PROFIL MOTORKY

Honda CB 600F Hornet (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník ef..
Vloženo 13.9.2021
Aktualizováno 5.5.2023
Zobrazeno 2 342x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Nenarocny univerzalni univerzal, Nezlobí, nepřekvapí, umí pobavit i jet svižně. Nestaví se na zadní, necuka, nekucká, dříč bez bolístek a problémů.

Motorka koupena od johnyfarmer (Milevsko)

Výška jezdce: 187 cm

První dojmy - Padla do oka :). Krásná a originální barva. Nádrž je příjemně veliká, moto se dobře drží stehny i při brždění a ruce tak zůstávají uvolněné i po delší cestě nebo sportovnější jízdě. Super je dojezd na 19 litrovou nádrž. Exceluje v serpentinách a krátkých a utažených zatáčkách, vynikající a rychlé přenesení váhy. Vynikající na kličkování mezi auty ve městě. Do 6t ot/m kliďas, 8-13t rarach. Brždění motorem je pěkně plynulé a nijak nepřekvapí, prostě řadový 4válec. Prostě nastartuješ, jedeš a postupně přidáváš, žádná akademická 1/4 hodinka na zahřátí motoru, aby to nezdechlo :). Štítek pro mou výšku je třeba se trochu přikrčit aby v rychlostech nad 130 fungoval. Spíš je to pěkný doplněk :). Orig. zpětná zrcátka při mé výšce tak 50%.

Motorku bych doporučil pro - Pro začátečníky a lehce pokročilé - při přechodu z nižší kubatury. Co nemají na 3 motorky a chtějí jednu co umí všechno :) (město, dálnice, mimo-město, terén fakt ne). Co rádši víc jezdí, než se hrabou v motorce. Co jezdí každý den od začátku sezóny do konce. Co musí občas do města. Co neradi platí ve městě za parkování :). Co chtějí občas i cestovat. Co nechtějí stavět na každé benzínce. Co radši "technicky! náročnější úseky než 200 z místa. Co radši sedí než leží. Co mají rádi žlutou barvu "0

Doplňky na motorce - Širší a nizsi eloxovaná řidítka mstyle
CNC nastavitelne páčky,
Rukojeti
Zpětná zrcátka do řídítek mstyle
Karbonový kryt výfuku.
Ermax zadní blatník.
SW motech padací rám.

Recenze

Proč jste si vybral tento stroj?
Líbilo se, navíc 2007 kompletně předělaná motorka PC41. Lepší motor, lepší rám, pohlednější kyvka, zajímavý krátký výfuk. Motor použitý pro CBR, jen laděný do středního pásma. Nenáročná údržba, univerzální stroj. Dojezd do práce, po práci trochu zábavy a občas na delší vyjížďku i cestování.

Pokud máte už něco najeto, jaké jsou Vaše zkušenosti?
Najeto na motorce mám cca 65tis km. Nejdelší přesun cca 1000km. Nejdelší cestování 17 dní, 8500 km (rakousko, svycarsko, italie, francie, spanelsko, portugalsko -> spanelsko, francie, nemecko). Nejen že to jde, ale je to i zábava.

Jízda
bez nepříjemných překvapení a cvakání půlek, jestli budou do zatáčky správné otáčky a když občas člověk zachybuje, stroj to odpustí. Dost potenciálu pro začátečníka postupně zrychlovat a používat větší spektrum otáček.

Motor -
hladký průběh odspoda až do červené. Do cca 6tis otáček si bzučí, mezi 6-8 se z vosy stává sršeň, pak už je to pěkně nas..ný sršní roj. Od 8 tis. otáček je to rarach jak se patří, pořád se ale motor chová lineárně, změna plynu na horu i dolů je "pozvolná", jen je prostě všechno rychlejší. Pokud tedy nezměníš přední 16 zub na 15 zub. Pak ti sice ubyde zhruba 15-20km-h z maximálky ("už jen" 210 km/h) zato přibude cca 7% točivého momentu. Pak není rozdíl mezi 1-8 tot/min a 8-13 tot/min, změna rychlosti otáček je stejně rychlá. Pěkně svižné poježdění.
cisla:
prmarni prevod: 2.111
sekundarni prevod: 2.687 (43:16)
sekundarni prevod (15 kolecko): 2.867 (43:15)
rozdil: +6,6 % (2.867:2.687)

Brzdy -
bez chyby, jak taháš tak brzdíš. Jsou to dvoupistkove brzdy, takze brzdy nejsou zadny skalpel a macknout se clovek nemusi bat. Nikdy mi brzdný účinek nechyběl. Okruhy nejezdím. I při zahřátí brzd na teplotu, kdy se o ně spálíš sem neměl pocit, že by nějak vadly. Zadní brzdu teď moc už nepoužívám, spíš je dobrá tak na "přičupnutí" motorky, Větší tlak na zadní brzdu vede akorát ke ztrátě adhese zádního kola - jako asi u všech naháčů. Nicméně to už se musí na to opravdu dupnout, při lehkém příšlápnutí to prostě přibržďjuje, nic co by člověka překvapilo. Co se týče opotřebení kotouče asi přežijí motorku, destičky ubývají rychleji vzadu.

Podvozek
královna koloběžka první, ani tvrdé ani měkké, odvedou co mají. Zpětná vazba od předku je čitelná, ale ani při horší kvalitě silnic není člověk rozklepanej jak drahej pes po pár kilometrech, i když dá se vědět nic se nežehlí. Člověk ví co se mu děje pod zadkem. Zadní tlumič je třeba zvolit podle váhy. Jezdím na druhý stupeń (předpětí) ze 6. Na 6 bez spolujezdce mi přijde že zadek kope je nadržená koza, trochu víc zpětně vazby než bych potřeboval. Takže nastavení předpětí zadního tlumiče dle pozadí každého soudruha má smysl.

Spolujezdec -
zcela vyjímečně, po 50 km bez pauzy se mi vzadu vrtí, holt nejsou zvýklí, nebo potřebujou hulit, čert ví :). Delší cestování ve dvou - více pauz nebo ocelový zadek. Na nohy si spolujezdci/kyně neztěžovali (cca do 175 cm výšky).

Úložný prostor
Nářadí, moto"lékárnička".

Spotřeba,
Na plnou nádrž a s blikající rezervou většinou vyměknu na 250 km, pak tam natlačím cca 15 l. Tzn. 6-6,5 litru, myslím že najet 300 km se dá vždy, ale riskuj to :).
Při průměru 190 km/h na 10-12 tis ot/min (dálniční přesun DE) tuším kolem 12 litrů.

Servis a poruchy
Servis je v podstatě jen výměna provozních kapalin a spotřebního materiálu.
Za mě cca takto.
Každý rok výměna oleje a filtru. Nepozoruji žádný rozdíl mezi 10w40 nebo 15w50, takže beru 10w40 Motul.
Pneu cca co 2 roky (vždy sada). Poslední 3 sady mi sedí Pirelli Angel ST. Měl jsem i Michelien Pilot Road II, Dunlop Qulifier. Tyhle mi pocitově sedí nejvíc, specielně na mokru.
Repas (výměna oleje) ve vidlicích (+ gufera a všechny ty věci okolo) v 78000 km a v 80500 poradne. Tezke vybirat servis.
Brzdové destičky - přední cca jednou za 30 000 km
zadní - cca 15 000 km, naposledy 78000 Nissin, ale papa to kde co, jen to ruzne rychle ubývá
Brzdová - cca co 3 roky
Řetěz - resp. celá sada - CZ SDZ O-ring GOLD měněn v 20 000 km a poté v 79000 km vyměněn za ČZ HX-ring GOLD. Pak že ČZ řetězy nejsou dobrý - najedeš s nima jen cca 60000 km že jo ")
Chladicí - komplet cca co 3 roky,
Baterie - originál vydržel 2007-2018
Svíčky - jen jednou, tuším cca v 50 000 km, originál za iridiové, nebylo nutné jen v rámci kontroly jsem to nechal vyměnit
Vzduchový filtr - měnil jsem 2x a vyhazoval opticky teměř čistý filtr, takže snad ani není nutné, honda doporučuje pouze kontrolu, jo a koně to nepřidá :)
Spojkové lanko - výměna v 79000 km, bylo vytahané
80.. tis. - Seřízení ventilových vůlí, rozvodového řetězu - cca 7000 s materiálem.

Z těch naročnějších obvyklých servisů stojí za zmínku snad jen výměna oleje v předních tlumičích (cca 3000 kč). Po zkušenostech jak se motorka chová po výměně vs. před výměnou, asi bych to nechal měnit cca po 3-5 letech či 20 000 km podle toho co přijde dřív.
Seřízení ventilových vůli, rozvodového řetězu napínáku - napínák kontrolovat, nechat seřídit vůle dle zvuku motoru, obvykle cca po 70 000 km

Poruchy
Zadní blinkry - ty tykadýlka na konci jsou ze dvou částí a drží dohromady vrutem, po čase se to vykývalo. Stojí to pár peněz, ale hrozný ojeb se dostat k těm konektorům. Musíš rozdělat celý zadek, vyvléct, provléct... PS: konektory jsou pod pravým zadním bočním krytem sedla a jsou to speciální HONDA konektory, takže jen HONDA original.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist