Avantgardní design, plnohodnotná výbava a stavěná na delší cesty.
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 RT: důvod neuveden
Triumph Trophy 1200: důvod neuveden
První dojmy - Pohodlná, obdobné ovládací prvky jako jiné Hondy. Při manipulaci je potřebné počítat s váhou, která odpovídá typu motorky. Při vysokých rychlostech je obdivuhodně stabilní a v rozsahu všech otáček má hladký chod motoru bez vibrací.
Recenze
Zkušenosti s předcházející Hondou, její spolehlivost a kvalita byly jedním z důvodů proč byla CTX zařazena do výběru a ve finále i vybrána.
Díky své váze má trochu tvrdší odezvu do řidítek. Má klidné řazení, dobrá světla a lehce ovladatelný palubní počítač. Horší výhled je do zrcátek, na který je potřebné si zvyknout.
Ahoj a vítej oficiálně ve velkoobjemové "skupině". Přeji hodně krásných a šťastných kilometrů... A k tomu dávám šťastnou devítku
Paráda jak se patří...
I v Hondě pochopili, jak správně patří motor do rámu...!!
Gratuluji..!!!
Krasna masina od HONDY .Prajem vela stastnych km,jasnych 10 bodov .
V loni jsem jí obdivoval na výstavě. Moc povedená. Ať ti slouží jak se na Hondu sluší. U mě jasné hodnocení. 10b.