Koupeno v zimě za účelem zkrácení zimních dlouuuhých večerů
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Prase jak má být,se vším všudy,větrák,dynamostartér ,rezerva a teď se pracuje na Pávovi :-) Jo a ještě by to chtělo plexi ale to mě rozčiluje,je drahý a ještě bych ho rozbil :-)
Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporičil pro srdcaře kterým nejde o výkony.Tady je to všechno na pohodu a v dnešní uspěchané době je to výborný relax.Den ztrávený s čezetou je úžasný relax a najednou ten den je takovej o dost delší :-)
Doplňky na motorce - rezerva, bílé boky pneumatik a přívěsný vozík Pav 40/B z roku 1970
Když jsem viděl a měl v ruce replikové tažné na skutra za cca 900Kč tak mi to přišlo jako dost peněz.Na internetu se dá stáhnou tech výkres,pak asi tak cca 45min v dílně se svářečkou a tažné bylo na světě
Recenze
Takže zas jedna moje amatárská renovace...nooo ale už rozhodně ne nízkonákladová.Stálo to peněz že by mělo být zlatý jako má MotoKenny
Rozebraný,otryskaný,opravený,vše tak jak má asi být.Plně funkční,v klidu zajíždíme aby bylo 100% připraveno na příští sezonu.
Základ nebyl nic moc,rozlamané,pomlacené byla to fuška.Lak garážovej ale parádní kam se na nej hrabou někteří profíci z lakoven.
Renovace probíhala bez nějakých větších problémů a zádrhelů.Šlo to jak po drátkách.jen byl problém sehnat někoho kdo to nalakuje.Nakonec jsem se dal do řeči s člověkem jako já.Pořád v montérkách,co má rád výzvy a některé věci nedělá jen pro peníze ale rozhodně ne zadarmo.Dohodli jsme se a už mám od něho vlastně nalakovaný 3 čezety, 250 kejwu a pak několik blatníků kapot dveří na moderní auta.
Časem dodám pořádný fotky i s Pavem
Citace z kížky o čezetách pro rejpaly co si myslí že dynamostartér patří jen do čz 175/502 :
Popis skútru Čezeta typ 501/05 (změny oproti typu 501/03)
Motor skútru je vybaven dynamospouštěčem, který slouží ke spouštění motoru a za chodu motoru vykonává funkci dynama - napájí spotřebiče a dobíjí baterii. Přepínání obou funkcí dynamospouštěče provádí relé se stykačem.
Pod dvojsedlem je vytvořena uzamykatelná schránka na nářadí, hustilku, dvě startovací baterie, regulační relé se stykačem, cívku odporu a drobná zavazadla.
Zapalování motoru je dynamobateriové. Osmipólový dynamospouštěč 12V/90W dává jako dynamo maximální výkon 100W při napětí proudu 12V. Jako spouštěč dává maximální výkon 0,25k při 300 ot./min. a napětí proudu 12V. Záběrový moment je 1 kgm při napětí proudu 9V. Stator dynamospouštěče je válcový, upevněn ke skříni motoru 4 šrouby M6 pomocí upínek. Na svém čele nese natáčivý přerušovač elektrického zapalování, přístupný zvenčí motoru po odejmutí víčka v pravém víku motorové skříně, dále svorkovnicí pro připojení vodičů, kondenzátor a uhlíky k odebírání proudu od rotoru.
Regulační relé se stykačem je umístěno na schránce baterie v zavazadlovém prostoru. Dva startovací akumulátory 6V/12Ah jsou uloženy ve schránce na nářadí. Jsou zapojeny za sebou a jeden z nich připojen kladným pólem na kostru stroje.
Spínací skřínka - další neoznačená plocha vlevo od nuly slouží k zapnutí proudu do spouštěcího obvodu při spouštění motoru. V této poloze je nutno během startování klíček přidržet a po naskočení motoru jej pustit. Vrátí se tlakem pružiny samočinně do polohy 0.
Kabely pro obvod spouštěče mají průřez 10 mm2.
Pekne prase, taky jedno finisuji, tak at slouzi!
Co jsem koupil já rok 1958 ČZ 175 501 byl v daleko lepším stavu než ten tvůj, ale stejně jsem do něj zahučel a to jsem si řekl, že udělám jen to nenutnější. Zaplatil jsem za něj 70 000,- Kč , ale jen v materiálu jsem už za 30 000,- Kč však to znáš. Jen renovace silentbloků stála 9000,- Kč
Fakt dobrá a poctivě provedená práce
Krásná práce - nebyl by k mání tip na lakovnu?
To není snad ani možné Klobouk dolů,pěkná práce