Muscle moto,6válců a 6 karburátorů je nejvíc!!!.Motor,motor,motor (100k) boxer,neskutečně pružný a silný.Motorka masivní,tuhá z kvalitních materiálů.
Vyrobeno Honda of America Marysville Ohio z poctivé oceli žádná Čína
První dojmy - První dojmy, ohromný respekt před váhou a silným motorem.Do ruky padla hned. Motor je bez vibrací.Když chcete na motorce se nemusí moc řadit.Na pětku jedete od 40 po 210km.(motor dělal génius)Dáte pětku, nohy dáte na předkopy a jedete jak s automatem.Motor všechno hravě zvládne.Pokud ji držíte mezi 3000 a 6000 otáčkami ,tak se i rychle svezete.Stovku umí za cca 3.5 sekundy.Motorka je 20 let stará,původní lak i chromy nikde žádné vůle..Vypadá jako by byla teprvě zajetá.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo chce velkou motorku pro dva a hodí se mu k věku.Na výlety i cestování.
Doplňky na motorce - Podle zatížení nastavitelné zadní pneumatické tlumiče,padací rámy,kufry. Plastový kufr není ,tak pěkný jako brašny,ale je velice praktický.Dvě helmy se do něho vejdou bez problémů.
Recenze
Přišla na mě krize středního věku (52let).Chlap po padesátce si pořídí buď milenku nebo nesmyslnou motorku.Manželka souhlasila pouze s motorkou:))Loni jsem si zrenovoval Jawu 500 ohc a ujel pár kilometrů. Zjistil jsem ,že mě motorka baví jako v mládí.Před tím jsem 25let na motorce nejezdil.Rozhodl jsem se ,že Jawu nebudu na cestách trápit nechám ji na veteránské srazy..
Přes zimu na mě krize dolehla naplno,ujistil jsem se,že si nějaký stroj musím pořídit. Původně jsem chtěl něco menšího,ale všichni okolo tvrdili.Kup si tu největší nejsilnější bestii,nebudeš muset měnit. A měli pravdu. Valkýrie se mi líbila hned od začátku. Líbí se mi oltimery ze železa.. Uvažoval jsem i o Goldwingu,ale ten je moc oplastovaný.V bazaru jsem si osobně změřil kompresi na motoru na tachometru bylo 11000km a tomu nikdo nevěříl,spíše má 110000.Komprese má být 9,8 po 20letech provozu byla +/-5% na všech válcích.Na zahraničních webech píší uživatele o těchto motorkách,které mají přes půlmilonu km .Tato kvalita mě definitivně přesvědčila.
Vzadu má nastavitelné pneumatické tlumiče,motorka je pohodlná vhodná i na delší cesty. Sedí se velice pohodlně. Vpředu jsou dva kotouče, brzdí se jedním prstem.Řadí se jako by jste to tam mlátili kladivem,lehce ale dá znát,že je zařazeno.. Zkoušel jsem VN1500 a tam bylo všechno o třídu horší.
Je potřeba si uvědomit,že rychlost v před vás drží na kolech,takže v malých rychlostech mezi auty je zatáčení horší.Jak se rozjede ovlaádá se velice lehce.
Už mě i vytrestala.Na krátkou dovolenou jsem vzal manželku,stan plné kufry.Ještě jsem si motorku špatně vyvážil a naložil 15kg na horní nosič.Celková váha se blížila 600kg. Při manipulaci na parkovišti s manželkou na sedátku se motorka nahla. Ruce zabraly a povolila noha, natržený sval. Stehno celé fialové.Motorka nespadne pouze se opře o rám motoru.
Najeto mám 3tisíce km spotřeba je mezi 6,5a7L/100km.Servis si dělám sám zadní guma,oleje,svíčky,ventilové vůle.. Rozvodový řemen je původní.Přes zimu ho preventivně vyměním.
nic si z toho nedělej, na mě padla krize důchodového věku ...
Parádní. 10 broků.
Nádhera, podle mě nejpovedenější parník od Hondy :)
Škoda že už takový nedělaj, motor je potřeba ukázat a ne ho schovávat do plastů.
Ať ti zahání krizi co nejdéle
Moc pěkný autobus . Ať ti to jezdí bez nehod.
Parada, taky se me moc libi.