PROFIL MOTORKY

Suzuki M 800 Intruder (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Ijon
Vloženo 20.8.2018
Aktualizováno 20.8.2018
Zobrazeno 1 254x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Černý lak a blýskavý chrom, to se mi líbí

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki EN 500: Technicky zajímavý stroj. "Ten pravý" ale nebyl k mání, navíc řetěz...
Yamaha XVS 650 DragStar: Přeci jen nížší výkon na hmotnost. Ale jinak velmi pěkný stroj
Honda VT 750DC Black Widow: Hmm, vlastně nevím. Nejspíš jsme už byli rozhodnutí pro m800
Yamaha XV 535 Virago: Virago je dobrá motorka, ale už přeci jen trochu za zenitem.

První dojmy - Motka se bohužel trochu projela po pravém boku, takže je leccos malinko škráblé. Ale s tím se při nákupu počítalo... Krásná motorka, hmm, tohle je plast, tamto je taky plast, dokonce i zde je plast. Co dělat.

Motorku bych doporučil pro - Komu se tento styl motorek líbí, asi neudělá chybu. Ostatně minulý majitel měl Suzuki m800 vcelku dlouhých 9 let.

Doplňky na motorce - Motorka nemá téměř žádný tuning, a to je jen dobře. Není tu žádný vorel na blatníku, třásně na heftech ba ani liščí ocas. Jen malý štítek a decentní držáky pro kufry s malým nosičem. Přiznám se, že jsem schopný docela dlouho sedět, popíjet něco dobrého a obdivovat výtvor japonských kontruktérů. Tohle se mi u Scarvera tedy opravdu nestávalo...

Recenze

Tak nějak jsem doufal, že drahá A. převezme moje malé, ale velmi solidní dětské BMW Scarver. Jenže jí nakonec nevyhovovalo, takže následovaly dva logické kroky téměř zároveň. Výběr nového nebyl zase tak jednoduchý, rozhodující byla hlavně výška sedla a celková geometrie. Tímto dodatečně děkuji velmi sympatickým chlapíkům z firmy KH Moto, kteří nám umožnili nasucho vyzkoušet pěknou řádku strojů. Nakonec jsme si u nich nevybrali, možná někdy příště. Nic jiného než cruiser vcelku nepřipadalo v úvahu, kardan byl jednoznačně plusem pro rozhodování. Když se objevil inzerát na velmi lehce poškozenou m800 (tedy spíše lehce odřenou) od přímého majitele, navíc kousek od nás, byla nakonec volba jasná a rychlá. V sobotu prohlídka a zkušební jízda, v neděli podpis smlouvy, výměna bankovek a hurá domů. Samozřejmě řádnými oklikami...

Motor má vstřikování, vodou chlazené dva válce produkují nijak závratných 39kW a kardan je přenáší zadní balónovité pneumatice. Zvuk je spíše decentní, v záběru trochu příjemně bublá, ale jinak je za jízdy přes proud vzduchu sotva slyšet.
Hmm, posez. Ještě pořád marně šátrám po stupačkách kdesi na obvyklých místech, ale už se to zlepšuje. Hmotnost je sice vyšší, ale díky nízkému těžišti kupodivu nečiní větší problém.
Tak, a konečně jízda. Jedeme, pěkná silnice, pěkná silnice, hrome, špatná silnice - au, au, zpomalit, tohle se motce opravdu nelíbí. Zadní pneu je nahuštěna na dobrých 2,5 atm a zdvih pérování není největší. Přední upside-down vidlice je výborná. Zatáčky - no, je to něco úplně jiného, ale kupodivu to docela sedí a v zatáčkách statečně drží stopu. Větší jistotu ale teprve hledám.
Bzdy - no, Scarver brzdil opravdu dobře a měl ABS. Tohle brzdí hůř, vzadu je buben a nemá to ABS. Ono se hezky říká, že člověk musí předvídat, brzdit hlavně motorem, ale v případu nouze by to možná chtělo přeci jen něco ostřejšího. Špatné to ale taky úplně není.
Jednoduše řečeno, je to velmi pěkný stroj na pohodové "cruisování", s moderním motorem a krásným černo-chromovým finišem. Model 2005 je designově snad nejhezčí, bohužel se pozdější úpravy už tolik nepovedly.

.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DeaDDream
DeaDDream napsal 29.07.22 v 22:05 9b.

rozmýšľal som chvíľku nad ním ,je to pekný stroj ,len škoda tých bŕzd ,a tak som sa šiel do iného stroja , tak nech šľape a robí radosť

Čadil
Čadil napsal 22.08.18 v 18:38 10b.

žižala.
žižala. napsal 21.08.18 v 17:09 10b.

Supr kousek.

Více komentářů



TOPlist