Přestavba motocyklu Jawa 350/638 na Jawa 350 Passqwille
První dojmy - Jedná se o vlastní stavbu , takže jsem maximálně spokojen. Svým způsobem je to parodie na Trampa, to znamená že jízdní vlastnosti jsou naprosto shodné. Je to jeden z mých nejoblíbenějších strojů
Recenze
Motorku jsem začal stavět natruc všem překupníkům s díly na Jawu Tramp - nechutně drazí za trochu laminátu či plastu.
Původně to měl být Supertramp z čehož nakonec vznikl Passqwille.
Jedná se o přestavbu 638, mírně byla upravena zadní stavba rámu, jinak se pouze vyměňovalo, zadní vidlice z onoho trampa byla nutné finanční zlo které jsem byl ochoten podstoupit. Přední kolo 21", větrný štítek na původní masce je vyroben z plastového vnitřku staré ledničky a na boky byla použita střecha z trabanta, takže duroplast, moc příjemnej materiál na opracování. Zadní světlo je mlhovka z wartburka upravená na dvouvláknovou žárovku a na výfuky padly dva páry kolen 638 a doutníky byly opět náležitě upraveny do výsledného tvaru, jako koncovky posloužili krytky z vodovodní baterie. Samolepy už byly pouze třešinka na dortu z motoobchodu.
Na stroji jsem se dokodrcal přes Rumunsko až do Oděsy a zpět bez nejmenšího problému a i ukrajinští prudivý celníci neměli jedinej problém. Vzhledem
obutým špuntům je doma spíše na suchých cestách ale i dálniční přesun nebyl problém. Motor je takovej jakej je, žádná špička ale je to dělník.
Dobrej stroj
Zdar. Dávám 10 b. Za úpravy stroje, na kterým je potřeba změnit snad úplně všechno a taky za odhodlání a určitou zatvrzelost s tímhle "materiálem" pracovat a nezvolit raději jednodušší "výchozí bod" - jinou motorku. Za úsilí vybudovat "z ničeho" něco ku svému obrazu a spokojenosti. Ať Ti to jezdí ! Karel.
peklo stroj
Pěkný stroj a hromada bezva nápadů. Jenom s tou bednou vzadu je to trochu jako - no veselé. Asi jsi vyšší postavy, upravoval jsi i sedačku, zřejmě. Taky se nemůžu poskládat do motorky, když má to hluboké sedlo. Hodně kilometrů.
Hlavní je umět si vždy poradit a hlavně,jít svou cestou