Moje Jawa 350/ 632 přestavěná na 640
První dojmy - Je to těžká nostalgie, relax a neskutešná pohoda při jízdě...
Motorku bych doporučil pro - Určitě pro ty co chtějí začít a ty, co si rádi na motorce sem tam něco opraví...
Doplňky na motorce - Od předešlého majitele namontován alarm, výstražné blinkry, zásuvka na 12v a originál padáky
Recenze
Jawičku jsem si přivezl před pár dny. Nikdy sem na ní neseděl ale vždy bylo mým snem si pořídit právě tento model 640. Byla u velice pečlivého majitele, který rozhodně věděl vše o tomto stroji a úžasně se o něj staral. Mé první dojmy jsou opravdu úžasné, je to nádherný pocit sedlat právě tuto motorku... Vzhledem k tomu, že sem na ní ujel cca 300 km si netroufám napsat co je špatné a co dobré. Přeci jen se spolu ještě seznamujeme a když se něco ukáže, je to zatím jen mou neznalostí
Co se týká jízdních vlastností: Motorka se celkem dost (vlní) tuhost rámu je jistě někde jinde než u nových strojů..
Brzdy: Nemohu si stěžovat, přední kotouč brzdí skvěle a zadní buben taky spolehlivě...
Motorka se cítí nejlépe na silnicích, žádná raketa na dálnice to rozhodně ne. Je to opravdu motocykl na pohodovou, odpočinkovou a relaxační jízdu...
A cestování? Dovedu si představit na ní jet kamkoli, po ČR určitě a za hranice? To ukáže čas
Dnes 31.7.2016 Jem si řekl, že se zase podělím o pár zkušeností co jsem pochytil od Jawičky. S tím vlněním to nebylo zas až tak pravda jak sem psal. Po čase sem zjistil, že je vůle na zadní kyvce a proto se motorka už při 80 km/h vlnila jako užovka. Takže sem jí vyndal a udělal bronzová futra s minimální vůlí a motorka se nezavlní ani při 120 Jinak spokojenost přetrvává, nikde mě nenechala, jede jak víno, a papá jen 4,5 l.
Rozhodl sem se připojit za ní páva 40, kterého jsem nemohl sehnat v originále a když, tak za nekřesťanské peníze. Kyvku a kolečko sem sehnal od známého za 500, měl ho v garáži leta letoucí, rám sem si udělal nerezový a boudu, dveře, blatník a drobnosti sem koupil na netu od Moto Šála. Tím nechci dělat reklamu, spíše naopak. Pan ochotně mluvil o tom jak je vše připraveno na lak a nemusí se prakticky nic dělat krom uchycení zámku, když věci dorazili myslel sem, že mě omejou, za měsíc byl sraz ve Lhotce u Mělníka což touto cestou chválím, krásné prostředí, nádherná spanilka a skvělý program. Měl sem co dělat abych páva dal do kupy, dveře zohýbané a prohnuté v bodech svárů, lominát pórovitý, no prostě prasárna za účelem vydělat. Když sem to viděl, volal sem pánovi zpět, bohužel nezvedá telefon aby si vyslechl mou kritiku případně zaslal díly v lepším stavu. Takže asi tak bych se vyjádřil... Nespokojenost.
Nicméně podařilo se mi vše stihnout a pávik vypadá za motorkou skvěle. Na jízdních vlastnostech nic nepozoruji i přes zatížení kolem 20 kg sem o něm prakticky nevěděl.
Jsem tu zas po dlouhé době. Konečně sem našel chvilku času a začal se zas trochu vozit. Přes zimu mě čekala komletní generálka motoru a včera 2.7.2018 sem jí konečně mohl naladit na běžný provoz, motorka jezdí jak z praku, nezvoní, krásně jede. Ted, už snad bude zas nějakou tu dobu sloužit a plnit můj sen.
Tady někdo moc dobře věděl co dělá
640tka je hezká, ale hlavně pohodlná a ergonomicky přeci jen lepší než 632/8/9...
No a "čtverkovej" motor je nejlepší 350 .
Pěkná a naše!
10bodů !
Užívej ve zdraví vás obou
Pěknou jí máš
Pěkná, 640 je výborná, ale ona i ta 632 v originálu jezdí velmi dobře. 10 bodů.