PROFIL MOTORKY

Peugeot Jet Force 50 (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Jetforce1
Vloženo 28.7.2019
Aktualizováno 28.7.2019
Zobrazeno 916x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Jedná se o neobyčejný skútr, který snoubí technologie velkých motorek spolu s malým, avšak vitálním motorem.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia SR 50 LC: Dle inzerátu vypadala hezky, avšak když jsem se na ni přijel podívat opak byl pravdou.

První dojmy - Na první dobrou mě uchvátily velké světlomety, vévodící přední části motocyklu a také nádrž, která se nachází před Vámi, jako na opravdové motorce. Když chcete nastartovat, tak se nejdříve rozsvítí přístroje, otáčkoměr se otočí okolo své osy a tachometr napočítá do 199 a rozezní se zvuk " nízkootáčkového" motoru. Něco neskutečného.

Motorku bych doporučil pro - Skútra bych doporučil asi komukoliv kdo má řidičské oprávnění skupiny AM, ale taky i ostříleným motorkářům, třeba jako motorku na každodenní používání.

Recenze

Byla to vlastně náhoda, že jsem pořídil zrovna tenhle stroj. Vždy jsem chtěl Aprilii SR50 a o nějakým Peugeotu jsem ani nevěděl že vyrábí motocykly, což byla chyba.
Příběh toho jak jsem se dostal k Jetforcu se začal psát v srpnu minulého roku. Seděl jsem takhle v garáži a jelikož jsem chtěl jezdit, už normálně po silnicích začal jsem si dělat papíry, nicméně jediná motorka, co jsem měl a mohl s řidičákem AM provozovat byla Babetta 210. Bohužel, nebo spíš bohudík byla má vysněná Aprilie nad mé finanční možnosti, a tak mi brácha povídá, že ať se podívám na Peugeoty, že nejsou špatný a za rozum, tak jsem se podíval, tehdy jen na Speedfighta a ten mi zrovna moc neučaroval. Uběhlo pár měsíců a já stále neměl žádnou mašinu. Až jednoho deštivého říjnového podvečera jsem se zase podíval na ty Peugeoty a tentokrát jsem tam našel, dnes již mého Jetfroce. Hned jsem zavolal tehdejšímu majiteli, zda-li je ještě aktuální a domluvili jsme se na prohlídce, vše se zdálo být v pohodě.
Až v den kdy jsem se na něj měl jet podívat se nedalo pánovi dovolat, vše se zdálo být ztraceno, až později mi zavolal zpět, ale z jiného čísla a vyrazili jsme tedy.
Jetforce jsem nakonec koupil.
Teď k samotné motorce
Peugeot Jetforce byla vlajková loď divize Peugeot motorcycles, vyráběl se s třemi různými motorizacemi od 50cc až po 125cc osazené kompresorem. Já mám ten s nejmenším motorem a vstřikováním. Všechny tyto skútry jsou osazeny kotoučovými brzdami a dvoupístkovými brzdiči AJP. Celé to drží pohromadě rám typu deltabox a zabalené je to v nádherné kapotáži, díky jejímž designu vyhrál skútr roku 2002 Evropskou cenu za design.
Skútr se nejlépe cítí v technických pasážích, s utaženými zatáčkami. Tam se ukáže jeho skvěle naladěný podvozek, vpředu s vidlicí značky Peugeot a vzadu tlumičem Paioli.
Na skútru jsem nejvíce dal "na jeden zátah" zhruba 120 kilometrů a dvakrát pohodlné to už nebylo, protože se vysedí "důlek v sedačce" . Za to ve dvou se dá na Jetforcu s motorem se vstřikováním jezdit jedna báseň. Jede úplně stejně jako v jednom, to znamená max. rychlost na rovině 72 km/h a cestovní rychlost 64 km/h.
Poruchovost
Poruchu jsem za celou dobu mého používání řešil jen jednu a to vadný regulátor dobíjení, po výměně za nový jezdil skútr zase jak víno.
Spotřeba
Skútr žere zhruba 2,5 litru na 100 kilometrů plus asi litr oleje na 500 kilometrů.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist