PROFIL MOTORKY

Aprilia SL 750 Shiver (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Negativ
Vloženo 5.12.2010
Aktualizováno 21.4.2020
Zobrazeno 19 770x
HODNOCENÍ PROFILU OD 102 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Intruder byl bezva do začátku, ale časem jsem zjistil, že chci přeci jen trošku víc adrenalinu. Bylo na čase změnit styl... Dnes už můžu zodpovědně říct, že jsem udělal dobře.

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha MT-01: Cena. Ve výbavě kterou jsem chtěl moc drahá. Snad někdy...
Triumph Speed Triple: Nakonec jsme koupili jako druhou motorku aspoň Streeta.
Moto Guzzi 1200 Sport 4V: Opět problém cena a nakonec me přestala tolik lákat.
Kawasaki Z 1000: Souboj V2 vs V4 nakonec vyhrál dvouválec. Ale od modelu 2010 jsou to fakt krasavci. Takže kdo ví...

První dojmy - Po několika desítkách kilometrů jsem přepnul na režim "tourist" a po několika týdnech pak na "sport". Okamžitě jsme byli kamarádi a přes drobné váhání kdy jsem chtěl prodat a koupit STS 1050 jsme spolu i nadále.

Recenze

5.12.2010 - Tak včera jsem se dočkal. Po té, co se mi podařilo prodat "carevnu" začal tzv. Qual der Wahl, tedy řešení příjemného problému, co si koupím na sezonu 2011.
Prošel jsem si při tom celkem slušným kolečkem od MT01, MG 1200 SPORT, BMW R1200R, BMW F800S přes Kawasaki Z750 a Z1000 až ke konečné volbě - Aprilia SL 750 Shiver. . Trošku sehrála roli i finanční situace, ale jsem nakonec rád, že to tak dopadlo. Vůbec jsem tuto motorku neznal, ale hned jak jsem ji uviděl, přečetl si nějaké recenze a pak postřehy na vlákně speciálně založeném k tomuto účelu, měl jsem jasno.

Včera mi ji přivezli až z 355 km vzdálených Volar. Je krásná. Počasí nedovolilo motorku projet. Hmm, celkem risk. Snad tady nebudu na jaře psát jak jsem naletěl. Takže to je zatím vše, jdu se mazlit do garáže.
Fuj, nejdu. Venku je mínus 15!!!

Jo, a budu mu říkat "plameňák"



SHIVER 750 - Naháč, na kterém se musíte svézt
(Celkem "nezaujatá" recence)

Ve fantastickém světě Aprilia debutoval okouzlující nový naháč. SL 750 Shiver je hbitý, silný, vybroušený a technologií nabitý stroj. Vyspělý výkonem i designem, je to motocykl v italském sportovním stylu, věnovaný jezdcům, kteří chtějí vyčnívat z davu.

Zbrusu nový dvouválcový V-motor (90° V twin), navržený a vyrobený výhradně Aprilií, inovativní podvozek, prestižní komponenty a nejmladší generace technických řešení provázejí SL 750 Shiver na vítězném tažení. Tento hbitý a silný motocykl je navržen tak, aby přinášel spokojenost a vzrušení všem jezdcům – od nováčků až po nejnáročnější zkušené jezdce. SL 750 Shiver je nahý motocykl střední kategorie, na který jste čekali.
V městském provozu či na horských silnicích, SL 750 Shiver Vám umožní senzační a snadnou intuitivní jízdu, a to díky snížení celkových rozměrů, extrémně pevnému odlehčenému rámu a úplně novému dvouválci s elektronickým ovládáním plynové rukojeti (Ride-by-Wire).
...
Charakteristickým znakem vzhledu motorky jsou trojúhelníkové tlumiče rozdvojeného výfuku umístěné pod sedlem, jež zároveň optimalizují rozložení váhy pro dokonalou vyváženost i skvělý vzhled. SL 750 Shiver udává směr ve světě naháčů.
Elegantní kombinací tvaru a funkčnosti je SL 750 Shiver neporazitelným ve stylu i technologii. Jeho štíhlé proporce a agresivní linie propůjčují nejnovější motocyklové technologii roli ikony. Jeho sportovní vzhled Vás nadchne na první pohled. Nezaměnitelný SL 750 Shiver učiní jezdce pánem silnic.
Sošná sportovní nádrž, sedlo a zadní část motocyklu podtrhují kompaktnost SL 750 Shiver.
Motor i rám se dokonale slučují v celkovém dojmu, dávajíc na odiv rafinovanou technologii tohoto stroje. Výfukový systém pod sedlem sleduje agresivní přesto elegantní linie SL 750 Shiver – záruka naprosté jedinečnosti v každém úhlu pohledu.

Zbrusu nový dvouválec V twin od Aprilie byl pečlivě testován na stolici i v bezpočtu zkoušek na dráze a silnici. Chlazení kapalinou, čtyři ventily na válec a dvojitý vrchem vedený vačkový rozvod činí z SL 750 Shiver 90° V twin zásadního zástupce své třídy.
Za sportovních jízdních podmínek bujný, při denním dojíždění jemný a vnímavý, motor projevuje svůj charakter při každém přidání plynu. Dojem budí kompaktnost stroje minimalizující rozměry, zároveň však zajišťuje optimální rozložení hmotnosti, takže ovládání zůstává naprosto přesným za všech jízdních podmínek
Nový 90°V twin Aprilia dokáže vyvinout velkorysých 95 koňských sil při 9000 ot. za minutu, má skvělý točivý moment ve všech otáčkách. Elektronické vstřikování paliva s mikro-vstřikováním znamená, že nový motor je extrémně šetrný k životnímu prostředí.

SL 750 Shiver je první výrobní motocykl ve své třídě, který má elektronické ovládání plynu Ride-by-Wire. Systém Ride-by-Wire ovládá plyn pouze elektronickým napojením. Tento pokročilý a sofistikovaný systém řídí sílu motoru v reálném čase, přizpůsobujíc výstup rychlosti motoru, rychlosti silnice, volbě rychlostního stupně, atmosferickému tlaku, pozici plynové rukojeti a dokonce i rychlosti s jakou rukojeť otáčíte. Výsledkem je optimální vstřik paliva za každé jízdní situace i stylu jízdy.
...
Základní styl naháče dovedený k dokonalosti vyspělou technologií a výlučným designem.
Zkušenosti ze stovek vítězství na světových závodních okruzích umožňují Aprilii garantovat bezkonkurenční znamenitost designu motocyklového rámu.
SL 750 Shiver potvrzuje talent Aprilie na navrhování vzhledu rámu. Novátorský kombinovaný rám slučuje horní část trubkové konstrukce s robustními litými bočnicemi z hliníku, to vše spojené silnými šrouby. Vyjímečně lehký, i když neobyčejně silný, tenhle inovativní rám Vám umožňuje maximálně využít sílu dvouválcového motoru V twin při zachování velmi přesného ovládání.

Postranní umístění tlumiče nejen podtrhuje styl motorky, ale také šetří místo a umožňuje ideální vedení výfuku optimalizující rovnováhu. Výhodné umístění jednotky také dovoluje přesné a snadné nastavení zadního zavěšení. Výfukové svody z válců se spojují před jediným pod sedlem vedeným tlumičem, než se znovu rozdělí na dvě koncovky. Velký objem 10 litrového tlumiče zajišťuje optimální výkonnost motoru.
...
Z každého dílu SL 750 Shiver promlouvá výtečnost. Velikost a tvar zadního hliníkového kyvného ramena byly speciálně konstruovány pro dosažení ve své třídě dosud bezkonkurenční pevnosti. Zkombinovány s 43 mm vidlicemi, poskytujícími zdvih kola 120 mm, Vám dovolí vyrazit na všechny silnice, rychle, pohodlně a sebejistě.
Řidítka kovaná z hliníku pro závodní sílu i lehkost. SL 750 Shiver je také vybaven radiálně montovanými brzdovými třmeny a leteckými opletenými brzdovými hadicemi přesně jako na supersportovních strojích Aprilia – první v této třídě.

Vše na SL 750 Shiver je navrženo a vyrobeno v kvalitě a na technické úrovni pro tuto třídu motocyklů dosud nevídané. Hliníková řídítka kombinují extrémně nízkou hmotnost s precizním ovládáním, digitálně-analogový přístrojový panel představuje nejnovější kompaktní design, zatímco hydraulická spojka zaručuje nepřetržitý klidný záběr. Zkrátka, veškeré vybavení SL 750 Shiver přináší bezkonkurenční prestiž pro jedinečný zážitek z jízdy.
***
Zdvihový objem: 749,9 cm3
Max. výkon: 95 k (69 KW) 9000 ot./min
Max. točivý moment: 80,9 Nm 7000 ot./min
Brzdy přední: 320 mm , , 4 pístkový třmen
Brzda zadní: 245 mm , , 2 pístkový třmen
Pneumatika přední: 120/70 ZR 17
Pneumatika zadní: 180/55 ZR 17
Rozvor: 1449 mm
suchá: 189 kg

220 km/h

>>Recenze na model 2011<<

*TEST NA ALKOHOL*

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pedl
Pedl napsal 12.05.18 v 00:01

Pěkná barva

safira1968
safira1968 napsal 22.10.15 v 18:07

Mám otázku: Mám Apríliu Shiver750 2012, tocha blbne. Počas jazdy sa sama zhasla a prestala svietiť prístrjovka, potom sa zapla a vypisalo servis.Bol som v servise a vyčistili pameť. potom išla mesiac, a zasa to spravilo.Nedá sa naštarovať, čerpadlo natiahne benzín aj svetla svietia ale nedá sa naštartovať a prístrojovka zasa nesvieti.
Za radu ďakujem

Kinča
Kinča napsal 17.06.15 v 14:27 10b.

Pěkná, tuhle jsem neznal a vypadá krásně

Starling
Starling napsal 02.06.15 v 10:42 10b.

Pěkný úpravy ... trocha toho odlišování je třeba

drippera
drippera napsal 22.09.14 v 07:20

Už jenom k vůli těm výfuků., žééé...

Více komentářů



TOPlist