Pohodový křižník! Sedneš a nic neřešíš!
Motorka koupena od FIRMA:Honda Šenov (Šenov)
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Motor bublá jak má, motorka sedí na cestě jak přibitá. Perfektní ochrana před větrem. Při výšce 183 cm, chybí 2-3 cm pro absolutní komfort nohou. Pocit jízdy je skutečně někde mezi klasickou motorkou a skútrem. Automatické řazení funguje geniálně, jen občas člověk zaslechne jak to v převodovce lupne. Naprosto geniální je nastavení podvozku. Paráda! Výška štítku plně vyhovuje. Prostě nová generace požitku z jízdy. Pošilhával jsem po BMW C 650, ale nakonec mi připadlo jako spací vagon. Myslím že Honda byla ta nejlepší volba! Zatím absolutní spokojenost.
Motorku bych doporučil pro - Motorka do města i do světa!
Doplňky na motorce - Zadní kufr 45l.
Recenze
Skutečně vyjímečně reklama nelhala! Stroj mezi skútrem a motorkou. Nová dimenze zážitku na cestách! Na delší trasy (nad 200km) je originál sedlo nepohodlé, v létě dělá nádherné opruzeniny protože nedýchá. Sedlo jsem nahradil sedlem od španělského SHAD a je to nesrovnatelná pohoda! Škoda, že Honda neumí vyrobit při ceně svých motorek pohodlné sedlo obdobně jako Yamaha! Mám s oběma japonskýma značkama co se týče sedla velmi nedobré zkušenosti. Za to SHAD je skutečně záruka kvality a pohodlí, skutečné luxusní sedlo!
demlon - jediné s čím souhlasím, je sedlo, taky šlo první pryč! Ostatní jsou nesmysly! Mám 185 cm a místa tady je hafo! V dešti perfektní krytí a jedinečné jízdní vlastnosti. Právě jsem absolvoval 1000 km po Polsku převážně v dešti a neznám cesťáka, který by byl na tom lépe! Zavazadlový prostor nahradí tři kufry od Hondy, které plně stačí na 10 denní pobyt někde venku za kopečky. Tachometr je skvěle zpracovaný, v každém režimu lze nastavit barevnou škálu otáčkoměru, přehledný displej za všech světelných podmínek! Nesrovnatelné např. s Kawasaki nebo Yamahou, tam soudruzi skutečně zaspali. Cena 250 tis i skufry je geniální cena na naprosto plnohodnotnou cestovní motorku! O genialitě automatické převodovky je zbytečné psát, protože každý kdo to jednou zkusí, už se nikdy nebude chtít otravovat s řazením. Ta volnost a vychutnání si pohodové sportovní jízdy bez přemýšlení co tam kopnout je k nezaplacení!!! :)
Zdravím, parádní strojovna, pohodlná??? Po všech těch chválách jsem začal uvažovat o koupi tohoto zázraku. Vyrazil jsem tedy do jedné ze dvou prodejen v republice kde lze spatřit Integru na vlastní oko. Moje dojmy, podotýkám, že bez svezení - řidítka a tachometr jako z dětské hračky, sedlo tak na 50 km a dát si den pauzu, úložný prostor prakticky 0, malé krýtí nohou, malé místo pro nohy, zásuvka u řidítek chybí, převod řetězem,,,, Takže za cenu cca 250 000,- kč si myslím, že soudruzi z Japonska udělali někde malou chybu, ale proti gustu žádný dišputát.
Ahoj, chtěl bych se zeptat kde to sedlo objednat a kolik stálo. Mám stejné zkušenosti se sedlama. Díky Zdeněk.
Minulý týden, jsem na novém sedle SHAD zborusil Jeseníky a Orlické hory, celkem najeto přes 500 km a nové sedlo bylo úžasné. Rázem se posezení změnilo v dokonalou radost z jízdy, aniž by člověka rušilo jakékoliv nepohodlí! Prostě SHAD je skutečná jednička mezi výrobci sedel!