PROFIL MOTORKY

Yamaha XV 535 Virago (1996)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Piki_cz
Vloženo 3.7.2016
Aktualizováno 27.6.2017
Zobrazeno 3 125x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Moje první motorka, na kterou jsem šetřil ve špatné práci, za špatné peníze skoro celý rok.. Jmenuje se Mařenka.. :)

Více fotografii

První dojmy - Jel jsem si pro ni přes celou ČR, ale když ji přede mnou prodávající poprvé nakopnul a já se na ni projel, prostě jsem ji tam nemohl nechat. Pořizovací cena byla hodně slušná, ale pak jsem zjistil pár nedostatků, kvůli kterým bych cenu dokázal ještě snížit, ale tak co už. :) Pořizovací cena: 29000,- Zatím investováno: 17000,- a pořád je to bída.. :D

Motorku bych doporučil pro - Každopádně bych ji doporučil všem lidem malé postavy, pro svou váhu vhodná i pro holky a je to úžasný učitel pro začátečníky.. ;)

Doplňky na motorce - Přepákování, vysoké plexi, mnou dělané držáky blinkrů na SPZ, rovné a širší řídítka

Recenze

Vlastnit cruiser byl můj velký sen a proto jsem s koupí Mařenky ani moc neváhal i když na ní byly kosmetické vady typu promáčklá nádrž u hrdla, takže ani ta klapka v hrdle nefachčí, což celkem znepříjemňuje čepování benálku. Motor šlape jako švýcarské hodinky, Mařka pěkně táhne i v nízkých otáčkách, takže nádherné bublání dvouválce do "V" dodává kochačkám ten správný šmrnc, ale při vyšších otáčkách se mění z bublajícího vozítka na řvoucí bestii.. šikl by se ještě jeden kvalt, takže pohodová cestovní rychlost je max 110km/h, při 150 už ztrácí stabilitu a navíc zní, jako by se měla rozpadnout. Chvíli po koupi byly potřeba papučky. Dozadu jsem hodil Dunlopa a vpředu sedí Continental i na vodě to drží jako přibité i v maximálním náklonu (až stupačky drhnou o zem)..
Teď se přesunu k problémům. Při koupi byly popraskané některé plasty, výše zmíněná nádrž a osmice na obou ráfcích. Po měsíci na špalcích jsem konečně mohl vyjet ale po cca 200 kilometrech Mařenka přestala tahat a bylo potřeba vyčistit a seštelovat karburátory, poté zase v cajku, aspoň teda na chvilku. Po dvou měsících mi odešla baterka a tak jsem zjistil, že regulátor dobíjení taky nějaký ten pátek nefachá. Dále mi z předního válce cákal olej přímo na výfuk a bylo potřeba přetěstnit.. Co čert nechtěl, jeden ze dvou šroubů se mi zalomil a za boha nejde dostat ven.. Pořádně jsem to zalepil tmelem na motory a zatím (ťuk ťuk) drží. Za tu značně zkrácenou sezonu jsem najel okolo 10000km a všechno v cajku. Letos na jaře bylo potřeba investovat trochu více. Vepředu mám sice dva kotouče, ale začly mi na ně chcát vidlice, takže nic moc, brzdovka už byla taky zralá na výměnu a prokluzovala mi spojka. Dalších pár dní na špalku. Teda nečekal jsem, že abych se dostal k lamelám, musím sundat celé výfukové ústrojí, u kterého jsou šrouby tak neštastné, že je k nim přístup asi jako ke kondomům ve Vatikánu.. Po sundání výfuků jsem zjistil, že někdo vykuchal katalyzátor vskutku prasečím způsobem a šikovnej svářeč to taky zjevně nebyl.. Bylo potřeba to lehce upravit, všechno vybrousit, zbavit rzi, natřít a přeleštit komplet všechny chromy.. Když jsem se konečně dostal k lamelám, bylo zjištěno prasknuté těsnění a většina šroubů šla do háje. Motor jsem přetěsnil a šrouby vyměnil za nerezové. Vyměnil jsem lamely, pružinky spojky, lanko i páčku (po autoškole v ní byla díra), vyměnil gufera a olej ve vidlicích, vyčistil brzdové třmeny a vyměnil brzdovku. Zase proběhlo pár krásných kilometrů a teď mi opět začíná při záběru Mařenka trochu chrchlat.. Ach jo.. zase peníze.. A to jsem nezmínil fakt, že na tu malou nádrž, co tam dali, mi to žere 7-8l/100..
Každopádně je to parádní stroj, kterému nevadí sem tam nějaká ta chyba a mě, jako začátečníkovi plně vyhovuje.. Na Mařenku nedám dopustit.. :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Marty68
Marty68 napsal 09.09.20 v 09:23

Ta poznámka "po autoškole" vysvětluje mnohé...Počáteční nadšení a pak neježdění a nekonečný servis...Je daní za nezkušenost...Ať se Ti nejen s 535 daří!

uš
napsal 21.09.19 v 20:35

Ta úvodní fotka s tlumičem a kyvkou od sazí je luxusní.To budou ty dva až tři litry na sto nad dlouhodobým průměrem...

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 28.06.17 v 00:22 10b.

Kulasec
Kulasec napsal 07.07.16 v 22:14

No ty si teda užiješ. Na začátečníka opravdu dobré, poznáš aspoň důkladně svůj stroj. Ten kdo to měl před tebou to měl zjevně v paži.

Jehněk
Jehněk napsal 06.07.16 v 08:09 10b.

Ahoj. Já jsem také začínal na 535 a zaplať pánbu jsem ! žádne ! problémy neměl. Akorát není pro dva. To co sní děláš, tak to teda čumím!

Více komentářů



TOPlist