Hbitá lasička vhodná do města a okresní silnice
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Jawa 350 OHC: SWM má jinde odpružení, brzdy i design
První dojmy - Mám rád lehké motorky. V ulicích měst je jí nejlépe. Má nadstandardní odpružení, mohutnou přední vidlici , mohutnou přední brzdu v kombinaci s jednoduchým jednoválcem 440 cm se vstřikováním . Ten vytváří příjemné vibrace a dunivý zvuk a zátah v nízkých rychlostech. Spotřeba okolo 3,5 až 4 litrů.
Recenze
Motorku jsem vybral jako jistý opak k druhé motorce Heist 250 , která má neodpruzeny podvozek a posaz rozevlaty s nohami dopředu. U SWM z je nadstandardní regulovatelný podvozek , s mohutnou brzdou a sportovní posaz . Motorka se skvěle ovládá a jízda zejména po městě je radost. Vše dotváří zátah a vibrace jednoválce vzduchem a olejem chlazeného poměrně vysokého objemu . Motorku vyrobili v italské továrně SWM z velmi kvalitních komponentu a to nemyslím jen brzdy a tlumiče. Například celonerezove výfuky, kvalitní řetěz a skutečně celokovové provedení ( včetně skříněk, krytů , blatníku), navíc působivý matný lak. Motor bude díky své jednoduchosti asi věčný. Pro šťourave je motor starou konstrukcí Hondy vyráběné v Shineray . Kompletace motoru je však dle informací co mám v továrně v Itálii. Motor je velmi podobný tomu co má nová Jawa 350 OHC , oproti ní však má zvýšen obsah i výkon. Komponenty podvozku a zpracováním je motorka SWM oproti Jawe výše. Měl jsem možnost je vidět vedle sebe.
Motorku mám krátce, tak zkušenosti teprve nabudu. Zatím jsem pochopil ze motorka je skvělá na okresky a do města. Na dálnici mne nebavila. Jednoválec se dostane do nepříjemné vibrace do řidítek a výkon není pro dálnici dostatečný. ... tak uvidíme jaká bude... zatím se mi moc líbí a to i díky povedenému designu...
Pěkná mašina
Nastojte, motorka, ketrá dokonce i vypadá jako motorka.
Zcela nečekaně, pochopitelně.
Jo, řekl bych, že se mi líbí. A že bych si ji dovedl představit pod svým zadkem.
Tak to vůbec neznám, ale vypadá hodně dobře.