Nová moto, nová kapitola. Ducati anabáze pokračuje.
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Streetfighter 1098/s: Zbytečně moc, už jsem to měl.
První dojmy - Vše, jak má být.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho, kdo ji chce. Jako první ve 20 asi ne, jako první po 30 asi jo. Jede to.
Doplňky na motorce - Komplet Spark karbon se svody, kat off, reverzní řazení, zadní blinkry a držák spz pryč, padáky, vpředu o 1 zub menší pastorek. Přes zimu - lehčený setrvačník, vzduchový filtr, novou směs, nějaký karbon, zrcátka pryč. Uvažuji nad celou podsedlovkou do černa a černý přední blatník pro optické zmenšení motorky. Stupačky pryč a bobek na sedlo. Ve dvou nejezdím.
Recenze
Opět přišla nabídka, která se neodmítá. Přijel týpek, mrknul na mého Hypermotarda, nesmlouval o ceně, naložil a odjel. A je spokojen jak želva. Však jsem mu to říkal. Bohužel jsem zůstal bez moto. Vybíral jsem mezi SF 1098S, 848 a Panigale 899-959. Panigale jsem zavrhnul vlastně už loni, protože kapotu asi teď nechci, ikdyž se mi líbí moc. Zůstalo dilema 1098/848. 1098 už jsem měl, sice kapotu, ale měl. A navíc v mém nejbližším okolí jsou dva, takže moto znám. Chtěl jsem něco co bude mít víc koní než HPM, ale taky něco použitelného, takže postupně jsem 1098 vyřadil. No a zavolal jsem kamarádovi, jestli je 848 fajn a říkal, že jo. A že mu jeho stojí doma a uvažuje nad prodejem. Nebylo co řešit. Moto koupena jako nová 2015 a prodána mě s 4tis km v 2017. Cena - HPM + jedna výplata. Nebylo co řešit.
K moto. No najel jsem tak cca 1tis zatím. Jede to míň než HPM v pásmu 3-7tis, ale tam HPM pomalu končil a tady to začíná. Poprvé za tři plný a trochu jsem popojel na sedadle dozadu. Joo bude to dobrý, akorát držet pod krkem. Potom to pojede velmi podobně jako 1098 a bude záležet pouze na řidiči. Pomalejší tempo ve středním pásmu má určitě hutnější 1098. Ale trochu stárnu, takže oceňuji, že s 848 můžu jet i na pohodu. Prostě tak, jak se to v testech píše. Motorka dělá přesně co chceš a ne naopak. Je klidná, stabilní, HPM byl chvílemi takový uskákaný. Často jsem byl v omezovači a výkonu chybělo. Tady je odezva předního kola mnohem lepší. Jede to výborně, když jsem přetočí přes cca 7tis otáček. Je nasazen výfuk SPARK, moc pěkně to vrní a ještě lépe střílí při zavřeném plynu. Konečně opět reverzní řazení, paráda. Trochu fouká, ale po chvíli jsem se poskládal jinak než na záchodě / rozuměj HPM/ a hned lepší. Chce to trochu dozadu, trochu lehnout na nádrž a lokty co nejníže. Potom funguje skvěle. Trakci jsem říkal, že hned vypnu, přece jen jsem to nikdy neměl a problém nebyl. No nechal jsem to na 1. Na jedničku se zvedne na zadek v pohodě, akorát rychlosti jsou vyšší než na HPM a tak jednoduše to nejde. Ale nejsem v tom přeborník a rozbít to hned na zimu po koupi se mi nechtělo. Co bych ještě napsal? Je to krásný bike, je nádherně malinká / mám 175cm/, určitě rychlá akorát, stabilní i bez tlumiče řízení. Luxusní zvuk, každý se otočí, někteří se vyděsí, někteří mávají. Zatím bez extra doplňků proti HPM, ten byl našlápnutý skoro vším. Ale ten čas ještě přijde. Za mě jedna 1**. Volba 1098/848 bude pro každého těžká. Malinké mínus za mokrou spojku - ale pouze stran designu.
Hm..pekne, pekne a mensi motor je podle me az az dostcujici. Mej jsem SF1098 a je to porad o papiry
Cerveny ram je proste skvelej.
Ten cerny podsedlak neni spatny napad, trochu to moto opticky odlehci. Mel jsem na sve cervene 1198 cerny Corsa podsedlak a bylo to ok. .
Teď koukám žes to zase vyměnil :) tak honem hoď nějaky popisek. Jsem zvědav jak se ti na tom bude jezdit. ja ma na tom něco najeto a raděj sem zustal u SS 1098 ale letos už to pujde na vyměnu za multici 1200s
Cool bike - zdravím z Prajzské
krásnej bike a dobrá rovnice
Krasavice, at dela jen radost.