PROFIL MOTORKY

Honda CB 600F Hornet (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník ElFidel
Vloženo 26.7.2015
Aktualizováno 25.4.2017
Zobrazeno 3 258x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Honda CB600F Hornet... Pro mě sportovní naháč se zábavným motorem (pokud se tedy točí do bezvědomí)... :D pro některé tuctovka, pro jiné nudnej stroj, protože Honda atp.

Více fotografii

Výška jezdce: 181 cm

První dojmy - První dojmy... Ta lehkost se kterou se hezky vodí, skoro jak MZ 251 kterou jsem měl před ním. Točivej (na Hondu až agresivní) motor, vcelku slušný brzdy. První stovky km obrovskej respekt k moto, hlavně kvůli starším pneu z roku 2008... A také radost z nízké spotřeby, která mě opustila po pár tisících km, kdy jsem Hornetu přišel na chuť a motoru dopřávám to po čem prahne - otáčky... Ten motor je úžasnej. Od 7000/8000 ot. začíná bejt slyšet a ochotněji zrychluje. 10/11/12 000 ot. je pak už mazec... Je to zábava, ne povinnost, takže na spotřebu nehledím. Pár let spolu budeme, baví mě.

Motorku bych doporučil pro - Nevím jestli je Hornet vhodný pro úplného začátečníka, ale pro někoho kdo jezdil 125 či 250 nebo začíná opět jezdit po X letech je to dobrá volba.

Doplňky na motorce - Vejfuk G.P.R.
CNC páčky
Řídítka Barracuda
Kufr Givi V47NT

Recenze

Naše společné kilometry:
Sezóna 2015: 4 500 km (od června)
Sezóna 2016: 17 500 km
Sezóna 2017: 1 500 km ...22.4. prodáno k Bystřici nad Pernštejnem... Horny, brácho, ukázal jsi mi hezkej kus světa za těch našich 24 000 km a nikdy jsi nezklamal. Díky...

Spotřeba: 5,7 až 7,8l na 100 km

Spotřeba oleje: 0,4l na 10 000 km

O moto:
Silnější a novější moto jsem plánoval pořád, ale stejně jsem zůstával věrný starýmu jednobuchu od soudruhů z NDR. :D Když jsem zjistil, že je na prodej tenhle Sršeň, kterého jsem poprvé viděl už někdy v roce 2011, tak nebylo co řešit, hned jsem ho v červnu 2015 vzal a to bez nějakého většího prohlížení, které nebylo třeba. Na 17 let starej stroj vcelku dobrej stav.

Po koupi dostal nové pneu Pirelli Diablo a do konce sezóny 2015 jsme spolu stihli začátečnických 5000 km v celkem klidném tempu. A po servisu v říjnu (svíčky, vyčištění+seřízení karbů a novej K&N - po 4500 km jsem ten filtr dal pryč a od té doby jezdíme na originální papírák made in Japan) jsem začal zkoušet co umí. Posledních podzimních 500 km už bylo v ostřejším tempu, ve kterém spolu letos pokračujeme a najeté km naskakují vcelku slušně. Snažím se pilovat techniku jízdy, hlavně zatáčky, nájezdy do nich, používání brzd atp. na což je tahle motorka super díky své ovladatelnosti, tuhému rámu a tomu, že odpouští opravdu hodně chyb.

Motor super - točivej, agresivní (jen můj pocit), žíznivej (každých 160-200 km někde postáváme na benzínce:) ...)
Vodou chlazenej DOHC čtyřválec o objemu 599 cm³ s šestnácti ventily dopovaný čtveřicí karburátorů Keihin. Výkon 70 kW, krouťák 63 Nm. Maximální rychlost 230 km/h. Na motor zkonstruovaný začátkem 90. let úctyhodný údaje. S větrem v zádech, mými 75 kg, hóódně rozmotanou 4, 5 a 6 Hornet zvládl 235 km/h podle GPSky. Což jsem zkusil jen ze zvědavosti, jak na tom motor je a zdá se že dobře. Řídítek jsem se držel snad i očima... Jinak klikatý okresky s hezkým asfaltem, trojka, čtyřka a pětka vytočený na 8000 - 12000 otáček, rychlost od 100 do 200 km/h, ideální režim pro tenhle stroj.

Neřádstvo pro mě byla převodovka. Ty falešný neutrály u vyšších kvaltů mě ztrapňovaly docela dlouho... :D Co jsem začal jezdit v motobotách už se mi to nestává, takže je to hodně o jezdci než o motorce. Stačí si zvyknout.
Brzdy super. Teda ty vpředu. O zadní ani nevím, je hodně tupá a používám ji jen občas když dojíždím na začátek obce. Ale předek super, řekl bych, že fakt slušný brzdy, který týhle motce stačí.
Měřím 181 cm takže se na Horneta poskládám v pohodě, ikdyž obr zrovna není. Největší denní nájezd zatím byl jen cca 300 km, ale naprosto v pohodě, bez problémů i na originálním sedle, které ale nechávám přešít kvůli většímu pohodlí při ježdění ve dvou.

Na Sršňovi mě osobně vadí jen jedna věc. Absence alespoň kontrolky stavu paliva... Jinak je to motorka z roku 1998, něco už má za sebou. Nemá nejsilnější motor, nejlepší brzdy, nejdokonalejší podvozek, ale zase je to kus poctivý práce a hlavně první ročník, takže Made in Japan, přímo od mistrů ze Země vycházejícího slunce, kde ty motorky fakt umí. :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Bud
Bud napsal 19.09.16 v 22:46 10b.

Jó, máš to pěkný.. 10b.

Ivossek
Ivossek napsal 19.07.16 v 00:26 10b.

Ahoj,díky. Vymazlenej Hornet!!

ZlomenyUcho
ZlomenyUcho napsal 22.04.16 v 12:00 10b.

krásnej horňas

acol
acol napsal 26.03.16 v 10:12 10b.

Nesnrtelná klasika

ElFidel
ElFidel napsal 07.02.16 v 17:45

dík jaké nedoporučení, sorry no, jsem nahrál fotky bez značení se stane

Více komentářů



TOPlist