PROFIL MOTORKY

KTM EXC 200 (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Q277
Vloženo 5.6.2015
Aktualizováno 13.6.2015
Zobrazeno 1 984x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Lehkost 125-ky, výkon 250-ky, něco na tom bude.

Motorka koupena od FIRMA:Kmoto, s.r.o. (Vlašim)

První dojmy - Po roce a půl strávených na freeridech jsem si zvykal hlavně na vyšší sedlo a ostřejší motor. Úžasná je nízká váha (pod 100kg motorka se startérem !) a motorka v přímém srovnání působí lehčím dojmem než stejně těžký Freeride 350. Oproti 125-ce má motor už docela použitelný spodek. Trošku musím být opatrnější na pohyb plynové rukojeti v oblasti, kdy motor začíná jet pořádně - je trochu "jedovatý".

Motorku bych doporučil pro - Pro ty co mají rádi 2-takty, preferují nízkou váhu a nepotřebují se u piva chlubit objemem motorky.

Doplňky na motorce - Klasika jsou bástry, hliníkový kryt pod motorem, kryt výfuku a nadstadardem pak tlumič řízení Scott.
U "dakarové " verze pak ještě 20l nádrž, držák GPS, přídavná 5l nádrž od Meccasytem, tvrdší pružiny, 2l kanystr na zadní blatník a "dessert" mousy a pneu od Michelinů, zakázkové sedlo a LED světlomet. Také jsem zvětšil o 0,05mm antidetonační štěrbinu a použil větší trysku kvůli 95 oktanovému benzínu v Maroku a pochopitelně trochu delší převod - max. Hehce přes 140 km/h

Recenze

Prvotním zasvrběním bylo svezení se na 125-ce Gasgasovi, kdy jsem zjistil, že i s malým objemem se dá jezdit a hlavně taková motorka dokáže být hodně rychlá. Jedinou nevýhodou byl průběh výkonu, neustálé řazení a potahování předku jen přes spojku.
Druhotným impulsem pak bylo, že u mne najednou přistály už obrečené peníze a ty jsem musel honem utratit za blbinu. Tím pádem padlo rozhodnutí na 200-ku, kterou jsem měl docela nastudovanou z různých testů. Mj. v jednom se psalo, že by tuto motorku by měl mít každý, ale ještě než bude tak starý aby si ji užil. Tak vhledem k datu mého narození se koupě už prostě nedala odkládat.

Koupil jsem ji v říjnu a na konci ledna jsem už měl 80 motohodin, v tuto chvíli se blížím 100-ce a bez závad.
Ta dávka motohodin byla způsobena úžasným nápadem zkusit Intercontinentalrally na 200-ce. Přes 3000 km za 6 dnů (denní maximum bylo 780 km), i přes nedůvěru skoro všech, motorka zvládla bez jakéhokoliv zaváhání.

Jízdní vlastnosti můžu objektivně hodnotit jen ve srovnání s KTM Freeridy, na jiných endurech jsem toho v posledních 8-mi létech najel hodně málo.
Dobře brzdí, slušně péruje, podvozek je oproti Freeridovi daleko stabilnější, ale hlavní nízká váha a výborný motor s překvapivě silným spodkem.

Doposud bez závad, pouze preventivně jsem 2x měnil píst, poprvé po 30-ti hodinách před rally ( z hlediska opotřebení zbytečně) a po dalších 60-ti.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist