Řekl bych, že ložisko unašeče rozety je nejnamáhanější na zadním kole, už jen pro to, jak často ho měním. A protože ho tak často měním, tak už nedrželo v unašeči.
Dvorní obráběč měl radost z nového projektu, tak jsme se do toho dali.
Najít pod vrstvou prachu TIGa chvíli zabralo, ale pak už to šlo poměrně slušně. Bohužel, vyvařit tak malý otvor nebylo snadné, tím spíš, že se odlitky dalšímu svařování vždy brání. Bublalo to, prskalo, hnus. Proto jsem po první vrstvě skočil do soustružny, očistil jsem návar nahrubo, a na něj navařil další vrstvu. Vznikla tam totiž slitina původního odlitku a nového přídavného materiálu, a na tu už se navařovalo mnohem lépe.
Celá akce vyřešila i další problém. Honda používá ložisko průměr 47mm a gufero 47,2mm. Ložisko je katalogové, ale gufero nikoliv, a řeknou si za něj 500kč.
Přestružením otvoru jsme se dostali na gufero 47mm, které je katalogové a stojí od pětikoruny do stovky. Dvojí radost...
Samozřejmostí byl nový pozink na štefty, nové matky(jemný závit, ale sehnat se dají).
Vlastník | Tača | |
---|---|---|
Vloženo | 2.10.2019 | |
Aktualizováno | 5.10.2023 | |
Zobrazeno | 2 829x |
pěkná práce