PROFIL MOTORKY

Aprilia RSV 1000 R (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník SWENSON83
Vloženo 17.6.2019
Aktualizováno 21.8.2019
Zobrazeno 3 099x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.7

Popis motorky


Je to nepoddajná kurva , co ti nejde na ruku . Chce čapnout za rohy a ukázat tý italský Kurvě , že ty jsi pán. A aby ta děvka poslouchala , musíš tvrdě diktovat . Pak ti snese modré z nebe . Pokud na ni půjdeš s romantikou , tak tě nakopne do koulí .

Více fotografii

Výška jezdce: 203 cm

První dojmy - Dole to nejede , je to rozhádané , nebrzdí to , nezatáčí to , blbě to startuje a dost se to hřeje . Má to pěkný sound :D

Motorku bych doporučil pro - Pro milovníka dvouvalců , a pro milovníka zatáček co umí přitopit a nejlépe jezdí okruhy a nechce řádek .

Doplňky na motorce - SBS roadracing / trackdays desky , páčky racing , 5.1 kapalina Brembo , padáky ,

Recenze

Po pár letech různého bádání V2 vs R4 jsem po litrové K1 chtěl zkusit zase dvouvál .
¨Pokukoval jsem po vysněné SP1 jelikož jsem měl možnost před pár lety , okusit její potenciál . A ač je to motorově dost velká vzdechlá bída , podvozek a charakter mě utvrzoval že jí nutně potřebuji .

Bohužel cenová politika majitelů SP1-2 se nesetkala s mou ochotou dát kilo za dost opadanou 01.čku :D

Po zkušenostech z 1.čkového Tuona , jenž mě zasvětilo do tajů a schopností se správným nasazení na sosnové potrápit nejeden bike . Mě utkvěla vhlavě myšlenka na Superbike s dvouválem pod kapotou . A jelikož výběr dle financí byl vcelku jednoduchý buď poslední evoluci Mille "RP" tj 03" ideál Factory nebo R , případně pokud by se sehnala 05" ka jenž má na vrchu více štávy a lepší brzdy .

Po koupi a zijštění že musím postupně na motorce udělat všechno co jde :D A to za nemalou částku , jsem se vrhl do boje a motorku skoro celou zrepasoval .
Altík , regl ,baterka , svíčky , fitry , olej , řetězovka , brzdiče repas + desky , pneu :) Komplet udělat dráty , a nechat naladit u Murkina :) Bratu věř 30.K + a to jen díky tomu že mám v Elitu za lepší peníz než normálně . Standart by to bylo 50.K

Ale vem to čert a podívejme se motorce na zoubek .
¨
SILNICE

Pokud téhle mrše dopřeješ kvalitní kus asfaltu , a nebudeš se snažit jet cestovně , ale trochu přiložíš pod kotel . Ideál tak 7000.ot a výš . Odmění se ti chirurgicky přesnou stopou a neochvějnou stabilitou . Jen je potřeba důraz a práskat bičem a určovat kudy a kam . Jakmile povolíš uzdu aprilka uzná že jí nejsi hoden a pujdeš z kočáru ven .

Brzdy podpořené pancířem "standart" a destičkami SBS "RS" po kompletní očistě a rozhýbání pístků brzdí tak , jak na japonci jen tak nezažiješ .A pokud máš koule jako stepní Buvol , můžeš chodit na brzdy opravdu hodně pozdě . Bremba se krásně dávkují , mají prvotní zákus a po patřičném tlaku nemají problém tě poslat cca ve 120.ti po špatné dávce na předek na první dobrou .

Motorka je vcelku pohodlná a dá se na ní strávit 150-200.km naprosto v klidu . Za předpokladu že budeš tahat , vysedat , krájet , brzdit a budeš prostě tepovku držet vysoko . Jinak to budeš po 50.km proklínat . Není to bike pro mrdala , nebo kochače . Tady se hraje na "Ready to Race" a nic jiného není .

Pokud někoho zajímá spotřeba , tak věř že dobře naladěné RSV na brzdě se přes 9.L na silnici nedostane . Podmínkou je uzpusobit konfiguraci Laďák , výfuky a KN motorové brzdě. Jinak se motor časem dost zrujnuje a spotřeba muže být bez odladění a Home Czech kastrát tuningu klidně 12.L /100.km.
Spotřeba oleje u mého kusu 0.Km ale byla po ventilech , netahal jsem jí studenou za koule apd.

Motor po odladění 148.Ps a 108 Nm ...jede to pěkně ale čtyřvál to nahoře nikdy nebude . Dopřál jsem jí dopředu o zoubek méně a začalo to mít spodek . Od 4000.ot to začíná tahat za ruce přičemž je potřeba překonat trochu tupé místo 5-7 aby ti holka ukazála od 8000.ot nahoru co je V2 zátah . Zde oproti pvní generaci Mille budeš čumět na drát , jak to letí přes 9000. a kolem 10 000.ot nevěřícně kroutit hlavou jak je možné že to nevadne. A věř že tento kus povoli až těsně před 11 000 aby tě lehce za , zastavil omezovač . Jako ideál pro sportovní jízdu je pásmo 8000.ot kdy se to nechá krásně vozit na krouťáku a nebo to džet za koule 10 -11 000 to se děje pokud se hodláš držet kolegy se čtyřválcem se 180.koňmi .
Ujíždět ti na rovince bude , ovšem statečně se budeš držet a doženeš to rukama , brzdama a podvozkem který je na míle vzdálen japonské konkurenci a to klidně o pár let mladší .

OKRUH

chce to nastavit podvozek a hlavně výšku předku podle doporučených hodnot Aprilie . Předek po snížení výšky předku na pátý zářez , a nastavení SAGU , útlumu , odskoku a komprese se vrhá do vinglu s takovou chutí až to může zaskočit . A oproti standart setupu z továrny nemá tendence tě vyvážet za apexem ven z oblouku . Motorka na standart nastavení nechce moc chodit za předkem kolem APEXU . a má tendence prodlužovat oblouk a mužeš si lehat jako debil a zloušet čarovat plnyem jak chceš . Po naladění na okruhové hodnoty , se to tváří jako mrštná Gazela . A je potřeba hlídat náklon plynem jinak věřím tomu že si ráda lehne . Ale pokud už se někdo rozhodne zavítat na okruh , tak se dá předpokládat určitý skill a tuto vlastnost ocení , stejně jako super krouťák , který je na kole stejně jako na ruce už od 1/4 plynu se dá krásně dávkovat . Na stříkačku až nevídané .
Nálety do zatáček je největší prim téhle "děvky" a snese dost brzdy v náklonu za předpokladu že má pilot trochu citu a umí pracovat s těžištěm těla . Dá se to tam poslat opravdu dost sprostě , přilítnout uklapnutej na brzdách plesknout a těsně nad zemí nadávkovat Gass , nechat se vytáhnout ven stylem jaký umí snad jen RSV .
A věř že až začneš tlačit za svoje limity , poznáš co je tahle mrcha zač . Má to tak strašně ráda až je to nebezpečný , tvrdý brzdy , rychlé fláknutí do vinglu a agresivně na plyn . Trochu toho prasečího chování a budete si oba chrochtat .

Mě osobně na ní chybí pár koní nahoře , a trochu jemnosti v technických pasážích . Tam je život s V2 poněkud obtížný . Tam kde na R4 od japonské produkce pojedeš Most za 55 tak nějak na pohodu s prstem v nose . Se s tímhle nadřeš , neříkám že to nepujde ale bude to stát o půlku více síly a koncentrace . Tudíž Únava a z toho pramenící chyby přijdou daleko dříve .

Závěrem si troufnu říct že to je jeden z nejlepších V2 v dané cenové kategorii. Co podvozkově a brzdama snese srovnání s japonci kolem roku 2008-2009.

ĎÁBLÍČKU ať slouží a přinese spoustu krásných zážitku . A opatruj jí , je to jedno z nejvýkonějších RSV v ČR .

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
SWENSON83
SWENSON83 napsal 02.09.19 v 09:47

Trošku jsem tu původní patlaninu překopal , ať to má nějaký řád.

Dablicek200Mph
Dablicek200Mph napsal 30.08.19 v 11:16 10b.

Koukám, že si přepisoval. Tak to jako jó.
Moc dobrý. Už ta první prácička byla velice zajímavá, ale tahle je ještě lepší.

StepanP
StepanP napsal 11.07.19 v 23:26

“A jěště jsem nezažil , že tě písemný projev někam posune“
Obcas je fajn kouknout za svoje limity. Jen tak lehce, kousek... je to zadarmo a celkem poucny. Zkus to

SWENSON83
SWENSON83 napsal 24.06.19 v 18:08

Díky Hoši , Steve 19 Čtu voe , ale myslíš že mám jako čas , po sobě dělat korekci ? A nebo s tím někokoho Otravovat ?

Jebat na maturitu z ČJ , asi jsem prasátko , ale věřím že se najdou větší .
A jěště jsem nezažil , že tě písemný projev někam posune :( A až taková situace nastane , věř že budu první kdo se bude hlásit o doučování .

Steve19
Steve19 napsal 22.06.19 v 23:06

TVL, aspoň si to po sobě přečti.

Více komentářů



TOPlist