moje první láska - ze začátku to sní bylo opravdu těžké, ale pak...?:))
Výška jezdce: 182 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Z 750R: důvod neuveden
Yamaha FZ8 N/S: důvod neuveden
První dojmy - jako absolvent s 0 % zkušeností...to byl fakt boj, ale potom? rychla, hbyta, agilní a krááásnáá
Motorku bych doporučil pro - Má široké spektrum uživatelů...na začátek bych jí úplně nedoporučil ale již pro mírně pokročilé ano, dá se na ní i zlehka cestovat, ale je to spíš motorka co patří do zatáček
Doplňky na motorce - motorka k nepoznání, spíš na dotaz :D
Recenze
Můj první stroj hned po papírech...buzení ze spaní, jestli jsem si na začátek neukousl moc velké sousto...zprvu se to tak zdálo...
ale po čase jsme si začali rozumět, motorka je na cesty jak stvořená, je to sice rozpočtovka, až na par chyb je ale dokonalá.
Motor z K5 750 gixera je opravdu klenot, s tím motorem si konkurenční japonce dáte ke svačině. Gumovej, zátah, krouťák, a pořád chce jet víc a víc, rám? těžkej, motorka obecne dosti těžká 210 kg suchá je opravdu hodně, ale v zatáčkách přitom dost ohebná a přesná.
Krouťák od 4tis ot. je opravdu dech beroucí, vystřelíte z vinglu jak šíp z luku. Až jsem si kolikrát říkal jestli vůbec sedím na řadovém 4-válci. V základu má řidítka trošku užší...tak se při nižších rychlostech trochu zavírá řízení, ale po přidání plynu tenhle jev vymizí.
Jako velké 2 nedostatky hodnotím: Brzdy - na naučení, cestovní tempo asi dobré, když se dají alespoň lepší desky, ale na sport jízdu ani náhodou. Proto jsem celé přední brzdy překopal a dal tam 19 mm radiální pumpu od Nissinu ze silnější sestřičky GSX-S 1000 s integrovanou expanzkou - pumpa podstatně lepší. 4p axiální třmeny z kawy z900 (byly potřeba ale redukce), pancéřové hadice, dobrou brzdovku a ejhle...motorka začala brzdit dobře i s maximálky.
Jeklová kyvka...kyvka je měkká, nepřispívá moc sportovní jízdě a je esteticky opravdu hnusná. Už víme kde se šetřilo
Motorka mi sloužila krásných 5 let, první 1 - 1,5 sezóny byly těžké, seznamování, citlivý plyn, hodně koní pro nezkušeného kluka, prostě hodně strees, ale pak jsme začali být opravdu dobří kamarádi a já ji proháněl perka co to šlo, nakonec se motorka začala dostávat poměrně na limit, pružení a podvozek už přestalo stíhat...tak jsem si řekl že pujde do světa a přesedláme na opravdu ryzí sportovní náčiní konkrétně Suzuki gsx-r 600