Někdo jí říká "Bohouš", někdo "Bramborka", asi nejvýstižnější je "Hroch", kor pokud se nasadí kožená bunda na nádrž...
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1150 GS: malá nádrž, nižší podvozek, dělené sedlo
BMW R 1200 GS: vysoká cena, plasty kam se podíváš, mám radši plech a ocel..
BMW R 1100 GS: na to jaká je to stará vrána má vysokou cenu, kor když chce člověk ABS, to je pak problém, nemá 6ti kvalt
První dojmy - Poctivý kus železa, který je samozřejmě cítit i na váze motorky.. člověk ale nemá strach z toho, že při prvním nechtěném drknutí se odlomí nějaký plastový čudlíček od kdejakého krytu a já budu nešťastě koukat na plandající plast. Podvozek super, brzdy úžasný.
Motorku bych doporučil pro - Motorka je pro toho, kdo chce jezdit svižně a s rozumem všude tam, kam se jet dá. Silnice je pro ní stejně domovská jako místa kam by člověk autem ani nejel...
Doplňky na motorce - Krom "bundy" na nádrž, která z motorky udělá pravého hrocha jsem nasadil padáky od SWmontech (jsou i lepší na trhu ale cenově jsou o hodně výš a krásou nepřekypují).
Recenze
Srach z vysoké váhy motorky a obavy jak se bude chovat v zatáčkách se po porvních pár projížďkách naprosto vytratily... Respek před "mrtvou váhou" u stojící motorky musí zůstat... Po rozjetí je motorka naprosto stabilní, váha není vůbec znát a do zatáček se dá slušně naklápět... motorka určitě zvládá náklony, který u řidiče vyvolávají už hnědý proužek ve spodním prádle... člověk si říká, že tohle se už musí utrhnut, ale ono to kupodivu stále drží... ABS je naprosto suprová věc, chápu lidi, co říkaj, že motorku s ABS by nechtěli, ale u mne to byla jedna z podmínek!!! Auto bez ABS už bych taky nechtěl a tak nevím proč u motorky bych ho měl zavrhovat. Motorka s ABS pomůže v situacích, kdy hlava udělá chybu (né že by to bylo samospasitelný a pokud je hlava totálně dutá, tak ani ABS nepomůže) a kola by šly do smyku... jasně vedlejším produktem je nemožnost gumování zadní brzdou a otáčení smykem přes zadní brzdu... ale na to se dá ABS vypnout. Moje ABS je s posilovačem, což znamená, že motorka pokvikává při každým zmáčknutí brzdy. Na to si musí člověk chvilku zvykat... suprová je funkce ovládání zadní brzdy přes páčku přední brzdy. Ještě teď se přistihávám, že při brždění přední brzdou intuitivně šlapu i na zadní brzdu . Díky velké nádrži se člověk cítí jak na motorce a né jak na vychtrlém kozlovi so dlouho nežral... navíc 33l vydrží déle a člověk nemusí přemýšlet kde zase bude tankovat. Na motorce už mám za sebou cca 1500km a jsem spokojený čím dál tím více... rozhodně ji nechám u sebe dožít.
díky... s volbou jsem spokojenej a plastu je tam jak šafránu... jooo hodily by se podsedlový plasty na dotvoření toho nedokončenýho zadku, ale ty co se mi líbily se už nedělaj... holt budu muset nějaký plasty na to vymyslet...
Dobrá volba
Prej poctivej kus železa ...
10b