Je to rebel! Řekla bych, že je to motorka plná překvapení
Motorka koupena od Antonín Mucha
Výška jezdce: 160 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Jawa 250 Special: důvod neuveden
Jawa 250 Pérák: důvod neuveden
První dojmy - Skvělá motorka pro malé ženy. Pro začátečníka snadná manipulace.
Motorku bych doporučil pro - Motorka je vhodná zejména pro malé ženy, co mají problém dosáhnout z motorky na zem.
Recenze
Motorka byla cenově dostupnější než původní varianty co jsem si chtěla vybrat a padla mi i do oka.
Mám najeto zatím málo kiláků, ale zatím jsem s motorkou spokojená, samozřejmě to není žádné rychlé žihadlo (), ale pro mé potřeby zatím stačí. Motorka má celkem ucházející zvuk (i když já jí s oblibou říkám sekačka/ vysavač), brzdy jsou podle mě trochu línější, ovladatelnost dobrá i manipulace s ní. Co se týká spolujezdce nemohu posoudit, nepřibírám nikoho. Úložný prostor - mám pouze rolku vepředu a líbí se mi malá schovka na nářadí, které tam mám původní. Spotřeba cca 300 km na celou nádrž s tím, že od cca 250 km je už na rezervu (samozřejmě podle toho jak jezdím).
Poruchy:
1. Ještě než jsem na ni sedla co jsem jí koupila, začala motorka blbnout, nedržela v otáčkách a pozdechávala. Lanko k sytiči občas vypadlo. Po servise mi bylo řečeno, že tam nějaký kutil strčil vzduchový filtr z pitbiku, v karburátoru byla ohnutá jehla a celý byl zasviněný a byly v něm prý po domácku vyrobené paskvily místo originálních součástek (jen drobnosti), nedosedal ani plovák. Po téhle opravě motorka držela jako blázen, krásně naskočila hned na poprvé a byla jsem naprosto spokojená! (oprava Nespěšný Vratimov - delší časově prodlevy, takže jsem pak hledala servisáka jinde)
2. Nedávno mi motorka začala zase ztrácet otáčky a zdechla mi v začátku kopce. Usoudila jsem, že je už na čase dát rezervu, otočila jsem ji a opět zkoušela startovat a pak jsem si všimla, že mi uniká palivo. Tudíž jsem motorku tlačila do kopce cca 400m. Pravděpodobně bude problém opět stejný. Skvěle mi ji opravil pan Berger v Bartovicích. Mohu jen doporučit, příjemný, šikovný pán a rychle ji opravil i domluva je s ním skvělá!
3. Motorka mi nedávno (2020) zase škytala a moc nechtěla naskočit a pak z ní začal opět téct benzín. Po poklepání na karbec se zaseknutý plovák uvolnil a opět zase brázdím silnice...nikdy nedám pryč, ale na delší trasy už pošilhávám po Hondě Rebel 500.
Pěkné moto a dobrá recenze.
Tohle neprodavej, takovy stroj uz nikdo nevyrobi. A koukam velice oblibene misto na foto
Dvouválcová stopětadvacka v Rebelovi je jeden z nejspolehlivěších motorů, co kdy Honda vyrobila, karbec Keihin je taky solidní zboží, a pro oba válce je jenom jeden, takže po překonání dětských nemocí a výměně drobností jako třeba ventil plováku za originály z partdepotu.cz ti motorka bude sloužit navždy...Jsem bývalý majitel, nechal bych si ho dodnes, ale protože nejsem malá žena, tak jsem sezení skoro na sedadle spolujezdce shledával únavný..
Bloodhawk: určitě se nenechám odradit, je to fajnový stroj, zbožňuju ji! Naštěstí je už v cajku, byla tam prasklá nějaká blbist v karbecu
pěkná recenze i motorka..