Je to pojízdný šperk, který vystavuje na obdiv svůj krásný motor.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Moto Guzzi Sport 1200: Zrovna se žádná neprodavala, nebo mimo finanční možnosti. Takže jsem ani neměl možnost porovnat.
První dojmy - Při probrání z volnoběhu to sebou háže na bok..., snadnější ovladatelnost něž bych očekával a jako kdyby to pod člověkem pořád žilo..., je to tvor.
Motorku bych doporučil pro - Pro individualisty, kteří si chtějí maximálně užít jízdu a nezáleží jim na tabulkových hodnotách.
Doplňky na motorce - Štítek, Laďák Agostini, páčky..
Recenze
Startování je bezesporu nesmělé, ale někdy i na poprvé. Válce se nejistě převalí a najednou už to vrčí. Vrknutím plynu se vše zhoupne na stranu, při jízdě však krom neustávajících vibrací nic.
Snadná ovladatelnost, poloha jezdce, jako kdyby ji navrhovali na mě...a řídítka tak široká, jak to jen jde.
Podvozek tvrdý, ale přesný a přesnost Guzziny v zatáčkách je omezena jen schopnostmi jezdce. Působí stabilním dojmem neustále.
Dva velké válce...no to je prostě něco boží. S laděným vyfukem super zvuk, a bez tlumivky...výrobník bouřky.
Velká radost z jízdy, pomalu, rychle, kochačka...je to jedno.
Spousta emocí.
Delší cesty, podle kategorie stroje to na dálnici moc není, záleží na krčních svalech. Jinak v jednom paráda a navíc kardan, takže odpadá starost o řetěz. Někam do Alp na tomhle, je sen...
Se spolujezdcem je to horší, motorka a podvozek sice zátěž na víc nepozná a chová se pořád super(žádná diametralní změna jízdních vlastností jako u lehkých strojů), ale kvůli nízké nádrží se spolujezdec nádrže nemůže přidružet a stupačky jsou blízko řidičových.
Je to tvor
Super
Griso
co dodat
prostě užívat
Jaky slip on vyfuk doporucujete?