Až se mě jaro zeptá, co jsem s Helenou dělal v zimě ve vytápěné garáži, bude to dlouhý příběh.
Nejprve jsem ji venku důkladně umyl a naimpregnoval (produkty Muc-Off). Pak začala renovace plastových krytů sekundárního kola a rozvodových řemenů a přelakování stojánku a úchytu nádrže. Natřel jsem i pumpy na řídítkách. (Vše Primalex ve spreji - základovka na plast, na kov a svrchní matná černá.) Pokračovalo to jemným čištěním a impregnací světelných plastů i kompletní rozborkou a čištěním přední paraboly. Důkladně jsem vyčistil prostor sekundáru a vypral a namazal řetězu (pračka řetězu, produkty Mug-Off). Prošel jsem celou elektroinstalaci (nejen za sundaným světlometem) a všechno rozmotal, opravil izolace pružnou gumovou páskou (to je bomba) a nově uchytil roztomilými originálními gumovými sponami sloužícími k uchycení všeho možného na rám (konec plastových stahovacích pásků).
Z nákupů jsem Heleně dopřál originál úchyt řídítek, mikrospínač přední brzdy, zmíněné gumové spony, chybějící gumové záslepky rámu i zadní kyvné vidlice a nový kryt na krytu alternátoru, který byl poškozený.
Málem bych zapomněl na výměnu brzdové a spojkové kapaliny a na každoroční klasiku - výměnu vzduchového filtru a výměnu oleje a olejového filtru.
Až budete odcházet z garáže, mrkněte na SPZku, třeba vás také překvapí poškozená známka (výměna na stanici STK je s s velkým TP a 50 Kč na počkání).
Vlastník | Pytrísek | |
---|---|---|
Vloženo | 11.4.2017 | |
Aktualizováno | 20.6.2024 | |
Zobrazeno | 1 507x |