídil. Motoricky první dvou-vál co sedlám, projev podobný je...
Když jsem se rozhodoval co bych asi tak někdy mohl až dostavím byt, až jednou až jednou ... a pak se...
Dne 20.02.2010 se mně narodilo miminko. Je to holka, váží 229kg, měří úctyhodných 742ccm a energie m...
První model poctivé 750 Honda.Prostě vypadá super!Jak na fotkách z Dakaru 1990!A černá!Afrika je pře...
Vysněná Afrika na daleký cesty necesty, dokonce ve vysněným barevným provedení skoro originálním....
Cestovní enduro z minulého století ;-)
To bylo TAK... Jakože je Bůh (nebo co) nade mnou - jednoho dne zas musela XTZ 750 alias Josefína pr...
Ikonická motorka, která ovlivnila enduro svět na mnoho let.
Dobrej pracant na silnici I na řádění na polňačkách
Velká, příjemná, kultivovaná, dobře padnoucí prostě super.
Starý - pokroucený - popraskaný ,ale to mně nezastaví.
Dnes už je to taky klasika. Technika která neomrzí a i na svá léta plní účel.
Stará ale stále dobrá, velmi spolehlivá a zábavná motorka.
Je to poctivý kus železa co vyrobený 95', oděrky má, ale je to mazel. Jízdě nelze nic vytknout.
Padla mi hned do oka. Koupě podzim 2020. Po předchozím majiteli trochu zanedbaná, ale v originálním ...
Honda XRV 750 ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ....
Je to dáma, má svoje roky a mnoho skuseností. Občas je náladová, ale vždy ma dostala do ciela.
Když už se v tom motoru vrtám, tak si ho udělám komplet, říkám si. Chtěl jsem poléčit nedostatky a...
Ložiska kol se projevila jako spotřební materiál. I přes časté sundavání kol kvůli přehazování pneu ...
Náhradní díly se hodí mít do zásoby. Co kdyby, že. A taky je fajn mít druhou sadu na pokusy, nebo na...
Zvolil jsem Mitas E07 Dakar - Dakar prý kvůli zpevněným bočnicím. No musím uznat že tvrdší gumu jsem...
Jako vim že to neni Hárley ale cestovní enduro, jenže já rád když je to nablejskaný... Takže hned p...
Motor | |
---|---|
Spojka | 7.9/10 |
Průběh výkonu | 8.1/10 |
Vibrace | 7.0/10 |
Převodovka | 7.8/10 |
Mechanická hlučnost | 7.6/10 |
Zvuk | 8.5/10 |
Spolehlivost | 9.4/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.0/10 |
Těsnost tlumičů | 9.1/10 |
Tuhost rámu | 8.1/10 |
Jízda | |
Sport | 6.0/10 |
Město | 7.2/10 |
Cestování | 8.7/10 |
Terén | 7.9/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.3/10 |
Ceny servisu | 5.3/10 |
Servisní síť | 7.7/10 |
Dostupnost dílů | 8.1/10 |
Nabídka doplňků | 7.9/10 |
Servisní intervaly | 8.6/10 |
Terén | |
Brodivost | 8.6/10 |
Výška | 8.2/10 |
Ochrana motoru | 9.3/10 |
Skoky | 6.4/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.8/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.8/10 |
Ochrana jezdce cestování | 7.9/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda GL1500 GoldWing | Je to velkej kus nábytku a já si chtěl připomenout mládí na endurech. |
Honda XL 650V Transalp | dlouho jsem váhal až ujela :-) |
Yamaha XTZ 750 SuperTenere | Slyšel jsem že není tak spolehlivá jako Honda |
Honda XL 600V Transalp | 37kW, nižší kroutící moment než afrika |
Suzuki DL 650 V-Strom | Novější, stříkačka, chtěl jsem klasiku :D |
Yamaha XTZ 750 SuperTenere | Řadový dvouválec, nenašel jsem stazěnou na 35kW za slušnou cenu |
Honda XL 650V Transalp | Tady ani sám nevím asi vzhled protože je to uplně to samé co Africa |
Suzuki DL 650 V-Strom | pojezdění bylo skvělé ale takova do toho terénu nic moc a neměl jsem z ní uplně dobrý pocit |
Yamaha XT 660 Z Tenere | Když jsem na ní seděl přišla mi strašně úzka a nesedla mi do ruky vůbec |
Yamaha XTZ 750 SuperTenere | Byl jsem se na jednu podívat. Byla vymazlená, připravená na sezónu, ale nakonec to stejně vyhrála AT a vůbec toho nelituju. |
Suzuki DR 800 Big | Jednobuch a ani nebylo v aktuální nabídce nic, co by mě oslovilo. |
KTM 790 Adventure R | Drahá, moc moderní |
KTM 990 Adventure / S | |
BMW R 1200 GS | |
BMW R 1150 GS | |
Yamaha XT1200Z Super Tenere | Na mě těžká. |
Honda XL 650V Transalp | |
BMW F 650 GS Dakar | Malá nabídka vysoká cena a ve finále mi moc nesedla. |
Yamaha XTZ 750 SuperTenere | Afrika je dle mého více ,,classic \" |
BMW R 1200 GS | Krásná mašina jen trochu o jinejch penězích.Až mi bude přez padesát...:) |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Yamaha XTZ 750 SuperTenere | Cenovka skoro dvojnásobná oproti ST |
BMW F 650 GS | Generačně starší motocykl |
Honda XL 700V Transalp | Starší ročníky a vysoká cena |
Yamaha XTZ 750 SuperTenere | Ceny ojetin. Dát 160 tis za motorku která má najeto 50 tis mě přišlo trošku moc a takových inzerátů bylo více. |
Honda XL 700V Transalp | Cena starých motorek je strašně vysoká. |
Suzuki DR 800 Big | Doktora mám od mládí v srdci |
KTM LC4 Adventure | Africa twin 750 jsem si koupil ale byla doma asi 14 dní absolutně mě ta motorka nebavila. Tak jsem ji prodal |
Triumph Tiger 900/885i | cena |
Honda CRF 250M | Zatím je na ní čas.Velká váha... |
Honda XL 600V Transalp | Těžší, dražší, složitější. Když mi do kapot spadl šroubek, tak jsem ho už nenašel ... pak přišel dobitej TA600, tak šla z domu. |
Yamaha XTZ 750 SuperTenere | Je dráha a ty co jsem viděl, byli ve špatném stavu |
Honda XL 650V Transalp | |
BMW R 1150 GS | |
Yamaha XTZ 750 SuperTenere | Cena a už i asi odpor |
BMW F 650 GS Dakar | Staré kusy s přestřelenou cenou. |
Yamaha XJR 1300 | Měl jsem před tím Varadero 1000, rok 2008, nevím, jestli bych si tímto modelem polepšil |
Yamaha XTZ 750 SuperTenere | Vyšší cena ojetin |
Honda XL 650V Transalp | Je jich málo na prodej. |
Honda XL 700V Transalp | Stáří, srovnání jízdních vlastností, stav, cena/výkon |
Yamaha XT 660 Z Tenere | Má už svůj věk a vyžadovala by si rozsáhlejší servis. Navíc ceny za tak starou motorku, často s dost těžkým životem, jsou až astronomické. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2003 | Swagr | rd07.zip | 1.1 MB | Servisní příručka RD 07 (detaily) |
2003 | Kali22 | inicialy-africa-twin.txt | 1.2 KB | xrv- udaje |
2003 | Kali22 | honha-xrv-750-afrika-twin.zip | 1.1 MB | xrv do šroubku |
2000 | Zazi78 | transalp-cz.pdf | 56 MB | Servisní manuál na 600,650 a Afriku 750 v češtině |
1999 | Sally | xrv750_uzivatelska_prirucka.pdf | 3.4 MB | |
1998 | R.S. | 2013_werkstatthandbu.pdf | 11 MB | dílenská příručka XRV 750 Africa Twin RD07 (v němčině) |
1995 | kaishu | xrv750_manual_cz.pdf | 3.4 MB | uzivatelska prirucka |
1993 | mican | xrv750_manual_cz.pdf | 3.4 MB | Honda Africa Twin XRV750_manual_cz |
1993 | PeeteeM | werkstatthandbu...xrv750-rd07.pdf | 11 MB | Je to v Němčině, ale dá se to. Slovník na netu má každej:-) |
1993 | Kali22 | xrv-manual-v-cz.pdf | 3.4 MB | xrv manuál,příručka v CZ |
1992 | Šebo69 | xrv750afrikatwin1992.pdf | 35 MB | servisný manuál |
1990 | bobycrow | rd-04_katalog.zip | 953 KB | katalog dielov na moto HONDA XRV Africa Twin RD 04 |
1987 | marin.zem | honda-xrv750-af...e-manual_en.pdf | 54 MB | Servisní manuál pro motocykly Honda XRV750 AfricaTwin a XL650V TransAlp - ročníky 1987÷2002. Pouze v EN, ale z obrázků lecos vyčíst jde. |
2000 | Slick7 | 16.05.2021 | Stáhnout mp4 |
Staženo:51x Tuning výfuk Cobra |
|
1998 | Doctoropulos | 23.04.2021 | Stáhnout m4a |
Staženo:29x |
|
1997 | Sally | 04.06.2017 | Stáhnout wav |
Staženo:109x |
|
Vložit vlastní zvuk |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Mitas E-07 | 17" | Zadek | 1 | Mitasku jsem měl na zadku 13000km a vyzul jsem to jen kvůli ... | 29.04.2016 v 18:30 |
Mitas E-07 | 17" | Zadek | 1 | Perfektní univerzální pneu, NA moto jsem dával sadu přední i... | 25.08.2013 v 12:46 |
Mitas E-09 | 21" | Předek | 1 | 17.12.2010 v 02:12 | |
Mitas E-09 | 17" | Zadek | 1 | Vše je o podmínkách, váha jezdce + moto, k tomu přizpůsobení... | 20.11.2010 v 13:54 |
Continental TKC80 | 17" | Zadek | 2 | Velice dobrá pneu jak na silnici tak do terénu !!! Jediná n... | 13.06.2010 v 20:14 |
Continental TKC80 | 17" | Zadek | 2 | skvěle držej v terénu, až nečekaně. | 09.02.2010 v 21:54 |
Mitas E-09 | 17" | Zadek | 1 | 27.08.2009 v 00:51 | |
Michelin Anakee | 17" | Zadek | 1 | 11.06.2009 v 21:45 |