PROFIL MOTORKY

Yamaha MT-07 (2014)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Damien_Blade
Vloženo 21.6.2016
Aktualizováno 30.7.2016
Zobrazeno 7 994x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7

Popis motorky


Moto jsem pořídil o prázdninách 2014 od prvního majitele po 3 měsících od koupi, když měl stroj najeto 1700 km. Prodal jsem ho o prázdninách 2016 když mělo najeto 14 000 km.

Výstižně popište svoji motorku jednou, dvěma větami? "Čertík v krabičce..." .

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Tuhle motorku jsem si pořídil po chopperovi (Suzuki Savage LS 650). Takže to byli jako dát dítěti do ruky pistoli =D Nepotřeboval jsem jezdit rychle a ani jsem to neuměl, takže jsem se strašně bavil tím jak je motorka agresivní od nízkých otáček.

Motorku bych doporučil pro - Pro začínající jezdce a pro lidi, kteří nemají potřebu jezdit na okruh. Motorka je pro pokročilého jezdce plně využitelná i na okreskách, a v krátkých a středních zatáčkách.

Doplňky na motorce - Držák SPZ, širší řidítka Barracuda moto, otevřený výfuk RP Tuning, padací protektory Rutan, držák displeje a větrný štítek (homemade)

Recenze

Motorku sem nepřidávám jako do deníku, ale spíše jako zhodnocení stroje na kterém jsem jezdil. Motorku jsem už prodal a najezdil jsem na ní 3 sezóny a najel jsem na ní 12 300 km, které jsem si moc užil.

Potřeboval jsem motorku, se kterou postupně přejdu ze stylu chopper k silnějším strojům a dnes vím, že lépe jsem si vybrat nemohl. Motorka je skvěle ovladatelná a její předností je váha (okolo 180 kg) a agresivní zátah, který mě neomrzel ani po 12 000 km.

1) Držák SPZ
První co jsem na motorce měnil bylo uchycení SPZ, které hyzdilo krásný stroj - dobře jsem investoval 2000 Kč a koupil krátký držák. Jeho nevýhodou bylo že nebyl zcela vychytaný a neměl otvor pro provlečení kabelů ke světlu a blinkrům. To bylo patrně způsobeno tím, že to byl nový model a vyšel toho roku. Nebylo co řešit a díru jsem si vyvrtal.
2) Padací protektory od Rutan Performance
Ochrana je ochrana. Rutan zareagoval na nový model od yamahy a začal vyvíjet protektory. Na obě osy a motor (3 ks) stály okolo 4000 Kč i s poštou.
3) Širší řidítka od Barracuda moto
Současně s padacími protektory jsem si přímo u Yamahy objednal širší řidítka pro lepší ergonomii. Přece jenom měřím 185 cm a ty titěrný řidítka, které jsou tam z fabriky mě byly na pendrek. Byl to neskutečný rozdíl. Jako bych najednou seděl na jiném stroji. Jiný cit v ovládání, pohodlnější ergonomie. Nechal jsem si řidítka instalovat přímo v Yamaze, za čož si vzali 800 kč. Dohromady řidítka i s montáží stály 2000 kč.
4) Koncovka výfuku RP Tuning
Když jsem najeto 7000 km, tak jsem zjistil, že mám dost toho, když mě předjede skůtr a má lepší zvuk ten seriovej výfuk od Yamahy. RP Tuning mě doporučil známý a nelitoval jsem této volby. Jednání perfektní a snažili se mi vyjít co nejvíc vstříc. Bohužel MT-07 má krátké svody a nebyla možnost zhotovit bajonet na obou řezech aby se dal výfuk měnit. Šlo tedy o "nevratný" proces, ale vzhledem k tomu že výfuk i se svody byl ještě o polovinu ceny koncovky dražší, tak jsem kompromis přijal. Po instalaci koncovky jsem měl vánoce! Zvuk byl naprosto fenomenální!
Koncovka z motorky udělal čistý dvouvál. Veškerý výkon se přesunul do spodních otáček. Bylo to fenomenální. Nebojím se říct, že to bylo v mém životě 9000 Kč, který jsem si nejlépe užil =D
5) Uchycení displeje
Jako poslední jsem řešil jak dostat displej do zorného pole řidiče. Protože jsem motorku využíval spíše ke sportovní jízdě, tak vidět na informace na displeji bez toho abych ztratil kontakt s vozovkou bylo pro mě životně důležité. Nechápu jak se na mohli v Yamaze vys***! Nakonec jsem podle fotek ze zahraničí vyrobil držák, který jsem umístil na pozice šroubů pro štítek. Součástí tohoto držáku byly také dvě ramena pro uchycení štítku. Štítek jsem vyrobil z dna hliníkového plechu na pečení. Moc se mě líbí broušený hliník, tak jsem ho vybrousil a zalakoval transparentním lakem. Jako dekoraci jsem potom zvolil číslo "8".
6) Zrcátka do řidítek
Záležitost, kterou jsem instaloval už když byl stroj na prodej. Potřeboval jsem závaží do nových (černých) řidítek a vždycky jsem chtěl zrcátka do řidítek. Tak jsem to risknul a objednal z Ebay za 300 kč zrcátka. No co? kDyž budou na nic tak poslouží aspoň jako padací protektory a závaží. Já se stejně moc do zrcátek nedívám. Ano stály za ho*** =D Tedy byly fajn, ale při rychlejší jízdě nedžely =D Co by člověk chtěl za 300 =D

GUMY
Na motorce jsem měl troje gumy.
Ty ze série Bridgestone Battlax BT023 se mi zamlouvaly jenvíc. Měly neuvěřitelnej nájezd 11 000 km a nikdy mi neuklouzly.

Jako další jsem chtěl zkusit něco měkčího a koupil jsem jetý z okruhu Metzeler K2 v zadu a měkou Dunlop vepředu. Tahle sada mě stála 1500 i s přezutím a neskutečně jsem si je užil. Věděl jsem že si můžu ledacos dovolit. Najel jsem na nich 2000 km.

Jako poslední jsem koupil Mitas Sport Force. Líbila se mě ta cena okolo 4000 za sadu. Najel jsem na nich asi jen 1500 km a pak jsem stroj prodal. Také jsem s nimi neměl jediný problém, ale jak jsem potom uvažoval, tak možná jsou až zbytečně sportovní.
Přece jenom ty ze série (bridgestone battlax) jsou pro tento stroj zcela ideální. Nikdy mě nezklamaly a ten nájezd mě moc potěšil.

CO MĚ VADILO
Rozhodně to byla naprosto odflíklá ergonomie. Chápu že potřebovali udělat cenově dostupnou motorku, ale přemýšlení zase tolik peněz nestojí. Né každej na světě je 150 cm číňan a na to mohli myslet.
Krom toho asi nemám nic co bych vytkl.

PROČ JSEM JI PRODAL?
Prodal jsem ji protože jsem prošel nějakým vývojem a tenhle stroj mě už nestačil.. Zjistil jsem kde má limity a věděl jsem, že jezdit na nich by ten stroj mohlo zničit. Takže přecházím na něco silnějšího, přesněji někam do kubatury litrů a výkonu okolo 130 koní a zůstávám u naháčů. Pravděpodobně to bude Honda CB 1000 R.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
TF88
TF88 napsal 22.06.16 v 15:51 10b.

lklouda
lklouda napsal 22.06.16 v 10:14 10b.

Více komentářů



TOPlist