
3x scrambler a pokaždé jinak: Fantic Caballero 500 Rally vs. Husqvarna Svartpile...
14.08.2024
14.08.2024
11.03.2024
25.02.2024
23.07.2018
17.01.2024
24.06.2020
12.03.2019
20.09.2018
25.01.2018
07.11.2017
26.05.2017
08.11.2016
2017 | 2018 | 2024 | |
---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||
Objem | 373.2 cm3 | 373 cm3 | 398.6 cm3 |
Výkon | 32 kW (43.5 koní) | 33 kW (44.9 koní) | |
Výkon při otáčkách | 9500 ot/min | 9000 ot/min | 8500 ot/min |
Točivý moment | 35 Nm | 37 Nm | 39 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 7250 ot/min | 7000 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | ||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||
Chlazení | Kapalina | ||
Uspořádání válců | Stojatý | ||
Počet válců | 1 | ||
Rozvod | DOHC | ||
Ventilů na válec | 4 | ||
Vrtání | 89 mm | ||
Zdvih | 60 mm | 64 mm | |
Kompresní poměr | 12.6 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | ||
Startér | Elektrický | ||
Počet rychlostí | 6 | ||
Sekundární převod | Řetěz | ||
Typ rámu | Příhradový | Trubkový | Příhradový |
Materiál rámu | ocel | chrommolybden | ocel |
Zdvih předního odpr. | 142 mm | 150 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 150 mm | ||
Brzdy vpředu | kotouč | ||
Rozměr předního kotouče | 300 mm | 320 mm | |
Přední třmen | čtyřpístkový | ||
Brzdy vzadu | kotouč | ||
Přední kolo | 17 " | ||
Zadní kolo | 17 " | ||
Rozměr přední pneu | 110/70 ZR 17 | 110/70R17 | |
Rozměr zadní pneu | 150/60 ZR 17 | 150/60R17 | |
Rozvor | 1357 mm | 1368 mm | |
Úhel hlavy řízení | 65 ° | 24 ° | |
Závlek předního kola | 95 mm | ||
Světlá výška | - | 180 mm | |
Výška sedla | 835 mm | 820 mm | |
Suchá hmotnost | 150 kg | 159 kg | |
Pohotovostní hmotnost | - | 166 kg | |
Objem nádrže | 9.5 l | 13 l | |
Rezerva | - | 1.5 l | |
Spotřeba | - | 3.4 l/100 km | |
První cena | 165000 Kč | 163899 Kč | |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | 165000 Kč | - |
Hledal jsem něco na zábavu, dojíždění do práce a lítání kolem komína.
Skvěle vypadá, skvěle jezdí a charakteru má na rozdávání.
Najel jsem 50km na Husgvarně 401 rok 2019 ale poštěstilo se mi získat nový model Svartpilen 2020
Scrambler s moderním designem, zábavná motorka s malou hmotností.
Městský scrambler od Husqvarny je dobrej
Kapesní chuligán s osobitým vzhledem, kterého jsem si pořídil jako doplněk ke své stávající KTM 690 ...
Dlouho vysnívaná motorka nakonec klapla.. Je až podivné, jak se to vlastně všechno seběhlo, ale z n...
Naprostá spokojenost. Síla moderních technologií. Na jednoválec super povoz. Trošku tvrdší sedadlo....
Nádhernej kousek motorky, co v sobě má duši a dělá mi úsměv od ucha k uchu při každý projížďce....
NeoScrambler s duší jednoválecového chuligána.
Dlouho vysnívaná motorka nakonec klapla.. Je až podivné, jak se to vlastně všechno seběhlo, ale z n...
NeoScrambler s duší jednoválecového chuligána.
Nádhernej kousek motorky, co v sobě má duši a dělá mi úsměv od ucha k uchu při každý projížďce....
Kapesní chuligán s osobitým vzhledem, kterého jsem si pořídil jako doplněk ke své stávající KTM 690 ...
Hledal jsem něco na zábavu, dojíždění do práce a lítání kolem komína.
Naprostá spokojenost. Síla moderních technologií. Na jednoválec super povoz. Trošku tvrdší sedadlo....
Najel jsem 50km na Husgvarně 401 rok 2019 ale poštěstilo se mi získat nový model Svartpilen 2020
Skvěle vypadá, skvěle jezdí a charakteru má na rozdávání.
Městský scrambler od Husqvarny je dobrej
Scrambler s moderním designem, zábavná motorka s malou hmotností.
Ke své KTM 690 Enduro R jsem hledal silničněji orientovaného parťáka, se kterým bych mohl občas vyra...
Nedávno jsem přetočil 4.500 km, tak jsem si říkal, že je na čase na další várku postřehů a zkušenost...
Už jsem najezdil trochu víc, tak přidám nějaké nové poznatky. Zrcátka. V těch nebylo vidět vůbec...
Ve středu ráno jsem přišel k motorce a... nic. Startér nereaguje. Jenom něco cvakne pod sedlem a tic...
První servis v 1000km. Co napsat? Nechal jsem ho udělat v K2 ve Vrbovce, všechno ok, cena necelých 3...
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
KTM Duke 390 | design, první rok výroby vyroben v Mattighofenu (Rakousko) v případě Husqvarny |
KTM Duke 690 | Radši slabší, ale novou a velkou roli hrát taky vzhled. |
KTM Duke 390 | Svartpilen má větší osobnost |
Honda CB 300R | Původně záložní varianta, když by nebyly peníze. |
Royal Enfield Interceptor | Viz níže. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Husqvarna Vitpilen 401 | Vitpilen byl prostě hezčí.:) |
Triumph Street Twin | Jel jsem a je slabá, musí se točit, nepohodlná, malá. |
Honda CL500 | Pro mě je ročník 2022 asi nejhezčí singl motorka do města. Bohužel není nikde k vypůjčení ani k demo jízdě (Praha). + Málo servisních míst. Všeobecný problém s únikem oleje. Obří plus - Husqvarna doprodává staré modely za původní ceny, né jako RE. |
Yamaha MT-07 | Malá, menší výkon |