Kompaktní a velmi obratná a lehce ovladatelná motorka s osobitým motorem nejen na pohled...
Motorka koupena od FIRMA:2M Power (Ostrava - Vítkovice) - Dohodli jsme se na všem a bral jsem u nich i komplet oblečení. Taková příjemná rodinná firmička...
Výška jezdce: 177 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Z650: lepší motor MT-07 a cenovka
První dojmy - Tak za prvé jsem měl motorku dřív než papíry. Chtěl jsem dvouvál se slušným zátahem a na kterém se něco naučím. Poprvé mne strašně překvapila lehkost a obratnost.
Motorku bych doporučil pro - Začátečník - když to má v hlavě srovnaný a v sobě trochu toho respektu Pokročilý - tam chápu, že se s ní dají dělat kdovíjaký blbinky, protože i mně začátečníkovi se ráda staví na zadní, když tomu vezmu pořádně za heft.
Doplňky na motorce - Originál sportovní plexi Yamaha
Stavitelný páčky od Rutanu - ta spojková mě prostě neseděla a mlátil jsem se ní pořád do prsteníčku
Kryt chladiče - Ravetech (Thailand) - bo kamínky, ne? a navíc bez toho je chladič ta nejhnusnější věc na téhle motorce.
2.10.2017
Prodloužení zrcátek - stačilo zajít do Ferrocentra, koupit dlouhou kulatou matku a nerezovej šroub. Hezky to stříknout to černé a je to pecka - výhled dozadu parádní.
No a už zmiňovaný laďáček IXIL L3X Hyperlow, který je dostatečně popsán v deníku
Recenze
Papíry na velkou motorku jsem si dělal po 20 letech a jsem za to rád, protože kdybych je dělal zároveň s autem, asi bych tu už nebyl...
Z toho důvodu jsem chtěl dvouválec, který má silný zátah odspodu a nemusím mít pocit, že pokud tam není 10.000 otáček, že to nejede... a když máte rodinu a děti, tak už člověk nechce jezdit takovou pilu...
Tím pádem jsem vybíral v kategorii dvouválců a ideálně pro začátečníka, protože moje zkušenost s motorkou skončila u Jawy 50 - Pionýr
Chtěl jsem novou motorku, protože, ji přece nezajede nikdo lépe, než já Po zkušenostech s Mazdou 6 (benzín), kterou jsem si zajel jsem pochopil, že to má velký smysl, protože se to postará o poměrně velký rozdíl. Druhým důvodem bylo, že se bude zajíždět motorka i já a to mi přišlo jako výborná kombinace.
Mám ji měsíc a půl a na kontě je již 2300km. Takže zajetá a už si vzájemně ukazujeme co oba umíme. Prvních 1000km proběhlo na 4 vyjížďky (včetně té do servisu), kde mi na počkání vyměnili olej a vše zkontrolovali. Dalších 500km proběhlo již v tempu k 7.000 otáček a ten použitelný rozsah a výkon mě prostě učaroval. NO a potom se posouvali hranice jak otáček, tak i moje a musím říct, že je MT-07 pro mě dostačující na to, aby mi pod helmou roztáhla hubu od ucha k uchu... a pořád si říkám, jak jsem mohl těch 20 let čekání vydržet.
K omezovači jsem se ještě nedostal a nemá to ani smysl... Točit ji do 8.500 tisíce je dostačující a musíte mít dobrý povrch pod zadkem, protože pak je to už kalup.
Navíc má ráda hladkej povrch, ale která motka ne, že? Ale je čitelná a myslím, že dává dostatečně dopředu vědět, co se ti děje pod zadkem a to se mi pak sevřou půlky a jsem zase chvilku jak beránek.
Když už jsme u toho zadku, tak ten cítím až po takových 200km, takže za mě dobrý a pořád pohodlnější, než sedět v autě, ze kterého mě bolí záda . Delší vyjížďku si s ní dokážu představit.
Ales600: Diky moc. Po zimě bude vypadat zas trochu jinak. Zrusim tu cervenou...
Pěkné MT ať slouží...
je to prima strojek,at slouží k radosti
Pekna, at slouzi a dela jen radost
Tak pěkně jsi to napsal .. ať Ti dělá jen radost...
a o zbytek se postarám