
Moto Guzzi Griso 1100
11.11.2005
2006 | 2008 | 2009 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||
Objem | 1064 cm3 | 1151 cm3 | |||||
Výkon | 65 kW (88.4 koní) | 64.8 kW (88.1 koní) | 65 kW (88.4 koní) | 80.3 kW (109.2 koní) | 79.6 kW (108.3 koní) | ||
Výkon při otáčkách | 7600 ot/min | 7500 ot/min | |||||
Točivý moment | 89 Nm | 108 Nm | |||||
Otáčky při max toč.mom. | 6400 ot/min | ||||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||
Chlazení | Vzduch | Vzduch a Olej | |||||
Uspořádání válců | Vidlicový | ||||||
Počet válců | 2 | ||||||
Rozvod | HC | OHV | OHC | ||||
Ventilů na válec | 2 | 4 | |||||
Vrtání | - | 92 mm | 95 mm | ||||
Zdvih | - | 80 mm | 81.5 mm | ||||
Kompresní poměr | - | 9.8 : 1 | 11 : 1 | ||||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||||
Startér | Elektrický | - | Elektrický | ||||
Počet rychlostí | 6 | ||||||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | ||||||
Typ rámu | - | Páteřový | - | ||||
Materiál rámu | - | ocel | - | ||||
Zdvih předního odpr. | - | 120 mm | - | 120 mm | - | ||
Zdvih zadního odpr. | - | 110 mm | - | 110 mm | - | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | - | 320 mm | ||||
Přední třmen | čtyřpístkový | - | |||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||
Přední kolo | 17 " | - | |||||
Zadní kolo | 17 " | - | |||||
Rozměr přední pneu | 120/70 17 | 120/70 - ZR17" 58W | - | 120/70-ZR17 | |||
Rozměr zadní pneu | 180/55 17 | 180/55 - ZR17" 73W | - | 180/55-ZR17 | |||
Rozvor | 1554 mm | 1543 mm | 1554 mm | ||||
Úhel hlavy řízení | - | 25.5 ° | 26.3 ° | ||||
Závlek předního kola | - | 105 mm | - | ||||
Výška sedla | 800 mm | ||||||
Suchá hmotnost | 227 kg | 240 kg | 227 kg | - | |||
Pohotovostní hmotnost | - | 222 kg | |||||
Objem nádrže | 17.2 l | 23 l | 16.7 l | ||||
Rezerva | - | 3.3 l | - | 1.89 l | |||
Maximální rychlost | - | 195 km/h | 205 km/h | - | |||
Poznámka | - | Množství olejové náplně v převodovce 0,5l Množství oleje ve skříni zadního kola 0,38l Pneumatiky se foukají /sólo jízda/ přední 230 kPa zadní 250 kPa /jízda se spolujezdcem/ přední 230 kPa zadní 270 kPa |
- |
Od MAHY(2006)
Od MAHY(2006)
Od karol600(2006)
Od c@rlos(1997)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Italské | Nastavení zadního tlumiče | 17 | 14.1.2025 16:13 | ||
Italské | Utahovací moment | 3 | 25.6.2023 20:20 | ||
Opravy a údržba | Problém se startováním | 13 | 21.10.2022 12:59 | ||
Italské | Mazání kardanu a drážkového hřídele | 18 | 10.4.2022 19:37 | ||
Italské | Moto Guzzi Griso 1100 | 22 | 29.8.2020 04:48 | ||
Italské | Kód barvy Moto Guzzi | 0 | 30.4.2020 08:06 | ||
Italské | Griso vs V11 | 24 | 16.7.2019 13:37 | ||
Silniční cestovní | Přední brzdy Griso 1100, sada těsnění brzdového třmenu | 2 | 21.5.2019 11:50 | ||
Silniční cestovní | Griso 1100 - příliš bohatá směs paliva | 10 | 23.7.2018 13:32 | ||
Italské | Výfuk MG Griso 8V | 25 | 23.6.2018 23:58 | ||
Naked bike | Griso 1100 | 21 | 30.10.2016 19:11 | ||
Italské | Moto guzzi griso 1100 ECU 13 | 2 | 21.9.2016 20:17 | ||
Výběr moto | mám koupit moto guzzi griso 1100? | 30 | 16.6.2016 15:57 | ||
Opravy a údržba | 1100 Griso cvaká motorek volnoběhu | 1 | 22.4.2016 15:57 | ||
Opravy a údržba | Oprava karbonového pláště výfuku | 8 | 8.6.2015 23:22 | ||
Italské | Griso 11,V7 cafe,Bonneville 800,Multistrdu 1000S? | 13 | 19.6.2013 11:47 | ||
Italské | Nechal by mě někdo svézt? | 43 | 15.3.2013 18:26 | ||
Italské | Griso - dilema | 31 | 18.6.2012 19:18 | ||
Italské | Lékárnička u Grisa 1100 | 12 | 12.6.2012 00:54 | ||
Italské | Griso VS. Breva | 39 | 7.7.2011 20:26 |
MG Griso 1100, červená perleť na černém podkladu, laďák Mistral-nerez, origo kufry, padák
The Way The "V" Is Meant To Be!
Vzdycky se mi libila. Mozna jeste vic, nez Monster. Cena ale byla nekde uplne jinde. "Bohuzel" se mi...
Splněný jeden můj velký sen !!! Kdysi jsem ji okukoval na výstavě,když to byla novinka, slintal js...
Krasna italka s nadhernym zvukem diky vyfuku QD. Pred nastartovanim je to pastva pro oci a po nastar...
Překrásná oranžová krisa, kterou ocení jen opravdoví znalci s dobrým vkusem!
Italská milenka, která se umí mazlit i prskat.
Italský dvouválec do V se vším co k tomu patří
Splněný sen. Pro mě jedna z nej... krásnějších motorek vůbec.
Vzhledem k tomu, že jsme měli chalupu v Sušici, vždycky jsem po Moto Guzzi koukal. A s Griso to byla...
Originální, výjimečný a charismatický stroj.
Nedá se na ní najít jediný nepěkný detail. Táhne jako lokomotiva.
Krasavice, na které se dá projet během krásného dne a člověk si to užije
V lepším stavu, než když sjela v Mandelu z linky ?? Jen si časem seženu originální výfuk, i když má ...
Famózní, pravá Italská krev. Přední vidlice showa, brzdy brembo vč. pancéřek, vzadu sachs, skvěle v...
Nějak mi v posledních měsících hráblo a zjistil jsem, že bez výměny motorky nemůžu žít.
Láska na první pohled, takovou mašinu nepotkáváte denně...
Vzhledem k tomu, že jsme měli chalupu v Sušici, vždycky jsem po Moto Guzzi koukal. A s Griso to byla...
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000...
Proste bozi.Krasny a skvely stroj bez kompromisu...
Sice začátek sezóny roku 2020 nevypadá úplně přívětivě, ale o to víc mám času a potřebu zahnat ostat...
Pač jsem tak trochu puntičkář a při každým leštění bajku mě vadil odlupující se zoxidovaný lak z kol...
Bajk už je zas v garáži, pač venku už je zase podzim. Sezóna se povedla a světe div se. Vždycky jsem...
Tak jsem se pustil do kontroly a následně i úpravy vůlí ventilů. Není na tom nic složitýho a jsem rá...
Chtěl jsem se zbavit čopráckýho posezu, který mi nevyhovuje. Pořídil jsem tedy řidítka clipon s uchy...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.6/10 |
Spojka | 7.9/10 |
Vibrace | 7.4/10 |
Převodovka | 9.1/10 |
Mechanická hlučnost | 8.1/10 |
Zvuk | 9.8/10 |
Spolehlivost | 8.6/10 |
Brzdy | 8.9/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.9/10 |
Těsnost tlumičů | 9.7/10 |
Tuhost rámu | 9.1/10 |
Jízda | |
Sport | 7.8/10 |
Město | 6.9/10 |
Cestování | 6.1/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.1/10 |
Ceny servisu | 6.9/10 |
Servisní síť | 7.0/10 |
Dostupnost dílů | 8.2/10 |
Nabídka doplňků | 7.8/10 |
Servisní intervaly | 8.1/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.7/10 |
Pohodlí spolujezdce | 5.7/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.1/10 |
Ochrana jezdce cestování | 6.5/10 |
Ochrana spolujezdce | 6.2/10 |
Světla | 8.9/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Moto Guzzi Sport 1200 4V | Ani nevím … majitel super a fér, jen ta motorka mi přišla trošku chabrus na spojku + nepřekročila taková ta jiskřička od srdíčka |
Ducati Monster S2R | Už byla prodaná |
Moto Guzzi V10 Centauro | |
Moto Guzzi Breva 1100 | Keď ju miluješ, nieje čo riešiť.Je jednoducho krásna. |
Ducati Monster 1200S | |
Harley Davidson XR 1200 | |
Moto Guzzi Sport 1200 | Zrovna se žádná neprodavala, nebo mimo finanční možnosti. Takže jsem ani neměl možnost porovnat. |
BMW R 1150 R | Páč se mi tahle guzina nějak zaryla pod kůži a nešlo to jinak ;-) |
Moto Guzzi V7 Café | Nadherna motorka. Puvodne jsem si sel pro ni, ale stalo tam krasne cerne Griso a bylo jasno. V7 jizda super, mam ale pocit, ze brzo by me omrzela. Ten vykon tam docela chybi. Byla to verze se starym motorem. |
Ducati Monster 796 | Novy Monster je moc hezky. Nicmene mi prisel hodne sterilni a slaby. Zkousel jsem i 1100. Ten byl lepsi, ale nesedlo se mi na ni idealne. |
Ducati Multistrada 1000 | Po Monsteru jsem chtel opet Ducati a mel jsem vyhlidnutou skvelou Multistradu ve verzi S za super penize. Nakonec ale zvitezilo srdce nad rozumem :). |
BMW R 1200 R | |
Moto Guzzi Breva 1200 | griso je lepsi :-) |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Triumph Thruxton RS | konkrétní kus, na který jsem se jel podívat byla totální vražda . . . |
Yamaha SRX 400 | To jsou takové sny. Nakonec to snad dopadne, Buď Griso nebo R Nine-T |
Moto Guzzi Norge 1200 | Krásný Griso, ale už nejsem ochoten trpět pro parádu. Pro moje ruce, nohy i pro batůžek obtížně použitelné. |
Moto Guzzi Griso 1200 8V | Svezl jsem se a jako přechod / sklidnění z GSX-R byl Griso 1200 lepší volba, prostě jede lépe a taky lepší brzdy, novější a mnohem lepší stav moto při koupi než byly 1100. |
Moto Guzzi Breva 1100 | Prostor pro cestování ve dvou. |
Ducati Monster 796 | Moc velké a silné na začátek |
Moto Guzzi Griso 850 | V době koupě nebyly se s doložitelným servisem. |
Moto Guzzi V11 | Třeba příště Griso 1200. |
Moto Guzzi California Special custom | Asi posez a chtěl jsem spíš cruiser a drátová kola a...Vlastně ani nevím... |
Ducati Monster 796 | Monster je krajší :) |
Moto Guzzi Breva 1100 | Je to stylovka, ale vzhledem k mé výšce 189 mi neseděla. |
Moto Guzzi Sport 1200 | Dát na Griso kufry, a to jsem chtěl, tak se musím vyliskat. |
Moto Guzzi V11 | |
Moto Guzzi Bellagio 940 | osud tomu nechtěl |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2008 | Stadakk11 | griso-manual-cz.pdf | 43 MB | Manual Moto Guzzi Griso 1100 |
2008 | SmallFishSGi | motor-v1100.pdf | 8.1 MB | Dílenská příručka motoru 1100 |
2008 | Tentum | griso-1100-seznam-di.pdf | 3.3 MB | Seznam dílů pro Moto Guzzi Griso 1100, je hodně dobře čitelný |
2008 | Lof87 | griso-manual-cz.pdf | 43 MB | |
2007 | malina | moto_guzzi_griso_110.pdf | 8.5 MB | |
2006 | Z-1000J | griso_1100_-2005-2009-1-.pdf | 3.1 MB | Katalog náhradních dílů MG Griso 1100 |
2006 | samik | griso1100-workman.pdf | 9.0 MB |
Jarda | 24.05.2016 | Stáhnout mp3 |
Staženo:166x |
||
Vložit vlastní zvuk |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Bridgestone bt023GT | 17" | Zadek | 1 | Kvalitní cestovní pneu pro těžší mašiny jako je Griso | 05.03.2014 v 13:36 |
Dunlop Roadsmart | 17" | Zadek | 2 | 16.12.2010 v 17:32 | |
Dunlop D208 / D208RR | 17" | Zadek | 4 | 26.07.2009 v 12:32 |