PROFIL MOTORKY

Aprilia SL 750 Shiver (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Lazer
Vloženo 17.7.2015
Aktualizováno 23.7.2015
Zobrazeno 1 550x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Italské dvouválcové 90° véčko 750

První dojmy - Shiver byl láska na první pohled, při první jízdě mi přední vidlice přišla trochu měkčí, ale prvních 4500 km v sedle musím uznat že podvozek je dobře odladěný. Zátah dvouválce je hodně slušný, má sílu i od nižších otáček. Motorka je celkově skvěle ovladatelná s dostatečně silnými brzdami.

Recenze

Shivera jsem si vybral protože mi prostě padl do oka, na motorce mě zaujalo na první pohled výrazné barevné provedení a povedený italský design (zlatý rám a černé prvky, litá kola).
Dalším kritériem při volbě nové motorky byl dvouválec, jehož zvuk jsem si prostě zamiloval, u Shivera navíc s možností přepínání 3 palivových map (sport, touring, rain) mezi kterými je znatelný rozdíl v citlivosti na plyn, nástupu výkonu i zátahu.

Jak už jsem psal výše při první jízdě mě trochu zarazila měkkost přední vidlice o které jsem se ale už před volbou motorky dočetl v recenzi. Přece jen jsem byl do té doby zvyklý na podvozek supermotardu. Nicméně po pár kilometrech v sedle si člověk zvykne. Zadní kývka je krásně tuhá se stavitelným tlumičem.

Dvouválec má mohutný zvuk a jeho zátah od spodních otáček nikdy nezklame a při předjíždění přijde vhod, bez nutnosti podřazovat. Díky točivému momentu dvouválce má motorka dostatek výkonu i při plném zatížení.

Po 4500 km co jsem s motorkou tuto sezónu najel od doby co jsem si ji koupil (3/2015) jsem maximálně spokojený. Moje cestování probíhá nejčastěji po okreskách, které jsou na naháče ideální, narozdíl od města kdy z popojíždění z motorky sálá neuvěřitelné teplo díky absenci kapot, válci umístěnému pod nádrží a tlumiči výfuku umístěným v podsedlovce. A na rozdíl od dálnice kdy díky absenci kapot má člověk pocit že od rychlosti 150+ člověka odfoukne.
Jediný doplněk který je na motorce nainstalován je malý větrný štítek nad budíky.

S moto mám v plánu větší cestu, ale díky malé nádrži (16l- z toho 3l rezerva, kdy dojezd je +- 200km) je třeba cestu dobře naplánovat a počítat s pravidelnými zastávkami na tankování.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ImRich1
ImRich1 napsal 21.07.15 v 12:50 10b.

Pekná mašina, perfektný článok. Pomohol pri výbere. Ešte vydržať tri týždne a je moja.

Starling
Starling napsal 17.07.15 v 10:19 10b.

Pěkná italská prácička

Více komentářů



TOPlist