Je to motorka pro fajnšmekry. Je za dobrou cenu, s líbivým agresivním a neokoukaným designem.
První dojmy - První otočení plynu je hodně překvapivý. Nebojím se říct až šokující.Tenhle stroj ničím nenaznačuje, že by byl schopný vyvinout tak drtivou akceleraci.
Motorku bych doporučil pro - Pro fajnšmekry a znuděné majitelé čtyřválcových litrů
Doplňky na motorce - Kufr GIVI prototype (od plynového vařiče)
Recenze
Musel jsem ho mít. Miluji ty tvary, kvalitní komponenty a pocity, které mi dokáže zprostředkovat. Manet není jen motorka, je to dokonalá interpretace toho, jak se to má správně dělat. Vzít dokonalý tvary, solidní motor a nazdobit to celý pořádným podvozkem, který dokáže podržet.I když při palbě v Alpách bylo znát, že ho dokážu zahnat do úzkých:D
http://www.motorkari...asse-2016-36001.html
Zvuk je brutální a každé přidání mi dělá dobře v trenkách. Tahle motorka je všechno, co jsem si přál. Skvěle ovladatelná, tak akorát rychlá a zábavná věc. Díky lehké klice se volně roztáčí a naléhavé dunění jednoválce znamená, že ho budete ždímat. Pořád a všude. V tom je jeho kouzlo. Dokáže vtáhnout do děje a ujistí vás, že opravdu žijete. Zrychluje tvrdě, zabírá a silně táhne, ale okolo 50km/h je zcela přirozený a nemám pocit, že ho trápím. Tempo na něm je ostré, ale méně řidičák ohrožující, než by se Vám mohlo zdát. Použitelnost na reálné silnici a v dnešním reálném světě je mimořádná. Mám pocit, že ho dokážu využít naplno a to je k nezaplacení. Může za to naladění podvozku a celková geometrie. Neperu se s ním, nepřemáhám ho do zatáček. Není to sice lehká motorka, působí masitě a ta váha je při opravdu ostré jízdě znát. Jeden zadní tlumič si občas neví rady, ale to už se bavíme o rychlostech za hranicí zdravého rozumu. Tady jde o ten krystalicky čistý zážitek, o tu blízkost k silnici a pocitu, že řídíte něco doopravdy speciálního :)
Targus kvůli Tobě jsem vložil i dvě fotky s prototypem - mrkni na fotogalerii . V podstatě zůstala jen barva, jinak se vše předělávalo, takže i plexi je odladěné vzhledem k jízdním výkonům S tou šedesátkou to je pravda, protože kdo má Maneta, mrskne ho daleko dřív než v šedesáti
Fofrman70
Tak, a mám zase zkaženou neděli!
Já myslel, žes to po složitých matematických výpočtech a náročných aerodynamických zkouškách pižlal plátkem zabaleným ve svátečním kapesníku, a ty na mě s plégem ukradeným nějakému zvadlému opilci na motosrazu!!!
Normálně´s mě nas**l !!!
A ta rychlost taky. Pěkný podvod. Už na začátku minulého století psaly noviny L´Auto o tom, že šedesátku nemůže žádný smrtelník přežít.
Tak ať ti to jezdí. A zas někam zajeď a napiš nám o tom.
Targus to není ořezané plexi, ale staré plégo z integrálky, jen otočené vzhůru nohama
S originálním to proti větru moc nejede Tohle je úprava na sportovní použití...
Maximálka 62 podle radaru, ale to byla dobrá konstalace vlhkosti vzduchu, větru atd.
Tenhle ohavný skůtr se mi vůbec nelíbí, protože proto. Dávám pouhý jeden bod. Dalších pět přidávám zcela výjimečně a jenom pro tentokrát za to ořezané plexi nad řídítky!!!
A abych nebyl zas takový Krkovička, přidám ty čtyři do celkových deseti za naprosto unikátní kufr. Myslím ten poslední model od Givi, jak je úplně nenápadně a jen docela maličko, vlastně skoro vůbec podobný zavazadýlku, v němž se přenášel socialistický plyňák i s dvoukilovkou flaškou.
To fakt nemá chybu!!!
Za cesťák, který jsem četl už dříve, deset palců.
Jediný problém mám s tou sebevražednou rychlostí. Kolik to je, když pade je ještě v poho? Padesát tři? ))
Parááda!!! Proč já b...c ho tenkrát před lety nekoupil... Za 10 jasných.