Jednoduchá motorka pro všechny co mají hluboko do kapsy a nemají v rukách nasráno jak se říká :D
Výška jezdce: 187 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Apollo Orion AGB 21: Vysoká pořizovací cena. Je to 4takt těžší opravy. Ceny dílů.
Beta Minicross R 10: Malinkaté :D a prostě sračka za levný peníz
První dojmy - První dojmy byly strašné motorka po víkendovém opravování nenaskočila ani za boha ale nebyla to její chyba nýbrž blbost toho cikána od kterého jsem to koupil :)
Motorku bych doporučil pro - Pro ty co se chtějí naučit : Řadit Jezdit Opravovat Cokoli fakt to z vás udělá odborníka v Pionýrech :D
Doplňky na motorce - Blatník fichtlcross
Kryty rukojetí
Chránič hrazdy JAWA
Měděné kolínka
Recenze
Takže tento ve velkých uvozovkách „stroj“ jsem si vybral hlavně kvůli pořizovací ceně dostupnosti dílů i zároveň ceně dílů plno návodů na tuning či opravy. Koupil jsem jí za 3800 Kč , Samotného mustanga + 2 krabice dílů jo zní to skvěle doopravdy to i tak vypadalo .. No popíšu to :
Našel jsem si ho na bazoši. Byl až daaaleko v Brně ( Šlapanice ) 173 km po přemlouvání otce aby vzal dodávku a jel pro to semnou se tak i stalo Natěšeně jsme jeli. Po přijetí bylo rovnou vidět že to nebude jenom zapalování které je v prdeli na té motorce no ale znaveni cestou jsme zaplatili a jeli domů. Doma jsme vše vyložili zjistili že spousta dílů které byli na fotkách tak chybí ...
To by ještě šlo.. Ale motor byl absolutně KO prostě na vyhazov. Zasrané silikonem kartry po smri no hrůůůza a děs samozřejmě si bývalý majitel dělal nejlevnější tuning co jde takže tam narval 3 kroužkový píst Z POLSKA a divil se že to nejede :DD Měli jsme pak nějaké soudní rozpory protože to už bylo moc no tím bych ukončil povídku o koupi vrhneme se na opravování ! Což je nedílná součást Jawa Pionýr mimochodem :D ( fotky motoru a motorky samotné přidám )
Takže mustang se rozebral do posledního šroubku. Nakoupili se laky,ložiska,píst+čep+kroužky, výbrus se nedělal jelikož válec je 0 a dosti zachovalý, lamely,gufera,těsnění no prostě všechno co je potřeba aby ten střep jezdil !
Dělal jsem to přes zimu 2016 a v květnu to vyjelo ven z dílny :)
Udělalo se na tom spousta práce.. Jestli ho někdy prodám tak to bude hodně těžké :/
Pionýr si zažil dokonce i FichtlCup v Těrlicích samosebou že jako můj 1 fichtlcup jsem se neumístil ale za tu srandu to určo stálo :D Zjistil jsem plno věcí co budou chtít poladit jako je například uchycení výfuku protože ten kříž který drží výfuk je vyrobený z papirmaše a 3 kilový výfuk to nemá v terénu šanci udržet. (svařovíní a svařování..)
Na FichtlCupu zjištěno že s 13z. kolečkem to jede sice petelice ale do kopce to musím tlačit :D Vyměněno za 12z.
Mohl bych tu psát do nekonečna jak jsem co udělal atd. atd. ale kdo by to vůbec četl :D
Taky jsem ho měl a doslova jsem se na něm vyučil.Ten kříž mi také praskl a tak jsem ho vyztužoval.
Asi to bylo také tím, že jsme jezdili tam, kde to bylo za hranou možností tohoto stroje.
bola to moja prvá moto keď som mal 14 r. ako píšeš naučil som sa na nej jazdiť, skončil som na nej ako 20 r. potom dlho dlho nič, a teraz v 47r triumph tiger 955i, pripomenulo mi to môj vek tenagera dikes
Díky moc všem jsem ani netušil že toho mojeho chrchla budete tak dobře hodnotit
hell yeah! krest fichtlem je v cesku proste povinnost.
souhlas s hillock, akorát ze ja jezdil i na snehu...
Kdo by to četl? No já klidně bo mi to připomnělo dobu předpotopní kdy kluk co neměl fichtla jakoby nežil. A tak se bylo furt v čem vrtat, ruce nám smrděli věčně hermetikem a jezdilo se hned jak slezl sníh dokud zase nenapad Jojo to byly časy. Já a moje rechmatický kolena vzpomínají s úsměvem dodnes