Lehké enduro s možností delších přesunů, v plné výbavě. Kultivovaný chod na jednoválec.
Výška jezdce: 172 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 800 GS: Ta cena...
První dojmy - Chtěl jsem něco do terénu, protože už jsem při cestách s VFR (zejména Ukrajina, Balkán) narazil na řadu omezujícíh faktorů, jako je koryto řeky a podobně. Zároveň jsem chtěl něco, na čem bude možné se přesunout dál než na motokrosouvou trať...no a jelikož na výběr moc není, mám momentálně v garáži dvouválec, teda přesněji řečeno dva jednoválce a každý v jiné motorce.
Doplňky na motorce - Kufry BigHusky, mazání řetězu, padací rámy, kryt pod motorem, zakázkové sedlo, Leo Vince, PowerCommander, K&N filtr, přídavná světla, vyhřívané gripy a mnohem více.
Recenze
První úvahy vedly k více cestovnější motorce a to k malé GS, nicméně rozpočet a nižší váha (ano, počítám s tím, že sem tam se spolu budeme prát i tak, jelikož moc nedosáhnu na zem - ostatně jako z většiny motorek, takže žádná novinka, jen tady už je to DOST vysoko :D) byli rozhodující faktory. Chtěl jsem původně s koupí cestovního endurka počkat až na jaro, ale naskytla se takhle koupě. Kousek od baráku, tak jsem se na ni jel "nezávazně" podívat...no a netrvalo ani týden a stála v garáži...znáte to.
Najeto zatím minimum, nicméně jsem měl strach, že těch 35kw fakt nepojede. A ono jako fakt moc nejede, ale jede tak příjemně a v terénu to bohatě stačí. Prostě mi to sedlo!
Moc pěkná. Já byl v podobné situaci,když jsem také vlastnil VFR a potom mi scházelo i ta volnost krajinou, tak jsem jsem šel jako ty stejnou cestou a koupil předchůdci tvé motorky. Nicméně, at dělá jen radost a mnoho požitků z jízdy a hlavně kolama pořád dolů
Tak tys ji fakt koupil!
No to mě poser na holý záda...stavím se to omrknout