Prodáno, definitivně přecházím na V2...ale nikdy neříkej nikdy.
Vždycky mě značka MV Agusta fascinovala a tak když přišla dobrá nabídka, neodolal jsem.
Výška jezdce: 176 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati 1199 Panigale: Vysoká cena.
Ducati 959 Panigale: Téměř nulová nabídka ojetin, vysoká cena.
První dojmy - Neskutečně sametový motor s úžasným průběhem výkonu téměř od volnoběhu. Navzdory originálnímu výfuku (mimochodem vzhledově dokonalému) perfektní zvuk. Po přesednutí z dvouválcové 1098 se jeví lehce těžší a výrazně širší.
Doplňky na motorce - Radiální brzdová pumpa Brembo RCS19, quickshifter Healtech, sedla Reparto Corse, karbonové doplňky, LiFePo baterka, atd.
Recenze
Vzhledově TOP, technika je už u dnešních strojů trochu dál. Potěší originál xenon a komplet LED osvětlení. Vyměnil jsem originál brzdovou pumpu za radiální Brembo RCS19, brzdí to skvěle! Úpravě se nevyhnula sedla (potah dle originálu z řady Reparto Corse). Namotnoval jsem quickshifter od Healtechu - maká perfektně a pocit z jízdy je hned víc "race". Z dalších úprav snad zmíním jen karbonové doplňky, LiFePo baterku a vzduchový filtr BMC.
Bohužel, její hlavní přednost - motor - je i vlastně její nevýhodou. Ten motor má tak dokonalý výkon a průběh, až postrádá tu šťávu, kterou jsem obdivoval u 1098. Jelikož už asi stárnu, nevyužiju potenciál téměř 190 koní v otáčkách nad 10000. Dokonce je to první motorka, u která jsem nezkusil maximálku (vlastně u GS500 jsem to taky nezkoušel ). Vzhledem ke zmíněnému jí chci s těžkým srdcem prodat a vrátit se k V2. Ta motorka je prostě skoro dokonalá, řekl bych Japonská...
Unikatni stroj. Sportovni a elegantni zaroven. 10b.
Italové prostě umí a design MV se prostě neokouká.
gratuluju chlape a rád se sem po čase vrátím, abych si početl tvé dojmy a srovnání
Nebudu předstírat, že by mě potěšilo,kdybych se jednou od tebe dočetl, že Busa byla stejně nejvíc, alespoň na běžný silnici...