Taiwanský výrobce, který původně vyráběl náhradní díly pro Hondu /od roku 1963/, a od roku 1972 skútry a později i motocykly. Jinak Kymco spolupracuje s takovými značkami jako je Kawasaki, Honda, BMW..
Motorka koupena od soukromý prodejce
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kymco Agility City 50: 16 palcová kola, městský scooter
Kymco Super8 50: 14 palcová kola, sportovně laděný scooter
První dojmy - Lehké, malé, dobře ovladatelné Kymco s dobrými brzdami a výkonným 4T motorem. Koupeno těsně před zimou pro zábavu a naučení teenagera základním moto návykům.
Motorku bych doporučil pro - Vhodný pro začátečníky díky své hmotnosti, rozměrům a jednoduché manipulaci - rychle se na něm naučíte. Ale i pro toho, kdo potřebuje levný dopravní prostředek. Je primárně určen pro jízdu ve městě nebo mezi vesnicemi.
Doplňky na motorce - originál stav bez doplňků
Recenze
Jednoduchá trubková konstrukce rámu, motor rozvodu OHC s karburátorem, elektrický startér a nakopávačka. Na přístrojovém štítu je ukazatel rychlosti, palivoměr a mechanické počitadlo km. 12" kola bržděná vpředu 2pístkovým třmenem-kotouč, vzadu buben. LEVNÉ A DOSTUPNÉ NÁHRADNÍ DÍLY, NENÁROČNÉ NA ÚDRŽBU. STAČÍ MU BENZÍN BA95. PŘI KLIDNÉ JÍZDĚ DO 50Km/h JE SPOTŘEBA 1,9-2,2L.
PS: po zkušenostech s provozem skútru doporučuji tankovat výhradně BA100 /modrá Verva 100octan/.
---
technické informace o skútru: objem: 49,5ccm-výkon: 2,4KW při 7500ot./min, max.točivý moment: 3,2 Nm/6500ot./min. , čtyřtaktní 1válec chlazený vzduchem. Rozvod: OHC /2ventily na válec, příprava směsi: karburátor, palivo: BA95, nádrž: 5L, rozvor: 1325mm, délka: 1830mm, šířka: 690mm, suchá hmotnost: 92kg, pohot.hmotnost: 98,5kg, celková hmotnost: 247kg, výška sedla: 820mm, max.rychlost: 65km/h po odstranění restrikcí.
---
MOTOR: dostatečný výkon vůči objemu a hmotnosti skútru, karburátorová verze-spolehlivost. Objem oleje specifikace 10W-40 je 0,8L včetně filtru - doporučená výměna max.po 4000km /nemá olejový filtr, jen sítko/. Já měním po 2000km. Pravidelně kontrolovat výšku hladiny oleje /Agility nemá kontrolku oleje/.
SPOTŘEBA: Jezdím na benzín BA95, přes zimu nechávám jen BA100. Lepší startování po delší době, nižší spotřeba, akcelerace. V karburátoru se neusazuje biosložka z BA95.
KOMFORT: malý odkládací prostor pod sedlem na jednu JET přilbu, pohodlné sedlo výšky 820mm.
PODVOZEK: Výborná a jednoduchá manipulace se skútrem na místě. dobře drží stopu i s původními pneumatikami CST, jen za deště je potřeba větší opatrnosti. podvozek má svoje limity díky konstrukci trubkového rámu a 12"kolům při zatížení 2osobami, hlavně při jízdě po nerovnostech. Jinak při jízdě sólo vše bez problémů.
BRZDY: 1xkotouč, vzadu buben. Dostatečný brzdný účinek i při jízdě ve dvou.
OSVĚTLENÍ: V hlavním světle jedna žárovka H4, na delší jízdu noční krajinou to není-svítivost podprůměrná. Na denní svícení dostačující.
ÚDRŽBA: nízké náklady na provoz oproti vyšší kubatuře, dostatek náhradních dílů /nových i použitých/ za výborné ceny, včetně případné generálky motoru..
ZÁVĚR: vhodný pro začátečníky díky své hmotnosti, rozměrům a jednoduché manipulaci - rychle se na něm naučíte. Ale i pro toho, kdo potřebuje levný dopravní prostředek. Je primárně určen pro jízdu ve městě nebo mezi vesnicemi.
info pro buchtik: cena obvyklá...13.900,- ale scooter s nájezdem 5000km-ověřených...podrobnější informace budou až po další sezoně...zatím minimální nájezd.../stačí si řádně přečíst recenzi/ - a 125ku nechci, jsou předražené a kupují je hlavně ti, kteří mají řidičák jen na os.auto...alroad
Za kolik jsi kupoval ? Proč jsi nezvolil 125 ? Mimo katalogové údaje žádná další informace?