Vlastník | WenCa | |
---|---|---|
Vloženo | 14.10.2016 | |
Aktualizováno | 26.6.2018 | |
Zobrazeno | 3 980x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 20 UŽIVATELŮ
Vlastník | WenCa | |
---|---|---|
Vloženo | 14.10.2016 | |
Aktualizováno | 26.6.2018 | |
Zobrazeno | 3 980x |
Paradni popis, dik za nej. Ted o vikendu jsem videl TNT1130 nazivo a musel jsem obdivovat tu neotrelou konstrukci.. sice na dost mistech celkem obnazena elektrika (alternator a ruzny spoje, atak.), ale celkovej dojem.. fakt klenot.
Tak jsem si zaradil mensi verzi 899 do seznamu motorek, ze ktery vyberu jeste jednu, kterou si poridim na prilezitostni jezdeni. Z vypraveni znameho vim, co s ni zazival, spotreba strasna, teply starty, proste ty klasicky problemy.. jsem si rikal, ze by to ti Italove takhle nedotahli.. asi nebude vse dotazene, ale urcite tomu neprida, kdyz se v tom vrta nekdo, kdo tomu rozumi na pul. Tak jsem rad za tenhle popis, ze vim, ze TNT nemusi byt nutne pruser.
Pecka počtení ? jsi dobrej řízek?, jen tak dál a ať se ti daří ?
Výborně napsáno taky pokukuji po Benelli servisní rady jsou super 10b
No paráda ...nač s Láskou pohlédneš je Tvé...říkali kdysi mě Koukám, že si pozorně naslouchal...a vše potřebné udělal...tak jako tenkrát na té mé YZF 750, co mě tak pěkně vozila. Gratuluji ke krásné motorce a přeju mnoho pěkného v sedle i vedle
Fakt super jen tak dále
seš šikula, motorka je originální a vždycky se u nějaký, když se tu objeví zastavím a počtu si o ní, ani nevim, kdo to vyrábí ale zní to italsky...
Jinak ta spotřeba je šílená, to teda ale ten nájezd je taky slušnej.
tak piš deník a ať slouží ještě dlouho
Perfektní analýza a zhodnocení motoru při pořádném provozu!
Přeji mnoho šťastných km
Čau obdivuji jak sis dokázal poradit s tolika problémy. Je poznat, že do toho vidíš. Recenze je fajn a motorka taky. Tak ať nezlobí.
Tomu říkám motorka s příběhem. 10 b za statečnost a vytrvalost.
KrtekBazi> Co se spotřeby týče, dopíšu to do profilu motorky... Na začátku ta motorka brala něco kolem 10 na sto, šílený... nikdo se mnou necgtěl jezdit, že ta motorka strašně smrdí po benzínu... postupně jsem to řešil tak, že jsem zjistil, že tam je nesprávná palivová mapa (origo jednotka má možnost měnit a ladit mapy a dalších pár drobností, když víš jak), Na motorce byl otevřenej DNA filtr a mezisvod bez katalyzátoru... Nahrál jsem tedy jinou mapu, ale ejště to nebylo ono, tak jsem následně komplet mapu ochudil asi o 10%. Spotřeba klesla asi na 8,5, nicméně zhoršil se průběh výkonu kolem 4tisíc... následoval velkej servis (ventily, svíčky - najeto 60k, vyčištění sání, synchronizace klapek a v neposlední řadě čištění vstřiků v ultrazvuku. Tady jsem následně přišel na to, že jeden vstřikovač dává cca o 8% paliva víc, než ostatní (přičítám to vysokýmu nájezdu motorky, vstřikovače jsou bosch), takže jsem ho vyměnil. Ještě jsem celou palivovou mapuobohatil asi o 3%. Výsledek? Spotřeba klesla na 6,7 na sto. Jedinej problém stále propad kolem 4tisíc... Došel jsem k závěru, že se jedná o režim zvýšených otáček, kdy e měří emise nebo tak něco... bylo úplně jedno v jakým zatížení motor byl, vždycky kolem 4000 propad... Tak jsem celé toto pásmo obohatil o 7% a teď je to be výtek. Poslední měřená spotřeba po tomto zásahu byla 7 na sto... Nutno dodat, že vždycky jedu s naloženýma brašnama a buď se spolujezdkyní (trochu pomaleji) nebo bez spolujezdkyně (ale zase o to víc se kroutí plynem). Čili se spotřebou jsem již spokojen... Myslím, že kdyby se to odladilo pořádně na brzdě a ne jen takhle pocitově, tak by se dalo dosáhnout ještě lepšího výsledku... na různých Benelli fórech se píše, že palivová mapa je zbytečně bohatá a z mojí zkušenosti to můžu jen potvrdit...
Frankie> tady jezdí takový množství motorek, který maj nájezdy přes 50 tisíc kilometrů a jsou víceméně bez závad... to, že u nás má spousta motorek různý závady na polovičním nájezdu si dokážu vysvětlit jen dvěma způsoby... Buď totálně serou na údržbu (nicméně to asiati taky, jen se tu oproti čr strašně často mení olej, třeba každý 3000km, ale zas tady třeba nikdo moc neřeší kontrolu ventilových vůlí) nebo pravděpodobnější je, že ty motorky jsou už desetkrát stočený... Na friemní půjčovně máme motorky běžně s nájezdem 50-70k a prostě fungujou bez problémů... běžně se jim velkej servis dělá až kolem 60k... Ze zkušenosti vím, že origo díly na spoustě motorek vydrží strašně moc... řetězový sady běžně 40k, brzdový destičky taky... a spousta dalšího...
Ahoj. Má mouchy a je jich možná pro někoho moc, ale má svoje kouzlo. Jednu jsem si před dvěma měsíci koupil je to moje první a první je vždy jen jedna a je jedno jestli je to motorka . Těším se na každou jízdu, tak ať slouží tobě mě i ostatním kterým učarovala.
No máš to pěkně už zmáklý, co se týče závad, ale je jich teda dost.Hlavně aby ti sloužila.
120tis.a 8x zborena. Tak to je síla... ale zase je fakt, že to se týká i spousty masin u nás, akorát s tím rozdílem že se to o nich neví
Krásnej Italskej stroj a jak je to se spotřebou?Kamarád měl tnt 1130 a ta strašně žrala.
Já sice na vlastní bulvy a ruce poznal jen trochu jinou benelku, ale když jí miluješ, není co řešit
Ať slouží
Ahoj WenCa,
díky za něco rad a poznatků. Je to asi 14 dní, co jsem si TNT 899 pořídil. Mám za sebou pár projížděk, nicméně spokojenost převládá, 3 válec super, krouťák, fantazie.
Všem, kdo chtějí pěknou mašinu kterou nemá kde kdo, doporučuji.
Škoda toho počasí, asi bych neseděl u PC...
Míla - Tehovec u Říčan
Pekne pocteni a luxusni fotky. Tesim se na dalsi postrehy. 10b.