Motocykl odpovídající vzhledu prototypů ČZ Strakonice z 90-tých let. Je to smutné, když si předstvím jaké motocykly u nás mohly jezdit.
Výška jezdce: 181 cm
První dojmy - Motorka má, na rozdíl od motoru, málo najeto. Zatím jde hlavně o slaďování detailů, nastavování motoru, odchytávání much, ... Aź to všechno poladím a vychytám, myslím, že to bude pohodová motorka s podobnými vlastnostmi jako původní Roadster 200.
Motorku bych doporučil pro - Je to kus pro opravdového fandu značky ČZ a především její poslední "čtyřtaktní" historie :)
Doplňky na motorce - Na cestování jsem zakoupil textilní brašny Louis, sedí skvěle.
Recenze
Historie motocyklu je složitá. Vše začalo náhodnou koupí motoru ČZ 200 4T vyndaného z buggyny Havel. Na inzerát jsem koupil rám ČZ s uchycením na centrální pružinu. Pán, který mi ho prodával mi nabídl originální litá kola ČZ a tak jsem neváhal. Prototypovou nádrž jsem koupil u Montyho, ostatní díly různě po inzerátech. Boční kastlíky jsou vytvarované dle strakonického vzoru horkovzdušnou pistolí. Přední vidlice je Cagiva Roadster 125, přední kotoučová brzda je Jawa s prototypovým třmenem. Největším problémem bylo dokončení centrálního tlumení po vzoru ČZ Cagivy Blues 180. Zadní vidlice, centrální pružina s tlumičem je Cagiva Blues. Třmen a pumpa zadní kotoučové brzdy je Brembo, kotouč byl zakoupen spolu s koly, stejně jako přední, a jsou tedy originál ČZ. Chybějící kus přepákování pružení jsem navrhl sám, výrobu jsme zvládli s bratrem a kamarádem v domácí dílně. Blatník je sníženy ČZ, stejně jako světla a blinkry. Rám sedla a nakonec i kompletaci celé motorky udělali kluci z Mates Moto servisu. A takhle to dopadlo :)
Palec nahoru ? , muselo to dát hodně práce. Jsem taky majitelem tohoto skvostu, ale šetřím ji.
parádní replika.
Takže motorka ZE ZBYTKŮ.
Na to docela ujde. Předpokládám, že by mohla dorazit 14. září do Strakonic.