Moto cestou necestou: Igor Brezovar a Martin Písařík na cestě do Iráku
19.06.2018
05.08.2024
17.11.2019
04.05.2017
23.03.2017
21.11.2016
18.04.2016
10.03.2016
01.02.2016
22.10.2015
26.12.2014
02.10.2014
23.04.2014
20.09.2013
28.04.2013
24.02.2012
14.01.2011
18.10.2009
28.04.2003
24.06.2002
19.11.2001
1989 | 1990 | 1991 | 1992 | 1994 | 1995 | 1996 | 1997 | 1998 | 1999 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||||
Objem | 979 cm3 | 974 cm3 | 1085 cm3 | |||||||
Výkon | 43.8 kW (59.6 koní) | 57.8 kW (78.6 koní) | 58.4 kW (79.4 koní) | 59 kW (80.2 koní) | ||||||
Výkon při otáčkách | 6500 ot/min | 6750 ot/min | ||||||||
Točivý moment | - | 74.53 Nm | 74.5 Nm | 97 Nm | ||||||
Otáčky při max toč.mom. | - | 3750 ot/min | 5250 ot/min | |||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||||
Chlazení | Vzduch | - | Vzduch | Vzduch a Olej | Vzduch | |||||
Uspořádání válců | Boxer | |||||||||
Počet válců | 2 | |||||||||
Rozvod | OHV | - | HC | |||||||
Ventilů na válec | 2 | 4 | ||||||||
Vrtání | 94 mm | - | 99 mm | |||||||
Zdvih | 70.6 mm | - | 70.5 mm | |||||||
Kompresní poměr | 8.5 : 1 | - | 10.3 : 1 | |||||||
Příprava paliva | - | Vstřikování | - | |||||||
Startér | - | Elektrický | ||||||||
Počet rychlostí | 5 | |||||||||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | - | Kloubový hřídel | - | Kloubový hřídel | |||||
Dojezd | - | 270 Km | - | |||||||
Typ rámu | - | Příhradový | ||||||||
Materiál rámu | - | ocel | ||||||||
Zdvih předního odpr. | - | 190 mm | ||||||||
Zdvih zadního odpr. | - | 200 mm | ||||||||
Brzdy vpředu | kotouč | 2 kotouč | kotouč | 2 kotouč | ||||||
Rozměr předního kotouče | - | 305 mm | ||||||||
Brzdy vzadu | buben | kotouč | ||||||||
Přední kolo | - | 19 " | - | 19 " | ||||||
Zadní kolo | - | 17 " | - | 17 " | ||||||
Rozměr přední pneu | 90/90-21 | - | 110/80-19 | - | 110/80 H 19 | |||||
Rozměr zadní pneu | 130/80-17 | - | 150/70-17 | - | 150/70 H 17 | |||||
Rozvor | - | 1509 mm | ||||||||
Úhel hlavy řízení | - | 25.5 ° | ||||||||
Závlek předního kola | - | 115 mm | ||||||||
Výška sedla | - | 850 mm | 840 mm | 860 mm | ||||||
Suchá hmotnost | - | 207 kg | - | 218 kg | - | 232 kg | ||||
Pohotovostní hmotnost | 250 kg | - | 243 kg | - | 245 kg | |||||
Užitečná hmotnost | - | 450 kg | ||||||||
Objem nádrže | 35 l | 25 l | - | 25 l | ||||||
Rezerva | - | 5 l | - | |||||||
Množství oleje | - | 3 l | - | |||||||
Spotřeba | - | 5.9 l/100 km | ||||||||
Zrychlení | - | 3.8 0-100 km/h | ||||||||
Maximální rychlost | 162 km/h | - | 203 km/h | - | 200 km/h | - | 204 km/h | |||
Výměna motorového oleje | - | 10000 Km | - | |||||||
Výměna olejového filtru | - | 10000 Km | - | |||||||
Výměna převodového oleje | - | 20000 Km | - | |||||||
Výměna zapalovací svíčky | - | 20000 Km | - | |||||||
Výměna vložky vzduchového filtru | - | 20000 Km | - | |||||||
Seřízení ventilové vůle | - | 10000 Km | - |
BMW r 1100 gs
Bosna 2017
Albánie 2018
burnout
Krátce a z vidle.
Cobras - Offroad training
Cobras - Albania 2014
BMW GS
frit 2014 - cestování po Alpských šotoli...
Slovensko a Maďarsko 2014
Polské Orlické hory
Albánie & Makedonie 2014
bahnenie
off výjazd
albánie ochutnávka
Jen tak pro zábavu part 2
Jen tak pro zábavu
prosincové vyvětrání
enduroškola radarka
grossglockner 2013
vyjížďka na orlík
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Enduro & funbike | Bmw r 1100 gs vs 1150 gs | 75 | 9.11.2024 18:02 | ||
Silniční cestovní | odborná oprava koncového prevodu | 27 | 10.12.2023 13:00 | ||
Poradna | ABS | 25 | 2.7.2023 08:44 | ||
Silniční cestovní | Bmw 1100 gs gumy | 4 | 28.6.2023 16:22 | ||
Pojeď taky | turecko 2023 | 0 | 7.5.2023 18:37 | ||
Hledám, potřebuji | Hledám parťáka pro Balkán a dál | 2 | 17.8.2022 09:57 | ||
Silniční cestovní | Přepadová hadička | 2 | 19.6.2022 20:59 | ||
Silniční cestovní | BMW r1100gs padá | 28 | 5.6.2022 16:31 | ||
Poradna | Hlučné řazení | 20 | 27.4.2022 22:20 | ||
Enduro & funbike | zníženie stupačiek | 11 | 12.3.2022 17:14 | ||
Německé, rakouské | BMW R 1100 GS krátký zobák | 20 | 2.3.2022 13:04 | ||
Enduro & funbike | Mini Rally | 16 | 7.12.2021 08:03 | ||
Silniční cestovní | Jde na 1 válec - BMW GS1100R | 27 | 28.10.2021 15:09 | ||
Německé, rakouské | Karbonové kryty vík hlav R1100S/R/GS/RS | 18 | 21.7.2021 21:49 | ||
Vyjížďky | Kam na Jaře s boxerama | 3 | 19.7.2021 08:09 | ||
Opravy a údržba | ponorná benzínová hadice - nemá někdo zbytek? | 19 | 26.1.2021 22:57 | ||
Přestavby | Prídavná nádrž BMW R1100/1150 R/RS/S/GS/RT | 1 | 24.11.2020 17:19 | ||
Silniční cestovní | e-shop s náhradními díly | 8 | 29.8.2020 22:16 | ||
Vybavení | Laděný výfuk Remus Gran Prix ( killer ) | 9 | 5.6.2020 17:10 | ||
Enduro & funbike | Náhon tacho R1100GS | 3 | 17.5.2020 09:31 |
Geniální, robustní, nezničitelné...Co víc?V květnu 05 jsem si za 6000 EUR přivezl první z Mnichova, ...
rok 1995,druhý majitel v ČR,celkem třetí,při koupi 63 tis.km,černá v bezvadném stavu,ABS,vyhřívané h...
Mám ji od r.98, i po více než dvaceti letech, co ji mám jsem z ní stále nadšený. Občas mě přepadne t...
BMW R1100GS Ptakopysk... 243 kg železa u kterého BMW zabilo všechny vžitý pravidla pro známou konstr...
Vždycky se mě líbila a lákalka brambora BMW R 1100 GS
Robustní adventure tourer, motorka postavená nejen pro dlouhé cesty. Má dostatek výkonu i pro delší ...
Bramborák má dvojitý světlo,enduro blatník,zvýšené sedlo,hard parts podsedlovky,dorazy řízení,,padák...
R1100GS je první ze série velkých čtyřventilových boxerů. Je to pořádný kus motorky s výborným motor...
Hroch je to správné slovo - velká, těžká, škaredá, ale moje.
GSko. Existuje někdo, kdo o něm neslyšel?
Monstrózní nezastavitelný tank.
Stařenka která už toho hodně prožila a ještě prožije.
Není co dodat. Staré dobré bmw v plné možné originální výbavě
přestavba na "Scrambler" během dlouhých zimních večerů - mám rád nekonvenční věci
Velké cestovní enduro od BMW, kdo zná, ví?
Koupeno začátek 2016. Naprostá spokojenost. Poslední kvalitní stroj od BMW.
Je to prostě staré poctivé GS :-)
Po zapůjčení 12GS od kamaráda jsem chtěl nějakýho adventure bika.
Neuvěřitelně pohodlné a zábavné moto.
Silná, velká, pohodlná cestovní motorka. Univerzál
Dlouhých téměř 12 let, 92000 km, spousta krásných výjezdů. Na ten poslední jsem vyjel o víkendu a v ...
Změna přidavných světlometů - Touratech xenon dálka + mlhovka. Nálepka Tankpad GS z aliny. Pne...
Ač to vypadalo, že v září s kamarády nevyjedu, nakonec se to povedlo. Vzal jsem vyvětrat Hrocha a vy...
Výměna palivového filtru. Pro zajímavost dávám fotky jak filtr vypadá zhruba po 70tis. km (Ano, zase...
Tak i na mě došlo... ale po těch kilometrech... A namontování nové páky? "... ani očko NENASADÍŠ,...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.3/10 |
Průběh výkonu | 8.5/10 |
Vibrace | 7.5/10 |
Převodovka | 6.8/10 |
Mechanická hlučnost | 6.3/10 |
Zvuk | 7.0/10 |
Spolehlivost | 9.6/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 7.7/10 |
Těsnost tlumičů | 8.9/10 |
Tuhost rámu | 9.1/10 |
Jízda | |
Sport | 6.1/10 |
Město | 7.0/10 |
Cestování | 9.8/10 |
Terén | 7.2/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.6/10 |
Ceny servisu | 5.4/10 |
Servisní síť | 6.2/10 |
Dostupnost dílů | 8.6/10 |
Nabídka doplňků | 9.2/10 |
Servisní intervaly | 8.8/10 |
Terén | |
Brodivost | 7.0/10 |
Výška | 7.7/10 |
Ochrana motoru | 8.1/10 |
Skoky | 3.5/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9.3/10 |
Ochrana jezdce cestování | 7.7/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
KTM 1050 Adventure | |
Honda XL 1000V Varadero | Řetěz, vzhled |
Honda XL 1000V Varadero | jednou už jsem ho měl a druhé takové bych už asi nenašel |
Triumph Tiger 900/885i | nakonec mě zlákaly ty trčící válce |
BMW R 1150 GS | Vyšší pořizovací cena... |
Triumph Tiger 900 | |
Honda XL 1000V Varadero | Brambora se mi prostě víc líbí |
Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | Stelvio bylo velkým favoritem, jelikož nutně nemusím jít s hlavním proudem. Pořád se dá říct, že bych ho chtěl, ale prostě se naskytlo GS. Jisté bylo, že motorka nebude japonská (i když jsem koukal na všechny strany). |
BMW F 650 ST | kvůli vyššímu výkonu; už je to stříkačka; líbí se mi její design; preferoval jsem GS (a oproti F 650 GS nebyla o tolik dražší) |
Honda XRV 750 Africa Twin | |
Suzuki DR 800 Big | pěkný kus těžko k sehnání |
BMW F 650 GS | Nakonec jsem vybral radši větší a silnější, protože plánuji dlouho cestu ve dvou na Kavkaz |
BMW R 1150 GS | Nad mé finanční možnosti |
Suzuki DL 1000 V-Strom | |
Honda XL 1000V Varadero | |
BMW R 1150 GS | Rozdíl se mi zdá minimální, jako hlavní rozdíl jsem viděl finance |
KTM 990 Adventure / S | Mě samotnému by asi vyhovovala více, ale pro dlouhé cesty ve dvou je BMW určitě ideálnější.. |
BMW R 1100 R | Plán byl nahatý cesťák. Dvouválec a kardan. Rko vše splňuje, ale podle mých měřítek je ošklivější než GS. Navíc dual-sport má na českých silnicích větší smysl. |
Honda CB 750 | Je pro mě malá |
Yamaha TDM 900 | Protože BMW :) |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Suzuki DL 1000 V-Strom | Jedna opravdu dobrá mi utekla, byl jsem z toho smutný, ale třeba příště. |
BMW R 1100 R | Tenkrát nebyli nebo drahé |
BMW R 1150 RT | Nikdy nejezdím terén. Nevýhodnější poměr stav / rok / cena. Pohodlnější pro dva. Ochrana jezdce / kapota |
BMW R 1150 GS | už moc stará... |
BMW R 1150 GS | |
Triumph Tiger 900/885i | Cena |
BMW R 1200 ST | |
BMW F 650 GS | Nebyla žádná pěkná na prodej + nebyl cash. |
BMW R 1100 R | První a hlavní cena. Druhé a celkem nepodstatné přišlo mi to trochu jako barbarskej počin očesat gs na scramblera |
Aprilia ETV 1000 Caponord | Chtěl jsem zůstat u 2V a GS má asi o 20 koníků méně, za stejné peníze pořídíte o pět let starší stroj a nemá šestý kvalt. |
Yamaha FZ6 Fazer | peníze |
BMW F 650 GS Dakar | Pravděpodobny maly najezd km. Proto postačí i slabší motorka |
BMW R 1150 GS | 5. ryhlostí, slabší uložení kardanu a o hodně ošklivější než 1150 GS :) |
Triumph Tiger 955i | |
Yamaha XJR 1300 | Zvítězila klasika, na polňačky už není čas. |
BMW R 850 GS | Delší rychlosti, větší vibrace |
Kawasaki KLE 500 | Na začátek pro mě moc velká a těžká motorka, ale v budoucnu na ní (nebo nástupce R 1150 GS) přijde řada. |
Suzuki DL 650 V-Strom | |
BMW R 1150 GS Adventure | na to jaká je to stará vrána má vysokou cenu, kor když chce člověk ABS, to je pak problém, nemá 6ti kvalt |
BMW K 75 C | Vysoké ceny. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2009 | n.kea | bodovy_system_20091.pdf | 855 KB | bodový systém 2009 |
2000 | Sh-tfish | bmw-r1100rt-rs-gs-r.pdf | 22 MB | Servisní manulál BMW r 1100 R/RS/RT/GS ca. 1995-2001 |
2000 | Destroyer | prepinovanie-motroni.pdf | 314 KB | Prepinovanie RJ Motronic s čipom Wunderlich alebo BBPower - čipy niesú zameniteľné Jednosviečka/dvojsviečka/1150/1100 |
1999 | Destroyer | bmw-clutch-spacer.pdf | 96 KB | Náčrt vymedzenia s rozmermi pre všetky BMW R 11xx R/RS/RT/GS, vymedzenie odstraňuje výrobnú vadu 4mm vysunutého drážkovania spojky, ktoré nieje celé v kontakte s vstupným hriadeľom do prevodovky. |
1998 | duval | bmw_r1100rt-rs-...epairmanual.pdf | 22 MB | |
1998 | Dovi | spotrebabmwr1100gs.gif | 6.4 KB | Průměrná spotřeba BMW R 1100GS |
1997 | pepa_121 | r1100rt_elec_diagram.pdf | 137 KB | diagram elektrického zapojení EN |
1995 | datena | servisni-manual-bmw.pdf | 22 MB | |
1994 | JardaPetarda | bmw.zip | 22 MB | |
1994 | Mark09 | bmwr1100gs_bmwr...1200gs_test.pdf | 7.8 MB | BMW R 1100 GS TEST |
1994 | Mark09 | bmw_motorrad_engine_.pdf | 159 KB | BMW MOTORRAD ENGINE CASTROL OIL |
1994 | OldaV | uzivatelsky-manual-b.pdf | 11 MB | Uživatelský manuál BMW R 1100 GS/RS v angličtině díl 1 |
1994 | OldaV | uzivatelsky-manual-b.pdf | 12 MB | Uživatelský manuál BMW R 1100 GS/RS v angličtině díl 2 |
1993 | Mark09 | bmw_web_etk.pdf | 1.0 MB | BMW WEB ETK |
1993 | OldaV | uzivatelsky-navod-b.pdf | 5.8 MB | Uživatelský návod BMW R 1100 GS ENG srpen 1993 1 vydání Bestell-Nr. 01 41 9 799 271 |