Vůle ventilů udělány nově na 0,10 a 0,15 mm. Synchro klapek a doladěno by-passy. Samozřejmě reset TPS. Teď to chodí se silou už od volnoběhu a motor se hodně zklidnil - co se týče vibrací. Je víc tahavý a umí zabrat už po 2000ot/min na 5R. i 6R. Před tím při delším sjezdu z kopce se zavřeným plynem to bylo takové on/off, teď je to paráda a nemá vůbec snahu "zaváhat" při vrknutí plynem - Velká spokojenost ! Doporučuju
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Tak dnes po 4 letech výměna svíček. Vracím se zpět k NGK CR8EKB - dvě elektrody a doporučené výrobcem. Předtím jsem jezdil DENSO iridium a musím říct, že tenhle vzducháč má vážně raději "silné elektrody". Jaké svíce v No
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 27.06.2024 |
Uskutečněno:
| 27.06.2024 |
Tachometr:
| 48700km |
-
Tak namontován laďák G.P.R. Satinox od "Výfuky na moto". Spokojenost, montáž v pohodě.
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 21.08.2022 |
Uskutečněno:
| 21.08.2022 |
-
Na novou sezónu výměna oleje v předních vidlích a ložisek v krku řízení. Nová ložiska kuželíková - velmi dobré zkušenosti z předešlých strojů (y) Jinak klasika, nové oleje v motoru, převodovce a rozvodovce. Stroj šlape
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 06.02.2022 |
Uskutečněno:
| 06.02.2022 |