Nedávno jsem přetočil 4.500 km, tak jsem si říkal, že je na čase na další várku postřehů a zkušeností:
Je to neskutečně zábavný stroj. Tohle se píše skoro o všech motorkách, ale tohle je prostě král zábavy a nikdy jsem nic tak skvělého neřídil. Často se mi stane, že přijedu po celém dnu domů, už toho mám dost, v lednici se na mě těší pivko, zastavím před domem, otevřu bránu a... zase ji zavřu a jedu ještě alespoň na půl hoďky poskakovat po Praze od semaforu k semaforu.
Spolehlivost... no... má to svoje mouchy. Už jsem psal o startéru, ten se vyměnil a od té doby je v pohodě. Taky jsem psal o chladící kapalině, ale tu jsem dolil a od té doby tam je, takže se na to spíš někdo vykašlal v servisu. Ale občas blbne elektronika, na displeji se třeba vypíše chyba "ABS failure", rozsvítí se kontrolka a po 100m zhasne a nic. Nebo třeba úplně zhasne displej kromě rychlosti a otáček a musím zastavit a celé to vypnout a pak se to zase chytne. Holt je to KTM se vším všudy...
Pneumatiky - ono to má takový ty rádoby offroad špunty. Faktem je, že na polňačky a podobně je to docela šikovný. A na silnici se chovají vyloženě skvěle a drží jak přilepený. Mínusem je výdrž. Na zadní je už teď znatelná ploška a i díky tomu je pneumatika při jízdě rovně dost hlučná. Škoda no, časem tam zkusím dát něco jiného.
Další postřehy:
- Zadní brzda je tupá a slabá. Myslel jsem, že se zajede, ale nezajede.
- Světlý ráfky jsou demece, fakt. Vypadá to luxusně, ale furt je to od něčeho zas*aný a nejde to pořádně dolů.
- Ve větších rychlostech (110+) člověk strašně chytá turbolence, a to nejenom od náklaďáků, ale i od větších osobáků.
Vlastník | Tez | |
---|---|---|
Vloženo | 16.4.2020 | |
Aktualizováno | 26.6.2020 | |
Zobrazeno | 4 539x |