renocar_brezen



PROFIL MOTORKY

Hyosung GT 125 Naked (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Drajcek
Vloženo 10.12.2015
Aktualizováno 10.12.2015
Zobrazeno 1 572x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Na naučení ideální motorka, která váží o trochu mín než velká mašina. A oproti CBR 125 jí typují spíš na pětistovku =D

První dojmy - Když sem na ní poprvé sedl myslel sem si, že bude trošku neohrabaná na těch širokých gumách (vpředu 110/70 v zadu 150/70) ale po pár zatáčkách mě přesvědčila o opaku.

Motorku bych doporučil pro - Tahle motorka je určená pro toho kdo, si chce pořídit časem větší motorku a už si chce zvyknout na trochu vyšší váhu.

Doplňky na motorce - Na motorku sem si dal širší řidítka, jiná zrcátka, atd. Pneumatiky mám vpředu Michelin Pilot street a vzadu dvousměsku Bridgestone, ale ze všech pneumatik co jsem měl v předu byla nějlepší Metzeler M1 supersportovní guma, která když se zahřála tak byla jak lepidlo. Ikyž sem byl někde dlouhý a začal sem v náklonu prudce brzdit ani se nehnula.

Recenze

Hyosung sem chtěl hlavně kvůli tomu, protože vypadá jako velká motorka a taky že nestojí zas tak moc a protože sem byl tenkrát ještě student tak sem si třeba YZF 125 nemohl dovolit.

Letos sem s ní odjel 4. rok a má najeto 55000 km. Já na ní najel už skoro 30000 km takže už jí trochu znám a přibližně vim kde má svole limiti.

PLUSY - určitě je to spolehlivost, na 125ccm celkem slušná reakce na plyn, ale spíš na při nižších převodech. To je v zatáčkách celkem jedno protože točim někdy až 11000 ot/min a pěkně si to odřadim.
Další je ovladatelnost, oproti CBR 125, která mě přišla celkem vratká, Hyosung má široké gumy a proto je jízda taková plynulejší

MÍNUSY - já myslim, že na tu váhu je jeden kotouč vpředu málo a při svižnější jízdě někdy trochu zasmrdí a destičky pak rychle ubývají
- ale hlavní mínus je ve shánění jakýchkoli dílů

Poruchy taky nějaké byli. =D

Zadní brzda - nevracel se pístek ( po vyčištění vše OK )
Startér - odlepil se jeden ze čtyř magnetů ( zalepeno a hotovo )
Karburátory - seřízení hladin, podtlaků
- ale pořád trvá problém s ventilky na plovákách, které nemůžu sehnat

A ve 40000 sem se rozhodl vyměnit pístní kroužky, ale potom se ukázalo že to bylo zbytečné, protože staré kroužky byli ještě v pohodě =D

Na závěr chci říct, že tahle motorka není žádný ořezávátko, protože letos sem ve 100km/h trefil srnku a potom sem bez pádu zastavil, posbíral blinkr, zbytky ze srnku a odjel domů. (doma jsem zjistil, že my srnka ohnula přední kotouč)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
yaynek
yaynek napsal 18.12.15 v 20:48

no chlape,mám z Tebe radost .Tak at Ti dál slouží a třeba budeš první kdo dá na téhle 125ce 100 000 km .Jde Ti to docela rychle

palo733
palo733 napsal 15.12.15 v 19:21 10b.

ked si spokojny nie je co riesit

MonkeyCzech
MonkeyCzech napsal 13.12.15 v 11:48 10b.

Vypadá fakt dospěle, podle mě dobrá motorka a vzhledem k tomu že to není bůhvíjaká značka je i v rámci možností levná, takže ideální :)

pajapaja
pajapaja napsal 13.12.15 v 09:31 8b.

souhlasím se spolehlivostí -měl jsem sf a zvažuji aqilu 250
Jinak hezká recenze a ať slouží

Trinnlee
Trinnlee napsal 12.12.15 v 17:05 10b.

Tohle by si měli přečíst všichni škarohlídi této znacky...hyosung už hold není nějaká mizerná čína..a tvuj kousek jen doklada že dělají kvalitní stroje...jen tak dal...super a posilam 10b

Více komentářů



TOPlist