PROFIL MOTORKY

MV Agusta Brutale 910 R (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Jindřej
Vloženo 25.6.2018
Aktualizováno 19.6.2019
Zobrazeno 2 987x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Tak jsem pořídil další talošskej krumpl do baráku

Výška jezdce: 184 cm

První dojmy - Krásnej design, kompaktní stavba, konečně letmáč a ne zrovna přívětivé chování. Netušil jsem, že najdu čtyřvál, co má takový koule. Zvuk, když začne hltat litry vzduch skz airbox je fajn věc.

Recenze

Opět jsem zatoužil ochutnat další kousek Itálie a dokonce si začal pohrávat s myšlenkou, že bych znásilnil nějakej čtyřválec. Z ničeho nic to nabralo rychlý spád a Italka z Varese už bydlí u mě. Zřejmě ale bude znásilňovat ona mě.

Pár motorek ze země špaget a fešné módy už jsem osedlal a každá má svoje vlastní kouzlo.
Brutale, ač relativně nudný řaďák, ho má taky.

Motor ze skromného objemu 908 ccm,odevzdává slušných 136 koní. A rozhodně to nejsou žádní chcípáci. Díky bleskové reakci na plyn a hodně lehkému zpřevodování, jde za plynem skutečně dravě, už od relativně nízkých otáček. Na to že nefandím čtyřválcům, mě ten motor snad i baví.
Omezovač kope jako kůň a s podobnou jemností probíhá i dávkování plynu. Ten má oproti většině motorek zjednodušený rozsah chodu na dvě polohy - nic a úplně plnej. Když jsem říkal, že Corsaro má dávkování ve stylu on/off, netušil jsem,jak moc se pletu. V pomalejších zatáčkách na horší cestě na trojku a níž, se s tím nedá slušně projet zatáčka, za celou první vyjížďku jsem snad ani jednou netrefil správně apex. Ale to se poddá,není to tím, že by to neuměla ale člověk misí přijít jak na to.

Podvozku není co vytknout. Je hodně tvrdý ale ne až tak moc, aby mě to obtěžovalo. Mám ale obecně radši tvrdší naladění podvozku, které funguje při hrubém zacházení a motorka v zatížení nejde do kolen. Kupodivu i na hodně rozbitých cestách středočeského kraje jakžtakž funguje. Na hladkém asfaltu samozřejmě začíná ta pravá zábava, Brutale začne být chirurgicky přesná, pilot si dovolí víc tahat a rázem není moc motorek, co by ji dokázalo výrazně ujet.

Díky kompaktní stavbě, relativně nízké váze a agresivní geometrii působí Brutale hodně agilním dojmem, je to hravá neklidná motorka, nastavená na zatáčky. Při vysokých rychlostech začíná díky tomu být trošku nervózní. Z tria TnT, Corsaro a Brutale je Agusta podvozkově nejagilnější stroj.

Radiální Bremba P34 jsou taková brzdná klasika, fungují silně, spolehlivě a na motorku těchto paramatrů stačí víc jak dostatečnwě. Nevadnou a dávkování je příkladné.

Suma sumárum, Brutale je motorka,která je určitě hodna svého jména. Není zrovna vhodná na kochačky ale vyhovuje ji více rychlá jízda a tvrdé zacházení. Klasická motorka na kravení, co vás často bude štvát, ale když jí dáte vhodné podmínky, bohatě se odvděčí. Navíc alespoň pro mě vyvrací dogma, že Italové jsou brutální zejména díky svým véčkovým motorům. Brutale k tomu véčko ani nepotřebuje...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Taliján
Taliján napsal 02.07.18 v 19:31 10b.

davam plnou 10!!!

KADIN
KADIN napsal 02.07.18 v 12:33 10b.

Nádherná špageta D:

Marfusha
Marfusha napsal 29.06.18 v 23:36 10b.

Pěkná , je mi povědomá , Jolly dostal kartáč, že ji poslal z domu ...Užij si ji ))

Normik
Normik napsal 29.06.18 v 14:17 10b.

Krásná !

gio9
gio9 napsal 29.06.18 v 08:41 10b.

fešanda...taky pokukuju

Více komentářů



TOPlist