Koukal jsem po ní už přes dva roky a až nyní jsem se odhodlal.
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Na motorce jsem neseděl 3 roky, takže první co mě nadchlo byla reakce na plyn.
Motorku bych doporučil pro - Začátečník a nebo pro někoho na blbnutí
Doplňky na motorce - Přední štítek Yamaha
Výfuk ixil
Krátký držák SPZ
Kryt chladiče
Madla pro spolujezdce
Led blinkry s flowing efektem
USB nabíječka
Průměrná spotřeba - 4 l/100km
Recenze
Zatím na ní mám velmi málo km na nějaké větší hodnocení. Co jsem pozoroval je, že rychlosti nad 130-140 už nejsou kvůli odporu větru moc příjemné, ale ti co si koupí naked bike s tím musí počítat. Brzdy jsou pro mě dostačující nevadí mi, že nejsou tak ostré jak někteří vyžadují. Když jsme jeli ve dvou tak spolujezdec si nestěžoval ani po jedné hodině jízdy. Uvidíme zkusíme delší výlet.
Tak jsem před zimou stihl najezdit necelý 1000km a musím říct, že mě ta motorka neskutečně baví. Její ovladatelnost? Nepopsatelné. Je to opravdu povedená motorka. Není to motorka pro závodníky. Přeci jen má 55kw což není moc(moje je seškrcená na 35kW dokonce), ale je zábavna a o to mi u motorky jde. Nepotřebuji aby jezdila 250km/h. Jsem z ní nadšený a myslím, že o to přesně jde, když si člověk motorku kupuje. Přes zimu jí ještě vyměním držák SPZ za kratší. Originální nenechá vynikout tak zadní kolo. A ještě uvažuji nad výměnou páček za černé.
Tak přes zimu jsem namontoval kratší držák SPZ a myslím že to teď vypadá mnohem lépe.
Přes zimu jsem opět motorku maličko přikrášlil. Vyměnil jsem žárovkové blinkry za LED s flowing efektem. Vymezovací podložky jsem vytiskl na 3D tiskárně. Muselo být i vyměněno relé, aby podporovalo LED. Nakonec jsem přidal i na řiditka maličkou USB zásuvku na nabíjení telefonu. Připojil jsem jí přímo přes volný konektor, co je na to přímo z výroby udělaný.
Super farba na super masine,viem o com hovorim
Skvělá volba!!