Krásná pohodová motorka, která se nádherně vodí. Je to klasika s řadovým čtyřválcem, která má svoji váhu, ale příjemně překvapí.
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Na první dojem obrovský kus železa, ale po pár kilometrech se nestačí člověk divit jak pohodově se motorka projevuje.
Motorku bych doporučil pro - Motorka pro každého.
Doplňky na motorce - Boční kufry 2x Kappa, zadní kufr 1x GIVI, Homologovaný výfuk G.P.R.
Recenze
Hondu CB 1000 Super Four (Big one) jsem vybral pro svůj klasický vzhled naháče. Prostě se líbí na první pohled. Motorka mě od začátku překvapila svým projevem, má hladký průběh točivého momentu a dá se hezky dávkovat v zatáčkách. Motor je nesmrtelná klasika, která nepotřebuje dalšího komentáře.
Po tom co jsem motorku přivezl domů tak jsem vyměnil kompletní kapaliny. K výměně vody je potřeba sundat nádrž stejně jako pro výměnu svíček. Brzdovou kapalinu se vyplatí vyměnit minimálně jednou za dva roky, a desky dle opotřebení. S novýma deskama a vyměněnou kapalinou motorka hezky brzdí i plně naložená ve dvojím s plnýma kuframa.
Na motorce mám tři kufry do kterých se vejde hromada věcí a do horního GIVI i dvě helmy. Motorka se i s plným zatížením chová velmi hezky jak při cestování, tak při svižnější jízdě v zatáčkách.
Na jaře jsme se účastnili policejní akce "Začneme spolu, aneb kolama dolů", kde jsme si vyzkoušeli jízdu ve dvou s kufry na polygonu a motorka si nechá líbit i neskutečný náklon. Na smykové desce kde se simuloval smyk zadního kola se neprojevil ani z jedné strany jakýkoli problém. Je to zkrátka motorka, která podrží i méně zkušeného motorkáře.