Honda Integra 2014
13.02.2014
18.08.2020
01.09.2016
16.11.2015
10.11.2015
04.11.2013
07.12.2011
23.11.2011
08.11.2011
26.10.2011
26.09.2011
05.11.2010
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2017 | |
---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||
Objem | 670 cm3 | 745 cm3 | |||
Výkon | 38.1 kW (51.8 koní) | 38 kW (51.7 koní) | 40.3 kW (54.8 koní) | ||
Výkon při otáčkách | 6250 ot/min | ||||
Točivý moment | 62 Nm | 68 Nm | |||
Otáčky při max toč.mom. | 4750 ot/min | ||||
Druh motoru | Spalovací | ||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||
Chlazení | Kapalina | ||||
Uspořádání válců | Řadový | ||||
Počet válců | 2 | ||||
Rozvod | OHC | ||||
Ventilů na válec | 4 | - | |||
Vrtání | 73 mm | 77 mm | |||
Zdvih | 80 mm | 73 mm | 80 mm | ||
Kompresní poměr | 10.7 : 1 | ||||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||
Startér | - | Elektrický | |||
Počet rychlostí | A/6 | 6 | A/6 | - | 6 |
Sekundární převod | Řetěz | ||||
Typ rámu | Trubkový | - | |||
Materiál rámu | ocel | - | |||
Zdvih předního odpr. | - | 107 mm | |||
Zdvih zadního odpr. | - | 150 mm | 120 mm | ||
Brzdy vpředu | kotouč | ||||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | - | 320 mm | ||
Přední třmen | třípístkový | - | dvoupístkový | - | |
Brzdy vzadu | kotouč | ||||
Přední kolo | 17 " | - | |||
Zadní kolo | 17 " | - | |||
Rozměr přední pneu | 120/70-ZR17 M/C | - | 120/70-ZR17M/C (58W) | 120/70-ZR17 | |
Rozměr zadní pneu | 160/60-ZR17 M/C | - | 160/60-ZR17M/C (69W) | 160/60-ZR17 | |
Rozvor | 1525 mm | ||||
Úhel hlavy řízení | 35 ° | 27 ° | - | 27 ° | |
Závlek předního kola | 110 mm | - | |||
Výška sedla | 790 mm | ||||
Suchá hmotnost | 238 kg | - | |||
Pohotovostní hmotnost | - | 237 kg | 238 kg | ||
Objem nádrže | 14.1 l | ||||
Spotřeba | - | 3.7 l/100 km | 4.1 l/100 km | - | 2.91 l/100 km |
Maximální rychlost | - | 165 km/h | - | ||
První cena | 199900 Kč | - | 229900 Kč | - |
Od arisek(2020)
Od Havell75(2013)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Skútry & mopedy | Držák telefonu Integra 700 | 21 | 16.10.2021 20:49 | ||
Japonské | Nový motor do rady NC | 30 | 19.6.2020 15:07 | ||
Skútry & mopedy | problém řazení | 1 | 7.6.2020 19:46 | ||
Silniční cestovní | Přídavná LED přední světla Honda integra 750 | 4 | 1.6.2020 00:59 | ||
Silniční cestovní | Rozdíl v Automatu NC750X podle roku výroby před a po 2016 | 1 | 11.3.2020 15:58 | ||
Skútry & mopedy | Kto má hondu integru rv 2012 okolie Trenčína resp. Trenčiansky kraj | 7 | 20.10.2017 21:43 | ||
Japonské | Honda City Adventure | 19 | 18.9.2016 19:45 | ||
Skútry & mopedy | Honda Integra 2016 | 3 | 27.5.2016 20:23 | ||
Japonské | Sekacka honda blbne | 23 | 27.6.2012 18:17 |
Skvělý stroj, myslím, že v sobě má to nejlepší z motorek i skůtrů, dostatečný výkon a točivý moment ...
Princezna koloběžka. Je to skůtr. Je to motorka. Trochu sandál, trochu pohorka.
kočkopes, motorka s převlečením za skútra
Je to oslík a hotovo. To mi nikdo nevymluví. Malej, kupředu jdoucí osel. :-) Ale to sem chtěl a bav...
Je to silný, dobře ovladatelný velký skútr s jízdními vlastnostmi motorky a navíc krasavec. Jeho po...
Luxusní svezení v kapotáži skútru.
Honda Integra - Jasná volba po pěti sezónách na ždímačkách s variátorem.
nechápal jsem z recenzí pojem "hravá" - už to chápu :-)
Rozumný stroj do města i mimo. Štíhlý, dobře reaguje a s dobrou spotřebou.
Potřeboval jsem stroj především do města a blízkého okolí, ale aby zvládnul i nějakou tu delší vyjíž...
Rychlá, svižná, výborně ovladatelná...
Luxusní svezení v kapotáži skútru.
Dobře ovladatelný v celku pohodlný cesťák, s dostatečným výkonem.
Honda Integra '18 s kopou originalnych doplnkov. Agilna, pohodlna a vykonovo dostacujuca mrska, co s...
Je to osel. Měl jsem před pěti lety předchozí verzi s obsahem 670ccm a to byl taky osel. Tupé tažné ...
Je prostě skvělá, okamžitě reaguje.
kočkopes, motorka s převlečením za skútra
Bílá Honda "TDI" na dvou kolech - zabírá vždy a hned
Skvělý stroj, myslím, že v sobě má to nejlepší z motorek i skůtrů, dostatečný výkon a točivý moment ...
Princezna koloběžka. Je to skůtr. Je to motorka. Trochu sandál, trochu pohorka.
Tak je to tu zase. Hurá, do nové sezóny :-)
Měl jsem je koupit hned, čekal jsem ale až spadne cena. Výrazně stoupl požitek z jízdy, mám možnost...
Na motorce byla asi TOP guma Michelin road 5, ale kvůli ceně jsem koupil podle mně dobrou gumu Pirel...
Čína za 398 Kč. Líbí se mi decentní pětistupňová regulace. Obě rukojeti hřejou stejně (někomu tenhle...
Nějak mi to trvalo tento rok :-) Trochu lenost a pak mi zabralo dost času najít eshop, kde mají olej...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 7.7/10 |
Vibrace | 8.6/10 |
Mechanická hlučnost | 8.3/10 |
Zvuk | 9.0/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Variátor | - |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 7.0/10 |
Jízda | |
Sport | 7.0/10 |
Město | 9.2/10 |
Cestování | 9.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.2/10 |
Ceny servisu | 6.2/10 |
Servisní síť | 7.9/10 |
Dostupnost dílů | 8.4/10 |
Nabídka doplňků | 6.4/10 |
Servisní intervaly | 8.8/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.2/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.3/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.8/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.8/10 |
Ochrana spolujezdce | 7.8/10 |
Světla | 9.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda X-ADV | Slabší ochrana jezdce. |
Honda ADV 350 | Na 350 s variátorem vyšší spotřeba, než na dvouválci 750 s DCT |
Honda Forza 750 | Šiléně vysoká cena. |
Honda NC 750X | Integra mě víc chrání před větrem a deštěm |
Kawasaki Versys 650 | vzhled super, slabší ochrana proti větru a hlavně v nabídce nebyl pro mě dobrý poměr ceny k ročníku a výbavě |
Honda CB 500X | stejně jako u NC 750x - pro mě nedostatečná ochrana proti větru |
Honda Integra | Integra 700 - starší motor, slabší výkon, jiná kapotáž - menší prostor pro kolena |
Honda NC 750X | chyběla mi na ní kapotáž - ochrana proti větru |
Honda X-ADV | |
Honda X-ADV | |
Yamaha T-max | Robustní skutr, vyšší cena |
Honda X-ADV | |
Yamaha T-max | |
BMW C 650 Sport | To samé BMW - předražené. Integra je lepší , je to Honda = spolehlivost!!! |
BMW C 650 GT | BMW = drahé motorky, skútry, díly i servis. Integra je cenově dostupnější a má lepší jízdní vlastnosti. |
Honda NC 750X | |
Gilera GP 800 | Větší spotřeba a Integra se mi líbí víc. |
Aprilia SRV 850 | Je to ještě drahý... a už by nebylo kam ve skůtrech dál :-) |
Honda CTX 700 | Moc mohutná do města. |
Aprilia Dorsoduro 750 | Skvělá hravá motorka, na které bych si asi brzy rozbil hubu, protože k blbnutí přímo vyzývá. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda Forza 750 | dal jsem přednost nové |
Suzuki GSF 650S Bandit | Taková moc robustní |
Honda Forza 300 | Integra je vlastne motorka NC750DCT v kabáte skútra, zaujímavá, prišla mi dosť korpulentná do mesta. |
Honda Integra | Integra 700 - starší motor, slabší výkon, jiná kapotáž - menší prostor pro kolena |
Honda Forza 300 | Hmotnost, minimum úložného prostoru a především cena. |
Honda X-ADV | X-adv?ko je více univerzální stroj do Valašských kopců. |
Honda X-ADV | |
Honda X-ADV | Úplně na začátku jsem se zakoukal do Integry, která se mi pořád moc líbí, ale X-ADV mě postupně přesvědčilo i přes vyšší cenu hlavně svou univerzálností. |
Yamaha Tracer 7 / 700 | Jelikož jsem přecházel ze skůtru, tak se Integra zdála jasnou volbou, její skvělé DCT , podvozek a přitom skůtrový posed. Nicméně jsem ji zkusil po víkendu (600km) strávených v sedle Tracera a přišlo zklamání z menšího výkonu a vedení v zatáčkách. |
Honda X-ADV | Chtěl jsem bezklíč. |
Kawasaki Vulcan S (EN 650) | bylo by to fajn, akorát na mě vysoký |
Aprilia Atlantic 500 Sprint | Pro mě malý a nepohodlný |
Honda Forza 300 | Cena |
Honda X-ADV | X-ADV jsem si vybral protože je to takové SUV na kolech. Silnice, částečně i terén |
Kawasaki Versys 650 | To isté ako NCčko |
Suzuki DL 650 V-Strom | cena ojetin je stále dost vysoká a na trhu u nás jich moc není. |
BMW C 650 Sport | Přšlo mi to takové zvláštní. Ale super je převodovka a 17ky kola. |
ČZ 175/501 | Skútr co nemá rezervu |
Kawasaki Versys 1000 | pretoze tu kapotaz navrhoval clovek, ktory podla mna v zivote nevidel ani motorku ani skuter, podarilo sa mu totiz v kapotazi sklbit tie najhorsie vlastnosti motoriek a skutrov |
Yamaha Majesty 400 | Výhodná nabídka na Majesty |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2022 | Pajonk85 | 4kmka700-om-nc750d-1.pdf | 7.7 MB | Uživatelská příručka originál Honda Česká republika, 2016 - 2022 |
2016 | Slavakaras | 7604_nc750a-xd-2016.pdf | 5.0 MB | |
2016 | Horton | servisny-manual-nc75.pdf | 6.4 MB | Servisní manuál AJ |
2016 | Palček | navod-na-obsluhu-nc7.pdf | 10 MB |