PROFIL MOTORKY

Husqvarna Nuda 900R (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník zluna
Vloženo 30.6.2015
Aktualizováno 19.3.2024
Zobrazeno 7 534x
HODNOCENÍ PROFILU OD 32 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2

Popis motorky


Nuda trochu jinak. Úvodem citace z ČMN o vývoji této Husky: „Rozkaz zněl jasně - udělat něco totálně odlišného!“ Vlastně tímto heslem se řídila i moje předělávka.

Více fotografii

Výška jezdce: 173 cm

První dojmy - Super motorka se sportovním duchem. Parádní průběh výkonu a krouťáku. Výborný, ale trochu tvrdší podvozek. Byla padlá na plasty, proto jsem si jí vzal trochu do parády. Jinak hodně dílů je kompatibilních s různými modely BMW.

Motorku bych doporučil pro - Nuda je pro blázny, co jim koluje v žilách místo krve benzín...

Doplňky na motorce - Rozšířený zadní ráfek na 7,5“, laďák, kryt nádrže vyřezaný z litrovýho Fároše a pospojovaný duralovým perforovaným plechem, dělané blatníky, celkově snížená, jednosic z YZF,padáky, odpružená řídítka Fasst Flex s blastry Acerbis, upravené tlumiče, kryt motoru z 800GS, brašnička místo klínu (pouze účelová záležitost), držáky kufrů z 1200GS na zakrytí podsedlových trubek, značka umístěná tak, že je vidět jen zblízka (ze zadu jí 1/2 zakrývá výfuk), zrcátka, z. světlo a spoustu dalších drobností. Všechny mnou vytvořené úpravy jsou z lehkých materiálů, z velké části je to dural, potom plast nebo silon a trochu hliníku.
Lehký facelift 2019


































Recenze

Začnu srdcem stroje, povedeným skoro čtvercovým motorem, který původně pochází z BMW F 800 (z něho ovšem zbyla jen převodovka a spojka). V Husqvarně ho převrtali na 900, vačky s jiným časováním a napumpovaná komprese mu přidali na výkonu a kroutícím momentu. Nejen že jede jak drak, ale má i skvělý zvukový projev. Na nízký otáčky jako 45 stupňové véčko, docíleno přesazením ojničních čepů na 315 (360-315=45). Ale od 5tis. otáček nastává peklo na zemi. Zní jako splašený osmiválcový dragster. Nechápu, jak se projev jednoho motoru může tak radikálně změnit v závislosti na otáčkách, ale ten ďáblův řev stojí za to! Červené ventilové víko a šedá barva na bocích motor zatraktivnili i vizuálně.
Podvozek je na mou váhu tuhý, proto prošel menší úpravou. Zadní tlumič Ohlins s měkčí pružinou z litrového Fazera, předek USD Sachs 48 s úpravou progrese.
Provozní hmotnost něco pod 200kg není zrovna malá, ale těžiště se díky nádrži v podsedláku a baterkou za válci motoru podařilo dostat poměrně nízko, tak je ovládání hodně příjemný. Brembice brzdí až, až!
Závěrem můžu dodat snad jen to, že se jedná o výjimečnou motorku s naprosto skvělou technikou a trochou toho osobitého vzhledu. Jízda na Nudě mi vyvolává rohlík na tváři a doopravdy to není nuda! :D
…jinak, kdyby někoho zaujal na fotkách tlusťoch v pozadí, recenze bude, někdy tady…









Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ricaestoke
ricaestoke napsal 24.07.23 v 06:36 9b.

This car is beautiful in every detail, it's amazing to see it.
By the way, stumble guys is a fun game, let's play it.

pat.
pat. napsal 23.08.20 v 21:30 10b.

Teda na tý ses fakt vyřádil :)
Dneska super výjezd . Nakonec bylo i koupání . Zmokli jsme až 20 km od baráku :)))

HannaH_HannaH
HannaH_HannaH napsal 23.03.17 v 08:04 10b.

Moc hezkej bajk

Petr_TA
Petr_TA napsal 10.05.16 v 15:18 7b.

Super kousek
Je škoda že už se nedĕlá
10b

atilla3778
atilla3778 napsal 02.03.16 v 21:20 10b.

Paradni vec. Neni to preplacany a (i) za tu zadni bambuli desitka.

PS: tu brasnicku tam mas, aby te neprudili policajti kvuli lekarnicce?

Více komentářů



TOPlist