Velice dobře postavený skůtr, žádná napodobenina, kvalitní zpracování včetně materiálů.
Výška jezdce: 171 cm
První dojmy - První kilometry byly trochu rozpačité, nicméně na vše jsem si brzo zvykl. Nádrž je dostatečně velká, spotřeba malá a tudíž docela solidní dojezd. Protože nevážím ani 90 kg a neměřím 180 cm, trochu jsem ze začátku bojoval s váhou stroje (cca 160 kg)
Recenze
Syma jsem vybral ze dvou důvodů a to: 1)značkový stroj za nízkou cenu
2)líbí se mi vzhled, má ho jen pár lidí
Jak už jsem uvedl, skůtr je velmi pohodlný hlavně při delších cestách na kvalitním asfaltu. Motor je až překvapivě jenoduchý, nejsou tam žádné zbytečnosti a vše funguje jak má. Podsedlový prostor je obrovský, bohužel se pod něj vejde jenom jedna přilba (v přední části vadí po zavření plynová vzpěra sedla). Přístrojovka je přehledná, displej je čitelný i na přímém slunci. Co dál, spolujezdec si vůbec nestěžuje, na nohy má výklopné stupačky...takže pohoda. Přední osvětlení je kombinované LED s žárovkami, zadní je LED. Dobrou věcí jsou sklopná zrcátka.
Abych jenom nechválil, našli se i nějaké mínusy. A to je tvrdší podvozek, při cestování ve dvou není tak dramatický. Druhý problém je z mého pohledu váha stroje, tím pádem je 125 jízdně tak akorát. S tím jsem počítal a na rovince dám v klidu tachometrových 115 km/h. Třetí problém je taky jenom můj a to dostupnost dílů. Originální díly jsou drahé a z druhovýroby se musejí hledat, nicméně vše je řešitelné.
Závěrem chci jenom říct, že kdo se chce trošku odlišit od zavedené konfekce, neudělá chybu a dostane do rukou velmi kvalitní stroj. Je vhodnější spíš na delší dojíždění, než na nákupy po rozkopaném městě.
Měl jsem ho ve verzi 250i a naprostá spokojenost. Co se týká cen náhradních dílů, tak to nevím. Já měl kliku, že jsem kupoval jen spotřební věci a to drahý není. Co si pamatuju tak obě pneu 2000,- řemen variátoru 1500,- atp.
Zcela nezaujatě
Jo a není to EVO 😉