Rozměrná japonská lokomotiva. Docela velká a pohodlná.
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Byl jsem z Intrudera zvyklý na velkej a hrubší zátah od nízkých otáček. Tady bylo vše uhlazenější. Časem jsem ale objevil, jaké otáčky jsou ty pravé :-) a zjistil, že to docela jede. Budu-li parafrázovat klasika, tak můžu říct: 'Newtonmetry neschováš' :-).
Motorku bych doporučil pro - Pro někoho, kdo má rád klasické velké čtyřválce. Taky pro někoho, koho moc nebaví řadit :-).
Doplňky na motorce - Přední štítek a držáky bočních kufrů (na praktické použití bohužel nikdo nedošlo)
Recenze
Koupil jsem ji a za týden jsem se dozvěděl, že čekáme rodinu. Odjezdil jsem tedy další 4 sezóny převážně sám.
Když jsem ji koupil, měla najeto něco málo přes 1000 kilometrů, takže se jednalo v podstatě o nový stroj.
Co mě trochu zklamalo, byl sérový zvuk výfuku. Je to vyložený tichošlápek. To ale neznamená, že se motorka neumí ozvat. Když se ten motor za jízdy pořádně vytočí, tak zní Suza docela nas... Ehm, naštvaně. To mě fakt bavilo.
Podvozek a brzdy nejsou žádný zázrak. Pokud se pořádně tahá, tak je motor rychlejší než zbytek motorky. To, co dával kámoš na litrovém Fazeru v pohodě, to jsem já dával s očima navrch hlavy . No ale možná nebyl problém v motorce, ale v kvalitě kovboje v sedle.
Při delších cestách mi vadily vibrace do plynové rukojeti. Stačilo ale chvilku protřepat pravou packu a vše bylo zase cajk .
Jak rostly děti, klesal čas na motovýpravy. Rozhodl jsem se tedy pořídit něco levnějšího, kde nebude tolik klesat cena, ale i současně mě dokáže inzentivně pobavit během těch pár chvil, které mi ježdění zbydou. Malej čtyřválec jsem ale nechtěl, přeci jen mi dvouválce přirostly k srdci víc. No a volba jménem Raptor se ukázala jako velice moudrá (a vlastně i modrá )...